Jump to content
maciek.m

Teczka pojazdy - Jaguar XKR-S

Recommended Posts

Niezły detal i coraz lepsze rendery. Podoba mi się też bardzo lakier, to zwykły noise w bumpie? Trzeba pod niego zmapować całą karoserię?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki staram się:) a mapka do lakieru to sam jakas textore, chyba to byly kamienie w szopie przerabialem, i wystarczy boxmaping i jest ok.

 

jak by sie komuś przydała to dodaje tą mapke:

 

svik.jpg

Edited by maciek.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czarne felgi, najs :D. To samo co Loozak w sumie nie wiem co wiecej powiedziec bo na tych ujeciach nie wiele widac :]. Jedyne od siebie dodam ze sam kolor lakieru mi nie lezy, taki mdly, no ale to juz kwestia gustu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm jeszcze pobawie się tym kolorkiem. a na ujęciach nie bedzie wiele widac bo chcę same zblizenia robic. a teraz render logo, moze mnie pojebalo troche ale kurz jest modelowany :P

 

owym.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

miło że się podoba, wiem już w jaką stronę iść z renderkami. a roztocza hmmm pomyślę :P Poniżej siatka grila:

 

tdnt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie się nie podoba ;) A tak serio to wyszło świetnie :) Wiśniowy lakier, mrrrrrr...

Ten kurz do mnie nie trafia, nie wiem, może za dużo tych "włosków". Nie próbowałeś tego teksturą robić? Jakieś plamki, ziarno, rysy itp.

Model kozak i czyste szaleństwo. Jedziesz!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam kiedyś ktoś w jakimś temacie Klimenta napisał że to już nad wyraz modelować bieżnik opony, i niedługo ludzie zaczną jeszcze kurz w 3d robić na modelach. Kuzwa doczekałem się tego momentu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholera. Ja w tym roku zażartowałem w wątku Klimenta że modeluje bakterie i atomy... Zaczynam się bać o przyszłość. Model Jaguara przedni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te paprochy oczywiście robią wrażenie, tylko że przy takich zdjęciach nowych aut zazwyczaj dąży się do tego aby detale były jak najbardziej sterylne. Myślę że bardziej by to pasowało to modelu Lambo, który robiłeś wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xmass jeszcze poprobuje z tym kurzem. a textura jest dla mieczakow :P hehe zartuje. Poprostu chce sie sprawdzic w takich zblizeniach gdzie mysle ze mozna sobie pozwolic na model kurzu.

@indian, Cent spokojnie narazie w planach nic mniejszego niz kurz nie mma zamiaru modelowac :)

@pecet fakt nowe autko jest ale kto powiedzial ze to zdjecia katalogowe czy prosto z fabryki. sceneria ujęcia to jakies pobocze drogi w Miami, elementy chromowane juz lekko porysowane od pucowania, takie nowe ale kilka razy juz pucowane. No w lambo by to pasowalo ale jeszcze chyba nie bylem gotowy tam na kurz a poza tym i tak juz byl tak duzy projekt ze niechcialem przegiac z poly.

 

tescik dofa z maxa ale to nie koniec bo jeszcze to nie to...

 

2od3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurz z tym Dofem na feldze wygląda naprawdę fajnie. Jeszcze do tego dodać kilka odcisków palców oraz troszkę mikro rysek (nie muszę mówić że muszą być one zrobione geometrią ;) )

Kurz na zacisku wygląda jak przerośnięte plemniki lub owsiki. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że masz naprawdę mocną maszynę jak modelujesz kurz, ale naprawdę odradzam ci Maxowego dof'a. Pamiętam na moim pajączku, że z Maxowym dofem renderował się około 50h, a bez niego, czas renderowania magicznie zmalał mi do bodajże 8 - 12h (czy tam nawet 4). Także jak tylko możesz, masz możliwość i ochotę to polecam vray'owego zdeptha :)

 

PS. Model oczywiście mega jak i detal, o tym chyba nie muszę pisać ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widzę, że masz naprawdę mocną maszynę jak modelujesz kurz, \

 

Co? Błagam modelujesz 4-5 obiektów która łączna ilość poly nie przekracza 100 vertexów. Rozsiewasz to cząsteczkami czyli instancje. To nic nie zajmuje. a Tekstura bynajmniej dużo więcej...

Edited by Kramon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cent nie no te ryski to juz byla by przeginka:P

Co do komputera to mam I7-3930K podkreconego do 4.0Ghz, grafika GTX670, 16gb ram chociaz juz powaznie mysle o dokupieniu nastepnych 16 bo kilka projektow szlo mi juz na 15,5gb..

Ale faktycznie projekt ten duzo nie zajmuje a taki render idzie jakies 30min. Ale druga sprawa z ta mapa zdeptha jest taka ze po wzuceniu jej do szopa daje bardzo brzydki efekt na krawedziach a mianowicie nie rozmywa ich w dalszych planach, oczywiscie mozna ja rozmyc ale trzeba sie troche pobawic zeby te pierwsze plany mialy jednak ostre krawedzie. juz szybciej mi dzie reczne maskowanie i rozmywanie w szopie. no chyba ze ktos zna jakis super sposob na ta mapke to z checia poslucham bo przyznam ze nie korzystalem duzo z niej i nie znam sie az tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nie wiem za bardzo o jakich krawędziach mówisz, ale polecam Ci ten tutek:

 

Gość pokazuje parę fajnych sztuczek z zdepthem, może któraś z nich ci pomoże ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez przesady, na i7 spokojnie można DOF z vraya renderować, czas jest niewiele większy. Poza tym vrayowy dof jest naturalniejszy bo opiera się na fizycznych parametrach kamery a nie czyimś oku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki panowie za podpowiedzi, przejzałem ale niestety efekt z mapy zdeph mnie niezadowala i zostane jak Berger pisze przy dofie z maxa i recznym podkrecaniem w szopie. Dzisiaj udało mi się wymodelować logo na tylnią klapę:

 

zeet.jpg

 

qojk.jpg

 

z086.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ożesz idziesz na całość widzę :) Niektóre elementy pewnie mają więcej poly niż sama karoseria ;P Chciałbym mieć więcej wolnego czasu żeby podjąć się podobnego projektu. Dawno temu kiedy chciałem to nie miałem na tyle silnego kompa, dlatego kibicuję wszystkim ,którzy się siłują jak Ty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy