Jump to content
F/X

Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2

Recommended Posts

Witam

 

 

Minął już jakiś czas odkąd wrzucałem ostatnie pracki, a premiera Deadfalla adventures była wczoraj.

Więc postanowiłem pokazać kilka postaci robionych głównie dla The Farm 51.

 

Postacie od conceptu, przez model, textury i render robione przeze mnie.

 

Z wyjątkiem Mummy bossa, do którego concept przygotował Piotr Krężelewski(http://conceptjunkyard.blogspot.com/)

Skinowanie i rig zrobili nasi dzielni animatorzy ( Kamil Boczkowski i Jarosław Zieliński)

 

Postacie w polycouncie 10k tri - 20k tri. 1x 2048x2048 texturki (Thor 5x2048x2048 i trochę większy polycount).

 

 

 

 

g34a.jpg

fv46.jpg

pdgi.jpg

tts9.th.jpg

 

 

0b92.jpg

m9wd.jpg

1jwt.th.jpg

 

8cxv.jpg

9fas.th.jpg

 

 

6dht.jpg

yytz.th.jpg

 

8ln7.jpg

gbos.th.jpg

 

nit8.jpg

obar.th.jpg

f8m1.th.jpg

Edited by F/X
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niesamowite :O ile czasu mniej więcej zajmuje Ci taki jeden sculpt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niesamowite! Detal oszałamiający. Czy taki detal do gry ma uzasadnienie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komentarze :D

 

Igi: Normy to jest 15-30 dni na model (od konceptu po textury, rigi, skiny itp). 70% z tego idzie na sculpt.

 

Adek: Jeżeli chodzi o bossów, którzy często są ogromni to tak. Również detale są mile widziane jeżeli chodzi o postacie do cutscenek. Przy reszcie detalowanie nie ma sensu.

Notomiast jeżeli chodzi o czysto techniczne kwestie to dzisiaj mamy co najmniej 2x2048x2048 na postać, co jest wystarczające, żeby przenieść przepalić nawet najmniejsze detale. Właściwie granica między postaciami do filmów/cinematików, a do gier coraz bardziej się zaciera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zwykle w takich przypadkach takie wpisy traktuję jak AMA, więc i teraz nie zrobię wyjątku :)

 

oczywiście prace genialne i uwielbiam serie Painkillera (no może ta najnowsza część nie powaliła ale też była niczego sobie :D)

 

1. Skąd czerpiesz inspiracje? zawsze mnie to zastanawia skąd brać takie niestworzone rzeczy

2. Na co są te dwie mapy tekstur? jedna na głowę a druga na resztę czy jak?

3. Jak długo się uczyłeś takiego scupultu i skąd? bo nie sądzę, żeby digital tutors wystarczał :D

 

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ładne :) pokażesz siatkę :) ?

a i jak możesz zdradzić w czym robisz takie ładne renderki zarówno jak już gotową postać jak i sclupta takiego jak thor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciacho191:

 

1.Filmy, gry, książki itp. Ogólnie bez conceptu ciężko się robi (nawet przy painkillerze, przy którym można popuścić wodze fantazji). A wygląda to mniej więcej tak:

gxiw.th.jpg

 

2. Zazwyczaj tak. Jedna textura na głowę i jedna na ciało.

3. Sculptu nie da sie nauczyć przez oglądanie tutoriali (tam można co najwyżej podpatrzeć triki i workflow). Praktyka i tylko praktyka. Studiowanie pracek innych grafików i artystów klasycznych też pomaga.

redrise: Siatkę pokaże w swoim czasie :) Renderki w V-rayu. Jeżeli chodzi o czarno białe to znacznie wygodniej i szybciej w zbrushu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciacho191:

 

1.Filmy, gry, książki itp. Ogólnie bez conceptu ciężko się robi (nawet przy painkillerze, przy którym można popuścić wodze fantazji). A wygląda to mniej więcej tak:

gxiw.th.jpg

 

2. Zazwyczaj tak. Jedna textura na głowę i jedna na ciało.

3. Sculptu nie da sie nauczyć przez oglądanie tutoriali (tam można co najwyżej podpatrzeć triki i workflow). Praktyka i tylko praktyka. Studiowanie pracek innych grafików i artystów klasycznych też pomaga.

redrise: Siatkę pokaże w swoim czasie :) Renderki w V-rayu. Jeżeli chodzi o czarno białe to znacznie wygodniej i szybciej w zbrushu.

 

dziękuję :) bardzo sie przyda ten workflow, uwielbiam takie obrazki, które ukazują tok myślenia :>

 

- - - Połączono posty - - -

 

ciacho191:

 

1.Filmy, gry, książki itp. Ogólnie bez conceptu ciężko się robi (nawet przy painkillerze, przy którym można popuścić wodze fantazji). A wygląda to mniej więcej tak:

gxiw.th.jpg

 

2. Zazwyczaj tak. Jedna textura na głowę i jedna na ciało.

3. Sculptu nie da sie nauczyć przez oglądanie tutoriali (tam można co najwyżej podpatrzeć triki i workflow). Praktyka i tylko praktyka. Studiowanie pracek innych grafików i artystów klasycznych też pomaga.

redrise: Siatkę pokaże w swoim czasie :) Renderki w V-rayu. Jeżeli chodzi o czarno białe to znacznie wygodniej i szybciej w zbrushu.

 

dziękuję :) bardzo sie przyda ten workflow, uwielbiam takie obrazki, które ukazują tok myślenia :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze z rok temu miałbyś w tym wątku z 10 stron. Ale się pozmieniało:) Mało czasu ludziska mają na swoje przyjemności.

Prace urywają dupsko:) Gratuluję warsztatu

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przeglądam taki temat to od razu przybywa motywacji do nauki sculptu :) Prace genialne ale powiedz mi jedno bo na razie jestem na etapie ogarniania ciała ale jak wy rzeźbicie takie zajebiste ubrania? bo ja próbowałem to mi nawet byle jaka koszulka nie chce wyjść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy