Jump to content
PIraT

Deadfall Adventures - Pirat artdump

Recommended Posts

Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata.

Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie).

 

 

 

High Poly

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_gew.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_dpm.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_kar98ks.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mg43.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pzb.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_avs.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_vis.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_grenades.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szoty z Unreal Engine 3.

Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game).

 

 

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_m18.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_kar98_s.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_quatermain1.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_selbstlader.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_suomi.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_tommygun.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_viss.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_dynamite.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_steinheldgrenate.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_rgd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEXTURES ONLY

 

 

Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej.

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_2.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_additiona_enviro_shiny.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_1.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_egypt_statues.jpg

 

 

Creditsy:

 

 

Skarby - Przemysław Cieplicki

 

 

Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :(

Edited by PIraT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Śliczne assety. Textury smakowite. 4k?

 

Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie...

 

Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę).

MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno.

 

Pomniki - 1kx1k.

 

Trochę trzeba było nagimnastykować UV.

Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Chrupek3D

a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hpoly - 9 godzin

Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin

Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy