Jump to content

Recommended Posts

Witam

Mam problem z normal mapą, gdyż jej siatka rozkłada się tragicznie, co widać na zamieszczonym screenie.

Postępuje tak ,że najpierw biorę Unwarp UVW, rozkładam siatkę, a jako ,że jest to obiekt okrągły to biorę rzut boczny.

potem z obiektu high poly renderuje Normalmapkę i nakładam na obiekt.

 

Pomijam jakiś ważny krok? Coś źle robię? Prosił bym o podpowiedź.

 

EDIT:

Chociaż jak wsadzam do standardowego materiału to wszystko gra, tylko na xoliulshader coś głupieje.

Edited by latos
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy