F/X 354 Posted December 23, 2013 Author Share Posted December 23, 2013 (edited) Touch: Dzięki. Z tym czasem to akurat normalne. Sam mam coraz mniej czasu pisać po forach, a ostatnio zauważyłem, że po 12h pracy codziennie, również brakuje mi chęci. Tym bardziej doceniam komentarze ludzi, którzy swój wolny czas przeznaczają na grafikę. Rozpruwacz,ultrakaka,sammael_at,Chrupek3D,negrosz : Dzięki za miłe słowa. Lukiszlak: Po anatomii i sposobie rzeźbienia ubrań można spokojnie ocenić doświadczenie grafika :D Tutaj nie ma drogi na skróty, ani żadnych magicznych trików. Trzeba wyrzeźbić kilkaset ubranek, szmatek itp. Najbardziej pomaga rzeźbienie ze zdjęć. (im więcej fotek z różnych kątów tym lepiej). Na poprawę motywacji powiem, że nawet najbardziej pro character artistom, ubrania sprawiają dużo problemów :D Ponadto teraz już coraz częściej ubrania się skanuje, potem tylko obrabia. Edited December 23, 2013 by F/X Link to post Share on other sites
janie 19 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Lodzio miodzio panowie! Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 3, 2014 Author Share Posted December 3, 2014 Pora wrzucić coś nowego. W tym roku większość staffu mam jeszcze pod nda, więc nie będę zakładał nowego wątku. Na pierwszy ogień idzie modelik z Get Evena. Model LP wyrenderowany w v-rayu. Głowa zrobiona na podstawie skanu. Concept Tomasz Górnicki. Ja tam trochę tylko poprzeszkadzałem po swojemu :) HighRes: http://www.firebat.pl/images/BlueFire/HeadsetBeuty1.jpg Link to post Share on other sites
Temporal 358 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Pro modele jak i same koncepty. Z reguly widzi sie duzo dobry modeli na bazie oklepanych i nudnych konceptow. Tutaj kazda postac mi sie strasznie podoba. Thor poprostu miazdzy suty. Ten ostatni cyber kolo troche nudniejszy ale w sumie to nie moje klimaty wiec moze dlatego. Samego wykonanie jednak klasa jak zwykle. Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 dobre, widze ze Amoka zeskanowaliscie :D Link to post Share on other sites
Domi 169 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Świetne Dla mnie nadal Twój Thor to miazga i jeden z moich ulubionych modeli Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 5, 2014 Author Share Posted December 5, 2014 Temporal: Dzięki plasti: Odpowiem enigmatycznie: Twarz jest na podstawie skanu jednego z ludzi z Farmy 51 :D Domi: Dzieki! Link to post Share on other sites
Selena 225 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 twarz Wojtka Pazdura:)możesz pokazać sam model i scan, bez tekstury? :) ogólnie bardzo dobrze to wygląda Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Pewnie. Skan extremalnie szybko był obrabiany, bo miał służyć tylko do opracowania efektywnego workflowu pracy na skanach. Głównie została poprawiona oś głowy, bryła i zniwelowana została mimika. Obecnie nie jestem już związany z Farmą i nie wiem czy sam model występuje w grze czy nie. Link to post Share on other sites
gryzon 438 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 (edited) Świetne! Robota pierwsza klasa. W czym renderowana jest ta głowa z goglami? ups. przecież pisze jak byk, przepraszam :) Edited December 9, 2014 by gryzon Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 20, 2014 Author Share Posted December 20, 2014 Kolejny modelik. Npc z GetEvena Renderowany w Vrayu. Włosy ułożone w zbrushu tylko na potrzeby renderu. W grze model jest łysy. Zrobiony w kilku wariacjach. HiRess: http://firebat.pl/NPCBeuty_HR.jpg HiRess: http://firebat.pl/NPCConstruction1_HR.jpg Sculpt: Link to post Share on other sites
genitalius 291 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 na fronta z tym! Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Ktoś powinien w końcu zrobić porządek i twoje prace wrzucić do złotej galerii! Serio, dawno update'u nie było. Kosisz poziomem prac, jak zwykle. Front to za mało. :D Pozdrawiam i idę z podkulonym ogonem szkolić się dalej... ;) Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,542 Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Sposób przedstawienia , textury mega szacun , ale te obojczyki i barki i przedramiona dziwne. Szczegolnie obojczyki. Ciuchy super :). Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 23, 2014 Author Share Posted December 23, 2014 Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa. Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej. Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość. Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 kurtka skan czy ręcznie? dla mnie bomba Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted December 31, 2014 Author Share Posted December 31, 2014 tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu. Link to post Share on other sites
tr3buh 524 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 to fakt, teraz ja męczę się z kurtką i ciężko jest :[ a akurat takiej kurtki jaką muszę zrobić nie mam w szafie Link to post Share on other sites
Levus 648 Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Extra jest szefie, szacun! (tył głowy i szyi nieco dziwnie wygląda) Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie. Link to post Share on other sites
makak 455 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Świetny model. Link to post Share on other sites
Domi 169 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 No miazga Możesz zdradzić ile czasu nad tym spędziłeś ? Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,542 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 I jeszcze czy wszystko od zera? Link to post Share on other sites
F/X 354 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie. Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept. Link to post Share on other sites
Levus 648 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Bardzo fajny ziom:) Gratki! Link to post Share on other sites
Recommended Posts