Jump to content

Recommended Posts

 

 

Jestem tutaj nowa. Kazano mi się zarejestrować z wykopu na tym forum więc jestem. Na początek moja postać którą zanimowałam rysunkowo, zaczynałam na papierze, potem poprawiałam w programie Toon Boom Harmony. Nie jest całkowicie w kolorze gdyż czasu brakło. Kukuryk został zaprojektowany na zajęciach w Academy of Art University. Mam nadzieję że się podoba.

 

Witam wszystkich :)

Edited by PodwojneD
Link to post
Share on other sites

Z kurczakiem pracowałam przez semestr. Na zajęciach mieliśmy za zadanie zaprojektować własną postać i potem przez semestr robiliśmy z nią różne ćwiczenia. Nie zrobiłam wszystkiego w kolorze bo niestety miałam mały wypadek i moja rysownicza ręka była niedyspozycyjna, szwy i te sprawy...mimo to zrobiłam dużo. Pokochałam Kukuryka i bardzo chciałabym coś więcej z nim zrobić, niestety w chwili obecnej nie mam czasu... ale.... biorę udział w projekcie anislam, gdzie każdy animator dostaje 100 klatek i musi je zanimować, później wszystko zostanie złożone w całość. Mam nadzieję że projekt wypali, do swojej części użyłam kukuryka :)

Link to post
Share on other sites

spłaszczenie strefy mimicznej + małe oczy zabije Ci tą postać. Musisz grać całym ciałem, by cokolwiek pokazać i robić X wiecej klatek od osoby, ktora zaprojektuje sobie postać z lepszą strefą mimiczną.

Sama animacja pozytywna, ale do kolejnej produkcji bym go nie pchał, chyba lepiej dla rozwoju porzucać wczesne rzeczy i robić kolejne.

Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie. Postaram się nie schrzanić, z resztą to jest to co kocham robić ;) Wrzuciłam w dział animacji moją testową żabkę zapraszam :)

 

Jeżeli zauważycie to głupi Ed był trochę inspiracją do Kukuryka. Zauważyłam to po fakcie. Ed edd i Eddy to była moja ulubiona kreskówka która sprawiła że zachciałam animować i pomyślałam że to całkiem możliwe. Mój nick wywodzi się od angielskiej wersji Chudego Edda czyli DoubleD.

Anyway powoli odbiegam od tematu ;). Ale zgodzę się jego głowa jest dosyc płaska graficznie, jednak najważniejsze w animacji postaci są ruchy a mimika jest na drugim miejscu ;) Jak animuje się mowę, najpierw animowałam ruchy ciała, potem dziób a oczy i szczegóły były na koncu.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy