Skocz do zawartości

Wyświetlanie ciężkich obiektów


gryzon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

można włączyć modyfikator decimate w widoku, a w renderze zostawić wyłączony jeśli potrzebujesz kształtów zgrubnych w viewporcie na przykład do komponowania sceny, jeśli nie potrzebujesz, to możesz w panelu object właczyć, żeby się model wyświetlał jako bounding box - to dobre zwłaszcza dla jakichś systemów cząsteczek, gdzie dużo modeli i w sumie się robi ciężko, ale pytałeś chyba o obiekt z masywną geometrią, więc decimate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie spotkałem się z tym. jedno co mi podobne przychodzi do głowy, to w sculpt mode jest opcja fast navigate, która przy nawigacji wyłącza multires. czyli jak rzeźbisz to jest 8 poziom na przykład wyświetlany, a jak obracasz, to podstawowa siatka, czy tam pierwszy poziom. Mnie to prywatnie dezorientuje, już wolę [h] i ukryć kawał siatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

jest jeszcze coś takiego jak globalny poziom subdiv, który będzie wyświetlany w viewporcie bez względu na wartość subdiv ustawioną w modyfikatorze dla poszczególnego obiektu... ale to działa raczej dla obiektów od początku robionych w Blenderze, nie w zbrushu.

Pozostaje pytanie, po co Tobie obiekt z zbrusha w Blenderze... możesz go potraktować decimation masterem i nim operować w viewporcie, a ciężkiego klocka z zbrusha włączyć tylko dla renderu.

O ile mi wiadomo, po to wymyślili xnormal, żeby takich klocków z zbrusha nie ładować do Blendera :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

animag pozamiatałeś, on o blendera pyta

gryzon jest cos takiego ale obawiam się z tylko w trybie sculptu, to co podał ikkiz i chrupek to jedyne sposoby które do głowy mi przychodzą

 

A propo maxa. Przez ostatni rok musiałem go używać po raz pierwszy odkąd się zetknąłem z grafiką3d. I powiem wam szczerze że byłem bardzo zaskoczony jak toporny jest to soft, rozumiem że po prostu przestarzały. (musiałem się wygadać, przepraszam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności