Jump to content

Recommended Posts

Od pierwszych zapowiedzi, rysunków, konceptów czekałem aż gra trafi w moje ręce abym mógł podziwiać świetną oprawę wizualną i artystyczną.

Uwielbiam takie klimaty i kawał dobrej roboty nam tu zaprezentowałeś ;)

Sama gra jest chyba najlepszą grą na PS3 i jedna z lepszych w jakie kiedykolwiek grałem. Polecam każdemu. Świetne projekty lokacji i detale mnie rozwalają...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolory i faktury rozsadzają umysł. Ciekaw jestem czy używaliście jakiegoś kosmicznego kodu na te wszystkie światła odbite i relacje kolorów w samej grze czy to raczej kwestia dobrze podmalowanych tekstur...

 

Btw: Zalana piwnica z generatorem będzie mi się śnić!

Link to post
Share on other sites

masz)rum - Michal Iwanicki, engine programmer w ND, pracowal wraz z lighting artistami nad ulepszaniem silnika swiatla. Nie chce sklamac, ale directional soft-shadows (miekkie cienie czytajace kierunek oswietlenia na mapach) oraz bounce light to byla glownie jego dzialka.

 

PS: Dorzucam obrazek z poczatku projektu, jeden z kilku pomyslow na infected, ktory byl zaledwie trybikiem w calej masie pomyslow. Dla ciekawostki dodam tylko ze WSZYSTKIE postacie zaprojektowal 1 rysownik - Hyoung Taek Nam.

Link to post
Share on other sites

Odblokowalem cala galerie na PS3, ale zdziwilo mnie, ze w sumie tak malo tam twoich prac, myslalem, ze wieksza czesc bedzie twoja Macku. Najwiecej nawrzucali chyba prac Limonick'a.

 

 

A tak swoja droga, to wyciagneliscie z tej maszyny siodme poty, az starch sie bac co ekipa z ND pokaze na PS4!

Link to post
Share on other sites

Ja tez dodam od siebie ze oswietlenie w grze to naprawde mistrzostwo - zarowno pod wzgledem kodowania jak i ustawienia swiatel. Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci

 

Co do konceptow Macka to niemal wszyscy technicznie staralismy sie do nich dorownac. Co ten koles czaruje to masakra. Maciek (i Shaddy o ile sie nie myle) chyba najwczesnie z calego koncept teamu pracowal przy TLOU i bez kozery to on narzucił ton i wysoki poziom reszcie ilustracji a w efekcie wysokiej prezencji wizualnej gry. To zloty chlopak jest ;]

 

To mowilem ja - Misiek ;]

Link to post
Share on other sites

Kto by pomyślał ze na tej maszynie takie cuda... Jak widziałem miękkie cienie na teaserach to byłem w stanie się założyć że w grze tak ładnych nie będzie (znając te uberpixelowate zerojedynkowe z PS3) a tu prosze. Gratulacje Panowie wspaniałej roboty, jesteście dumą narodu ;]

Link to post
Share on other sites
Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci

 

Rozumiem, że chodzi o dynamiczne światło?, bo statyczne fejkowane jakimiś trikami itp. to już widziałem w wielu grach w sumie... chociaż, wiele efektu zależy od tego jak to jest zrobione...

Kurcze no Uncharted już mnie rozwalał kolorami i oświetleniem w wielu scenach, a jak tu mówicie, że jeszcze kozaczniej to nie mogę się już doczekać :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Skończyłem TLoU i przyznam, że ten tytuł odbudował nieco mój entuzjazm do gier, mimo, że byłem sceptycznie nastawiony do tematyki, bo postapo i zombie już mnie dawno znudziły. Fajnie, że ten cały brutalny świat jest tylko pretekstem do opowiedzenia ciekawej historii dwójki ludzi, w której indywidualne relacje pomiędzy nimi grają o wiele większą rolę niż ocalenie świata.

Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe...

Jestem dumny, że nasi przy tym pracowali :)

Jedyne zastrzeżenia mam do gameplayu w niektórych momentach, bo stawianie przed graczem wyzwania w postaci przestawienia kontenera czy drabiny, żeby przejść przez płot woła o pomstę, wiem, że to tylko wyciszenie akcji dla pokazania klimatu, ale aż się prosi tam o jakieś fajne survivalowe wyzwania, żeby wymyślić coś ciekawego, by przetrwać, coś chociaż trochę do pokombinowania, chociażby jak w God of War mają całkiem spoko zagadki.

Ale tak czy siak nie ma to większego znaczenia, bo fabuła i wygląd miażdżą.

Mam nadzieję, że w następnej części to silna i dorosła Ellie będzie opiekowała się starym już Joelem :)

Link to post
Share on other sites
Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe...

 

O, dokładnie się z tym zgadzam. Niestety konsoli jeszcze nie mam, więc "obejrzałam" grę na tubie :) Jestem pod dużym wrażeniem designu lokacji. Największym plusem są dla mnie jednak postacie, które są fenomenalne! Każda zapada w pamięć, ma swój charakterek i jest taka "prawdziwa". Zazdroszczę pracy przy taaaakim mega projekcie :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nowa ilustracja w 1 poscie. Przy okazji, jakis czas temu pojawil sie trailer do Seventh Son w rez. Sergei'a Bodrova, film przy ktorym mailem okazje pracowac razem z Markiem Okoniem. Zajmowalem sie glownie designem monsterow oraz pomoc przy kostiumie Mother malkin (Julianne Moore).

 

http://www.youtube.com/watch?v=XQt6lYJHIOA

Link to post
Share on other sites

Na film czekam - dobrego fantasy nigdy za wiele :) . Z tego trailera które potworki są Twoje ?

 

 

jak wchodzę do tej teczki to mam wrażenie że jestem w innej rzeczywistości :)

Edited by grass
Link to post
Share on other sites

fajneee kolory i glebia ostrosci :> chociaz ten cycek wyglada troche jak zrobiony z plastiku. W sensie wyglada na twardy. Po prostu ta krawedz jest za ostra chyba i przez to wyglada CZYDE. Musialam sie czegos doczepic. Tak rzadko dajesz do tego okazje, wiec trzeba korzystac. :) xD Grafika i tak uber pro. W Galaxy Saga jakies 80% grafik to gnioty, a tu nagle takie cos. :D Nie wiem jak Cie przekonali zebys cos dla nich zrobil, ale bylo warto :P

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy