Jump to content

The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer


Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zupełnie subiektywnie bardziej podobał mi się ten starszy trailer ze statkiem, bo mniej to było realistyczne, bardziej stylizowane.

 

Ten film też jest jednak dobry. Może za mało powiedziane. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie, jest fajny klimat. Na pewno zachęca do sięgnięcia po grę (tylko musiałbym najpierw zagrać we wcześniejsze części). Gratulacje dla całego zespołu. Pewnie wpadną Wam za to (zupełnie zasłużenie) jakieś nagrody branżowe.

Link to post
Share on other sites

Z całej sagi tylko ta scena zapadła mi w pamięć. Tylko że w książce było więcej sieczki, wulgaryzmów i nieuzasadnionej agresji. W tej ekranizacji wszystko jest pokazane bardzo taktownie i ze smakiem. Do tego ta przemowa moralna. Powinno być PG13 jak nic.

Link to post
Share on other sites

Łosz ty. Jakością pojechali. Krajobraz prześliczny i bliski. Nie mogę się doczekać trójeczki. W między czasie trzeba dokończyć 2.

 

Nie żebym psioczył, ale czy tylko mi lekko animacje postaci nie pasują ? Chociaż mają swój urok :p

Link to post
Share on other sites

Premiera była oryginalnie celowana na wieczór, więc nas tu w zespole zaskoczyło trochę. Pojawi się pewnie parę dokładniejszych informacji jak Nes dotrze do forum. Prowadzącym projektu był Grzesiek Kukuś ( Nes ) , za plastykę odpowiadał Maciek Jackiewicz, w końcówce przez chwilę projekt pilotował też Staszek Marek. Produkowała w ostrych warunkach Marta Staniszewska. Myślę, że Nes wrzuci niedługo więcej informacji o zespole i technologii. Ja już byłem tylko reżyserkiem w szaliczku i hipsterskich trampkach i mógłbym kogoś opuścić a każda z osób w zespole zasługuje na duże brawa. To był piekielnie wymagający projekt. Może najtrudniejszy z tych które robilismy. Historyjka jest kameralna, mocno osadzona na postaciach. To powrót do źródeł "Wiedźmina" i robienie takich filmów w CG jest trudniejsze niż skomplikowane sceny akcji. Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek.

 

Od strony CDP duży wpływ na ostateczny efekt miał Adam Badowski z Pawłem Mielniczukiem i teamem literackim . Na nich też powinny spłynąć pochwały .

 

t.

 

PS. W ramach ciekawostki link do polskiej wersji:

 

Moim zdaniem wyszła całkiem spoko.

Link to post
Share on other sites

szkoda że nie ma dziadka na pewno rzuciłby coś o tosterach czy tańczących budyniach ;]

 

jeżeli chodzi o twarze to technika chyba taka sama jak w LA Noire czyli masa 3d skanów?

 

to się nazywa dopiero wysoki poziom, szacun platige

Link to post
Share on other sites

Bardzo ładne, chociaż na statku IMO było lepiej i bardziej finezyjnie. Tam zagrała reżyseria pod muzykę, tutaj tempo mniej się podoba. Nie zmienia to faktu że CG pierwsza klasa.

 

Co do samej gry to mam nadzieję że nie oznacza to wprowadzenia patentow z AC.

Link to post
Share on other sites

Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy