Skocz do zawartości

Problem z selekcją kosci podczas skinnowania w maxie.


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze skinem na maxie 2012

Daję skina, dodaję kości, edit envelopes, vertices, weight tool, zaznaczam vertexy kości 1, daję w weight table 1, próbuję zaznaczyć kolejną kość i... nie daje się zaznaczyć.

Poza tym tu nawet nie chodzi o bones, czy objects jako bones - bez różnicy. Próbowałem resetu Custom UI i nic.

Najciekawsze, że ja na tym sofcie już niejeden rig zrobiłem bez zarzutu i właśnie kiedy mam deadline na karku - taka zaskoczka.

Poza tym robiłem tez test na świeżej scenie po resecie maxa: box, dwie czy trzy kości, skin i repeta z rozrywki. Bez zmian. Zanim bedę reinstalował, wolę się podpytać. Moze to jakiś niewielki bug, czy kolidujacy plug? Poza Vrayem mam multi scattera, eksporter do Zbrusha, Fume'a, eksporter do Ogre'a i koniec listy.

 

Jakieś pomysły?

 

Z góry bardzo dziękuję. :)

 

EDIT: instalacja SP2 pomogła. Po kłopocie. :)

Edytowane przez Shogun 3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności