Selena 225 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 fantastycznie to wyszło:) ciesze się że w takiej kolorystyce, nadaje to trochę poważniejszego, mroczniejszego klimatu:) chyba najlepszy cinematic wiedźmina jak dla mnie :) gratuluję ! Link to post Share on other sites
floo 956 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Gratulacje! Wizualnie na bardzo wysokim poziomie. Brawa dla zespołu za ukończenie tak mocnego projektu. Napiszę od siebie skromny komentarz. Sama animacja jest jak najbardziej wiarygodna(rozumiem że takie jest złożenie), ale nie realistyczna. Przy ekspresjach z FACSa mam mieszane odczucia i brakuje mi dopełnienia, przypomina mi obraz bez głębi. Brakuje mi ładunku emocjonalnego który jest wynikiem reakcji na to co się dzieje. Oczywiście to jest drobny szczegół i sądzę że cała praca zespołu zmierza ku temu by jedynym ograniczeniem był scenariusz i budżet. Tak trzymać. :) Link to post Share on other sites
MichalNowak 64 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Fenomenalna robota, brawa dla całego zespołu! Specjalnie oglądnąłem poprzednią animację do Wiedźmina by porównać oba filmy i muszę przyznać, że widać ogromny skok jakościowy. Może nie animacji, może nie efektów itp. ale samego klimatu. W moim odczuciu, stary to świetny "film animowany", materiał stylizowany pod rzeczywistość i wyglądało to bardzo dobrze. Jednak nowy jest zdecydowanie bardziej realny, rzeczywisty, bliżej mu do filmowego klimatu, uważam to za bardzo dobry kierunek i szczerze gratuluję warsztatu i umiejętności wszystkim zaangażowanym w projekt i efektu jaki osiągnęli. Na koniec, zabrakło mi odrobiny animacji otoczenia, mam tu na myśli głównie trawy. Są ciekawe dłuższe kadry w których lekki ruch traw byłby dobrym smaczkiem i na pewno ciekawym dodatkiem. Jeszcze raz gratulacje! Pozdrawiam Michał Link to post Share on other sites
Guest e=mc^2 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 super to wyszło! najbardziej podoba mi się światło i klimat, zimno tak polsko, gratulacje dla całej ekipy! Link to post Share on other sites
Guest Chrupek3D Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 jeśli można zapytać o face robota... animowaliście ręcznie, czy z kropeczkami na twarzach aktorów? Link to post Share on other sites
andy_a 241 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 świetny trialer - po prostu jak u digica :) miałbym tylko pytanko co do workflowu futra - czy był jakiś konkretny powód dla którego koń był czesany w houdinim? (domyślam się, że render to Mantra PBR) Link to post Share on other sites
KLICEK 2,822 Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 jaram sie jak flota stanisa :) Link to post Share on other sites
Silaslogo 10 Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Animacje twarzy wyglądają rzeczywiście super, rozumiem że do pełnego szczęścia brakuje tylko Jeffa Bridgesa w obsadzie. W każdym razie ten wicher 3.0 wygląda podobnie. Dźwięk i kwestie dialogowe z True grit też pasują. http://www.youtubemultiplier.com/520f36c7d6a22-new-witcher-looks-like-jeff-bridges.php Link to post Share on other sites
SEB 82 Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 jeśli można zapytać o face robota... animowaliście ręcznie, czy z kropeczkami na twarzach aktorów? miał być mocap, ale finalnie animowaliśmy ręcznie... część twarzy była robiona bez setupu strikte pod ujęcia, na zwykłych (ale na maxa dopieszczonych) blendshape'ach, pozdro. Link to post Share on other sites
Guest User190 Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Cześć, Tak, jest autorski system do zarządzania assetami. Opiera się o centralne repozytorium metadanych sklejone z przeróżnymi softami pythonowym API. Na to repozytorium jest przepiękny web'owy frontend, pozwalający monitorować przeróżne aspekty projektów. Do tego dochodzi garść zasad, i doświadczenie nabyte przy poprzednich projektach. Do wymiany danych używamy własnych rozwiązań rozwijanych przez lata, ogólnodostępnych formatów ale także takich powstałych ad hoc (binarki, tekstowe,itp...). Jeszcze z takich technicznych informacji odnosnie twarzy. Do animacji twarzy użyliśmy Softimage Facerobot, Faceware, troche ręcznego rigowania, skryptowania i customowych deformerów (ICE,c++). Część ujęć była animowana w Maya. Dzięki za odpowiedź, fajnie, że udało Wam się wszystko rozwinąć in house. Widać tego efekty. Jeśli nie jest to tajemnica, to jestem przeogromnie ciekawy jak dużym teamem nad tym pracowaliście? Link to post Share on other sites
wroniec 108 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Skutecznie dążycie do coraz to wyższej jakości. Za jakiś czas, o ile nie już, będzie się mówiło: "widziałeś? digic zrobił cinematic jakości platige'a" Pozwolę sobie zwrócić uwagę na 2 fragmenty. Po ostatnim użyciu noża na cesarskim żołdaku (moment gdy jest zwolnienie), wiedźmin kończy ruch jakoś bez impetu. Nie czuć energii zamachu którą włożył w podcięcie gardła + milej by chyba wyglądało jakby ostrze noża było ułożone bardziej wzdłuż ramienia. Kolejna rzecz to ujęcie końcowe, kiedy widzimy jednego z napastników z pętlą na szyi. Czekałem kiedy skieruje wzrok na dziewczynę, dając tym samym widzowi znać, że teraz jego los zależy tylko od niej i to jej się teraz boi, bo wiedźmin odjeżdża i już raczej nie jest zagrożeniem. Wiem, że to niuanse i nie zmieniłyby znacząco odbioru. Przy filmie pracowali najlepsi z najlepszych i możliwe, że celowo jest tak a nie inaczej. Pozdrawiam i życzę dużo czasu i pieniędzy na kolejne tak dopieszczone produkcje. Link to post Share on other sites
MariushO 470 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 ochhhhhy i achyyyyy już poleciały, wiec co tutaj dodac więcej....lecicie ostro chlopy i to na polskim najwyższym poziomie!!! Link to post Share on other sites
MariushO 470 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 ...Kolejna rzecz to ujęcie końcowe, kiedy widzimy jednego z napastników z pętlą na szyi. Czekałem kiedy skieruje wzrok na dziewczynę, dając tym samym widzowi znać, że teraz jego los zależy tylko od niej i to jej się teraz boi, bo wiedźmin odjeżdża i już raczej nie jest zagrożeniem. Wiem, że to niuanse i nie zmieniłyby znacząco odbioru. Przy filmie pracowali najlepsi z najlepszych i możliwe, że celowo jest tak a nie inaczej. Pozdrawiam i życzę dużo czasu i pieniędzy na kolejne tak dopieszczone produkcje. Tutaj raczej chodzilo o "stary" trik wieszania na palcach stop i to od jego wytrzymalosci zalezalo jego zycie a kobieta tylko czekala kiedy padnie. Link to post Share on other sites
Rotomonks 185 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Gitez majonez Zmieniłbym tylko dialog z „młotka mi daj!” na „daj kamjeńja!”. Gratulacje dla całej ekipy. Link to post Share on other sites
marcinW 42 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 nie zasnę dzisiaj. absolutnie genialne. osobiście nie jestem w stanie przytoczyć jakiejkolwiek pracy z szerokopojętego 3d, która podobała mi się bardziej. będę oglądał codziennie przed pójściem do roboty - dobre nastawienie a później to już tylko killing monsters ;D Link to post Share on other sites
wroniec 108 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Tutaj raczej chodzilo o "stary" trik wieszania na palcach stop i to od jego wytrzymalosci zalezalo jego zycie a kobieta tylko czekala kiedy padnie. Mi chodzi właśnie o rozwinięcie tego wieszania, że mogła kopnąć pieniek przyspieszając jego zejście, patrzeć powoli jak się meczy albo go uratować (czego raczej by nie zrobiła, ale wisielec pewnie by próbował ją przekonać). Chodziło mi o to, że żołdak spojrzeniem mógłby zasugerować dalszą część historii, która odbędzie się już poza oczami widza, a rozegra się już tylko między niedoszłą ofiarą teraz potencjalnym katem, a nową ofiarą. Link to post Share on other sites
Jonasz_Real 156 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Witam! Miałem przyjemności dołożyć swoją cegiełkę do tego projektu. I udało mi się wygrzebać z wipu renderki. Może ktoś by chciał zobaczyć nieco bliżej. Więć wyrzucam za burtę. Ahoj! Herszt: Girl: Link to post Share on other sites
akkarin 49 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Super robotka :) Gratuluje Link to post Share on other sites
fps 226 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) Pieknie jest! Gratulowac!! Wizualnie - robi ogromne wrazenie. Animacje wydaja mi sie miejscami za szybkie, przez to jakby malo plynne, troche jerky, ale to pewnie kwestia gustu. (sorry za brak ogonkow - w pracy ni mam polskiej klawiatury) Edited August 20, 2013 by fps Link to post Share on other sites
Guest Chrupek3D Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) Jonasz_Real: w czym ich zmajstrowałeś... Maya, XSI, Zbrush, Mari... i czy pracowałeś też przy blend shape'ach, ewentualnie face robocie? Wyglądają genialnie. aha i jeszcze, jak udaje Ci się tak genialnie odwzorować kształt twarzy... masz milion refek, czy wypracowany magiczny sposób, którym się tu z nami podzielisz :-) ps. można siatkę, czy zakazali ;) Moja wrodzona bystrość właśnie uświadomiła mi, że byłeś texture artystą, więc jeśli możesz napisz w czym texturujesz. Edited August 20, 2013 by Chrupek3D Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Wspaniały film. Miło było go zobaczyć na openerze:) Link to post Share on other sites
Gotham 175 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Ślicznie wyszło, apetyt rośnie więc chciałoby się żywego otoczenia, rozbudowanej gry aktorskiej i kompleksowych symulacji... Ale... Już teraz jest ślicznie. Ekipa wiedźminowa wykonała olbrzymią pracę. PS. Ale kwestia V2 a V1 to taki pies katarski ;). Link to post Share on other sites
beny 524 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Wow! Takiego ciepłego przyjęcia Wiedźmina tutaj na forum się szczerze nie spodziewałem. Przemiła niespodzianka po urlopie :) Jesteście the best! Aż się chce cisnąć ciężej, dalej, mocniej, lepiej! Link to post Share on other sites
Jonasz_Real 156 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 @Chrupek3D Sorka, za zwłokę z odpowiedzią. Siatka jak siatka. Nic nadzwyczajnego, dużo robi swoje discplace'y, bumpy etc. Pracuje głównie jako teksturator w Mari. Ciężko było mi się przedstawić z wersji 1.6 na 2.0 spowodowane zmianami w zarządzaniu warstwami. Inaczej to działa niż Photoshopie :) Przy tych główkach korzystałem tylko dwa blendshape'y, "zamknięte oczy" i "otwarta buzia", a także refki, że skanów tak jak wcześniej wspominano. I ze zbioru zdjęć, że strony 3d.sk Pozdrówka do następnego razu. Link to post Share on other sites
SEB 82 Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 HeloU!! Jakiś czas temu obiecałem małego making ofa/progress'a do sceny walki. Mam nadzieje, że po części odpowie na część pytań. pozdrawiam, Seb. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now