Traitor 1,425 Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Contact shadow ze stolem najszybciej zalatwi tutaj Ambient Occlusion. Jest wrazenie latania, ale mysle, ze to glownie przez niespojnosc kolorow po lewej stronie. Stol wpada w niebieski, a scianka mlynka jest nim kompletnie nieskazona i swieci czystym brązem. Ja bym ta lewa scianke poswiecil lekko na niebiesko. Ponad to wg mnie barkuje lekkiego dofa u dolu (roznica lekkiej nieostrosci miedzy stolem, a ostra krawedzia mlynka) Link to post Share on other sites
Reanimator 1,628 Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Dzieki za wskazowki, cenne! Link to post Share on other sites
miras 28 Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Dobre wskazówki, załatwią dużo. Ładny ten młynek w ogóle i integracja tez :) Podbiłbym tez odbicia w obiektów w materiale stali, albo w compo, chyba tez lekko ostrzejsze bym je zrobil Link to post Share on other sites
Reanimator 1,628 Posted June 28, 2015 Author Share Posted June 28, 2015 Wow, dwa lata minely nie wiem kiedy! :O Idea wrocila, ale w nieco innej formie i wyladuje w Unrealu, w ramach nauki:) Maly tescik mocapu: Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now