Skocz do zawartości

Flowbox FX - narzędzie do przetwarzania i kompozycji obrazów


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Prosta sprawa, Jeżeli kodowanie to taka zaiste banalna sprawa, to dlaczego jakoś tam mało userów houdiniego? przeco kodowanie proste.

 

Co ma Houdini do kodowania oO Możesz w nim nie dotknąć kodu przez kilka lat jak sie uprzesz nie licząc odwoływania się do att. Powiedz mi dlaczego w takim razie jest tyle userów Mayki, zwłaszcza w riggowaniu, które prędzej czy później sprowadza się do pisania skryptów w MEL/Pytho nie przecież to takie niepopularne. Większość grafików boi się kodu lub nie lubi programowania po prostu. Nie znam 2. userów Mayki mających taki sam workflow w programie jeden dorabia hotkeysy inny przerabia marking menu, inny odlepia sobie tabsy jeszcze inny napisze sobie skrypt a kolejny używa menu pod spacją a inny twórczo stworzy co innego to tylko siła nawyków jakie samy sobie wykształcamy(takie jak sterowanie kamera za pomocą alta z Mayki bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania w programie ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładasz mega doświadczonego kolesia od sculptu do kolesia który zaczyna dopiero kodować -,- gdzie tu sens?

W pierwszej kolejności pozbawione sensu jest porównywanie programowania z grafiką. Jedyne, co daje się sensownie powiedzieć, to że programowanie sprawia Tobie więcej kłopotów, niż grafika - z czego nawet nie będzie wynikać, że masz więcej talentu do grafiki... Może po prostu nie dałeś sobie czasu na naukę programowania i marnujesz swój umysł analityczny, albo jesteś tak żałosnym grafikiem, że nie widzisz nawet jak marne efekty przynosi Twoja pozorna łatwość w tym temacie.

Prosta sprawa, Jeżeli kodowanie to taka zaiste banalna sprawa, to dlaczego jakoś tam mało userów houdiniego? przeco kodowanie proste.

Biorąc pod uwagę, ze większość jego power userów uciekła od Mai, żeby uwolnić się od MEL'a, nie chodzi o kodowanie. Natomiast być może ma to jakiś związek z umiejętnością logicznego rozumowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawia mi więcej kłopotów. Po prostu wymaga za każdym razem myślenia od zera. A nie jak w przypadku 3D gdzie mamy już zbudowane studio, i tylko je trochę korygujemy. (dobre studio a nie jakieś shit który działa tylko w jednym przypadku). W obu przypadkach są sytuacje myślenia od zera. ale zdecydowanie więcej jest ich w kodowaniu. Przynajmniej tak wynika z mego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym posiąść umiejętność odpowiedzi na posta, z totalnym nie zwracaniem uwagi na jego treść. Ucz mnie panie K.

 

Nie mogę się doczekać tej alphy, o ile się dostane:) (Tak, żeby poczuć jak za każdym razem muszę pisać w Lunie wszystko od nowa, łahahaha)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kramon: Tak, jak mówi olaf: mówimy o wsparciu CUDA i OpenCL.

 

@Olaf: Wypuszczenie Alphy jest kwestią tygodni, finalnego produtu oczywiście trochę dłuższą.

 

@Piotrek, @Obywatel: Obywatel Michał ma racje :) Napisałem to nawet kilka postów wcześniej :D Btw. skoro Wings jest napisany w Erlangu to pewnie da się używać erlanga do pisania skryptów wewnątrz? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności