Skocz do zawartości

Problem ze zmapowaniem obłego chodnika, unwrap UVW


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem ze zmapowaniem chodnika. Jest on dosyć kręty i z tego co wyczytałem jest sposób na jego rozwinięcie dzięki czemu kratka układałaby się po łuku, ale nie mogę znaleźć jak to zrobić :/

 

Screen jak to wygląda:

 

http://img835.imageshack.us/img835/4760/zscr.jpg

 

PS: Macie jakąś fajną teksturę kostki brukowej zapętlonej?

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Z taką topologią to raczej będzie ciężko.

 

Teoretycznie możesz wyprostować zewnętrzne verteksy, przypiąć i użyć pelt mappingu ale prościej będzie przemodelować.

 

Gdyby to był pasek quadów 'Reshape Elements'-> 'Straighten Selection'

Edytowane przez frmdbl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności