Jump to content

Teczka3D: Sroka8888


Recommended Posts

Taka teka dobra a zero komentów.

 

To miał być śnieg czy już nie? :

 

 

bs8e.jpg

 

Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego.

 

Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle.

 

Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana.

 

 

Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :)

Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda.

 

Więcej renderów?

Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab.

To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tak :)

 

Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...)

epSa6pq.jpg

 

Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami.

 

A

qfpUoy8.jpg

B

GBfFxwk.jpg

Link to post
Share on other sites

z tym glowem teraz jak fota!

Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :)

Link to post
Share on other sites

A te muszle i szkło w czym renderzone?

 

Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda.

Link to post
Share on other sites

A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;)

 

Takie tam testy refleksów na lakierze...

qiG19FJ.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy