mookie 550 Posted August 5, 2013 Chyba lepiej zacząć jakiś wątek w sekcji WIP aby dzielić się swoimi osiągnięciami. Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,400 Posted August 6, 2013 Mam ksiazki do Maya jak cos tylko po angielsku no i grube sa. Prawde mowiac to dobre podstawy w sumie sa, ale jak chce sie wiecej umiec to tylko tutki... Share this post Link to post Share on other sites
Dynamico 604 Posted August 6, 2013 Na filmiku "modelowania" niezbyt wiele :-) A tak naprawdę mój angielski nie pozwala na zrozumienie tego co mówią "lektorzy" w tutorialach (czasami trudno pojąć o co chodzi mówiącym w polskich videotutorialach). A jednak daję radę patrząc na to co ktoś robi, jest trochę książek po polsku, sporo po angielsku ale czyta się zdecydowanie łatwiej niż słucha :-). Można sporo własnymi siłami i za darmo. Share this post Link to post Share on other sites
DuzeZ 66 Posted August 6, 2013 Na filmiku "modelowania" niezbyt wiele :-) Ano właśnie - pytanie czy nie lepiej abyś zaczął poznawać podstawy modelowania, budowy obiektów, poznał na czym polega praca nad prawidłową topologią. Bajerki z tutków typu właśnie ocean są fajne, ale nie nauczą Cię prawidłowo modelować. Taka mała rada ;) Share this post Link to post Share on other sites
Filip10 3 Posted August 7, 2013 Tylko gdzie to znaleźć ?? Share this post Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted August 7, 2013 Tylko gdzie to znaleźć ?? Jako czlowiek dorastajacy przed erą Google, jak slysze takie pytanie to dostaje drgawek... Share this post Link to post Share on other sites
Filip10 3 Posted August 9, 2013 Hehe, używałem google ;) Share this post Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted August 9, 2013 (edited) W 10 minut znalezione gdyby nie kac byłoby szybciej ;) https://plus.google.com/photos/114074008528400978659/albums/5283421451604722753?banner=pwa http://wiki.polycount.com/CategoryTopology?action=AttachFile&do=view&target=SubdivisionModelingDotCom_Topology-Head.pdf http://wiki.polycount.com/CategoryTopology?action=AttachFile&do=view&target=HDRI+3D+Issue+8+-+Go+With+the+Flow.pdf http://wiki.polycount.com/SubdivisionSurfaceModeling#Primers - obrazki na końcu Pewnie jeszcze w masie innych miejsc jest. Warto czasem poprzeglądać na bierzącu WIPy np. tutaj i na cgtalku, 3dtotal i tak dalej czasem ktoś zarzuci jakimś obrazkiem. Edited August 9, 2013 by legomir Share this post Link to post Share on other sites
deshu 745 Posted August 9, 2013 A i Filip - przy swoich postach masz możliwość ich edycji. Żeby nie pisać jednego pod drugim, klikaj ten guzik i dopisuj co chcesz:) P.s. Ja uważam że na prawdę help maxowy/mayowy to podstawa. Szczególnie jeśli chodzi o modelowanie - do nauki animacji to już gorzej. Share this post Link to post Share on other sites