Jump to content
F/X

Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2

Recommended Posts

Touch: Dzięki. Z tym czasem to akurat normalne. Sam mam coraz mniej czasu pisać po forach, a ostatnio zauważyłem, że po 12h pracy codziennie, również brakuje mi chęci. Tym bardziej doceniam komentarze ludzi, którzy swój wolny czas przeznaczają na grafikę.

 

Rozpruwacz,ultrakaka,sammael_at,Chrupek3D,negrosz : Dzięki za miłe słowa.

 

Lukiszlak: Po anatomii i sposobie rzeźbienia ubrań można spokojnie ocenić doświadczenie grafika :D Tutaj nie ma drogi na skróty, ani żadnych magicznych trików. Trzeba wyrzeźbić kilkaset ubranek, szmatek itp.

 

Najbardziej pomaga rzeźbienie ze zdjęć. (im więcej fotek z różnych kątów tym lepiej).

 

Na poprawę motywacji powiem, że nawet najbardziej pro character artistom, ubrania sprawiają dużo problemów :D

 

Ponadto teraz już coraz częściej ubrania się skanuje, potem tylko obrabia.

Edited by F/X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pora wrzucić coś nowego. W tym roku większość staffu mam jeszcze pod nda, więc nie będę zakładał nowego wątku. Na pierwszy ogień idzie modelik z Get Evena.

 

Model LP wyrenderowany w v-rayu.

Głowa zrobiona na podstawie skanu.

Concept Tomasz Górnicki. Ja tam trochę tylko poprzeszkadzałem po swojemu :)

 

Headset_Beuty1_LR.jpg

 

HighRes: http://www.firebat.pl/images/BlueFire/HeadsetBeuty1.jpg

 

Headset_High_Polly_HR.jpg

 

Headset_Construction1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro modele jak i same koncepty. Z reguly widzi sie duzo dobry modeli na bazie oklepanych i nudnych konceptow. Tutaj kazda postac mi sie strasznie podoba. Thor poprostu miazdzy suty. Ten ostatni cyber kolo troche nudniejszy ale w sumie to nie moje klimaty wiec moze dlatego. Samego wykonanie jednak klasa jak zwykle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne

 

 

Dla mnie nadal Twój Thor to miazga i jeden z moich ulubionych modeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temporal: Dzięki

plasti: Odpowiem enigmatycznie: Twarz jest na podstawie skanu jednego z ludzi z Farmy 51 :D

Domi: Dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

twarz Wojtka Pazdura:)możesz pokazać sam model i scan, bez tekstury? :) ogólnie bardzo dobrze to wygląda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie. Skan extremalnie szybko był obrabiany, bo miał służyć tylko do opracowania efektywnego workflowu pracy na skanach. Głównie została poprawiona oś głowy, bryła i zniwelowana została mimika. Obecnie nie jestem już związany z Farmą i nie wiem czy sam model występuje w grze czy nie.

 

head.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne! Robota pierwsza klasa. W czym renderowana jest ta głowa z goglami?

 

ups. przecież pisze jak byk, przepraszam :)

Edited by gryzon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś powinien w końcu zrobić porządek i twoje prace wrzucić do złotej galerii! Serio, dawno update'u nie było.

Kosisz poziomem prac, jak zwykle. Front to za mało. :D

Pozdrawiam i idę z podkulonym ogonem szkolić się dalej... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sposób przedstawienia , textury mega szacun , ale te obojczyki i barki i przedramiona dziwne. Szczegolnie obojczyki. Ciuchy super :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa.

 

Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej.

 

Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to fakt, teraz ja męczę się z kurtką i ciężko jest :[ a akurat takiej kurtki jaką muszę zrobić nie mam w szafie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra jest szefie, szacun!

 

(tył głowy i szyi nieco dziwnie wygląda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie.

 

UrbanBeuty_LR.jpg

UrbanConstruction1_LR.jpg

UrbanSculpt_LR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No miazga

 

Możesz zdradzić ile czasu nad tym spędziłeś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie.

 

Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy