Jump to content

Recommended Posts

Hej, oto wynik moich ostatnich poczynań z zakresu game-artu.

Modelowanie low i hipoly oraz bakowanie map wykonane w całości blenderze.

Model postaci i broni to w sumie 20 tysięcy trójkątów, dwa materiały oraz tekstury 2k x 2k dla postaci i

1k x 1k dla broni (diffuse, specular, glos, normal). Grafiki to bezpośredni zrzut z viewportu.

 

 

7m0w.jpg

on5r.jpg

sbqh.jpg

ec5c.jpg

y0rw.jpg

 

 

Rendery z UDK

 

 

2nq2.jpg

erhn.jpg

id3h.jpg

9i2c.jpg

kojo.jpg

94qv.jpg

 

 

 

Trochę za długie wideo pokazujące rigg

 

Link to post
Share on other sites

Rigg to rozbudowana wersja tego z rigify ze względu na odgórnie ponazywane kości co pozwala oszczędzić czas, nie współgra z animsetami załączonymi w udk ale to nie problem bo nie mam zamiaru go używać w żadnym projekcie.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy