Jump to content

Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2


Recommended Posts

Touch: Dzięki. Z tym czasem to akurat normalne. Sam mam coraz mniej czasu pisać po forach, a ostatnio zauważyłem, że po 12h pracy codziennie, również brakuje mi chęci. Tym bardziej doceniam komentarze ludzi, którzy swój wolny czas przeznaczają na grafikę.

 

Rozpruwacz,ultrakaka,sammael_at,Chrupek3D,negrosz : Dzięki za miłe słowa.

 

Lukiszlak: Po anatomii i sposobie rzeźbienia ubrań można spokojnie ocenić doświadczenie grafika :D Tutaj nie ma drogi na skróty, ani żadnych magicznych trików. Trzeba wyrzeźbić kilkaset ubranek, szmatek itp.

 

Najbardziej pomaga rzeźbienie ze zdjęć. (im więcej fotek z różnych kątów tym lepiej).

 

Na poprawę motywacji powiem, że nawet najbardziej pro character artistom, ubrania sprawiają dużo problemów :D

 

Ponadto teraz już coraz częściej ubrania się skanuje, potem tylko obrabia.

Edited by F/X
Link to post
Share on other sites
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 11 months later...

Pora wrzucić coś nowego. W tym roku większość staffu mam jeszcze pod nda, więc nie będę zakładał nowego wątku. Na pierwszy ogień idzie modelik z Get Evena.

 

Model LP wyrenderowany w v-rayu.

Głowa zrobiona na podstawie skanu.

Concept Tomasz Górnicki. Ja tam trochę tylko poprzeszkadzałem po swojemu :)

 

Headset_Beuty1_LR.jpg

 

HighRes: http://www.firebat.pl/images/BlueFire/HeadsetBeuty1.jpg

 

Headset_High_Polly_HR.jpg

 

Headset_Construction1.jpg

Link to post
Share on other sites

Pro modele jak i same koncepty. Z reguly widzi sie duzo dobry modeli na bazie oklepanych i nudnych konceptow. Tutaj kazda postac mi sie strasznie podoba. Thor poprostu miazdzy suty. Ten ostatni cyber kolo troche nudniejszy ale w sumie to nie moje klimaty wiec moze dlatego. Samego wykonanie jednak klasa jak zwykle.

Link to post
Share on other sites

Pewnie. Skan extremalnie szybko był obrabiany, bo miał służyć tylko do opracowania efektywnego workflowu pracy na skanach. Głównie została poprawiona oś głowy, bryła i zniwelowana została mimika. Obecnie nie jestem już związany z Farmą i nie wiem czy sam model występuje w grze czy nie.

 

head.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ktoś powinien w końcu zrobić porządek i twoje prace wrzucić do złotej galerii! Serio, dawno update'u nie było.

Kosisz poziomem prac, jak zwykle. Front to za mało. :D

Pozdrawiam i idę z podkulonym ogonem szkolić się dalej... ;)

Link to post
Share on other sites

Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa.

 

Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej.

 

Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość.

Link to post
Share on other sites

tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie.

 

UrbanBeuty_LR.jpg

UrbanConstruction1_LR.jpg

UrbanSculpt_LR.jpg

Link to post
Share on other sites

Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie.

 

Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept.

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy