Miłosz3ds 955 Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Taka teka dobra a zero komentów. To miał być śnieg czy już nie? : Wygląda świetnie, ale nie jak śnieg a dno jakiegoś zbiornika wodnego. Co do coli - jakoś sama butelka mi nie odpowiada - mówię tutaj o bryle. Pozdrawiam, z przyjemnością zobaczę więcej renderów od Ciebie. :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 legomir: Tej samej którą kiedyś pokazywałem w renderach testowych, mapka z cgtextures - odpowiednio przygotowana. Miłosz3ds: Pewnie nie ma co komentować :) Tak miał być śnieg, ale pewnie przez to że za bardzo wszedłem w ciepłe tony wygląda to jak wygląda. Więcej renderów? Będzie ich sporo obiecuje :) A tak to zapraszam do Galerii 3D akurat coś tam umieściłem. Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Chodziło mi o proceduralną część a nie sam śnieg. Ogólnie to textura podobna nieco do voronoi i by mi się przydało coś takiego a przez VrPlug można się dostać do maxowych textur w mayce :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Test lakieru i metalu ( nowego materiału w Indigo http://www.indigorenderer.com/documentation/manual/indigo-scenes/materials/material-types/coating ) Test VUE Test Szkła + Metal Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 (edited) Pieczywo własnej roboty: Te dwa ostatnie najsłabsze wiem :( Jeszcze w scenie z innym oświetleniem: Edited March 7, 2014 by Sroka8888 Link to post Share on other sites
2013 747 Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Super te bułki, aż zgłodniałem! Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Trochę testów (reszta na poprzedniej stronie): Modele bez tekstury: Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 piekne. wyrobiles sie jak sprzeglo w kamazie. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 ... Link to post Share on other sites
le_chu 514 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Bałwanek świetny, to skan czy ręcznie dziubane? Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Bałwanek to skan (Canon a590,123d catch,Meshmixer) + próbowałem jeszcze VisualSFM z CMVS-PMVS + MeshLab. To pierwsze bardziej automat ale, to drugie daje więcej możliwości zmian = więcej zabawy z ustawieniami. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 ... I jeszcze taka nieudana zabawa: Link to post Share on other sites
marcin88 22 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 to się nazywa fotoreal, świetne prace, szczególnie buły! Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 ... Od innej strony: Inny kolor tła: Niewypał Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 ... Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 ten ostatni to też render? Jeśli tak to jakby dodać troche więcej glowa w jaśniejszych częściach niebo to byłby fotoreal na maxa :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Tak :) Coś w tym stylu? Ciężko znaleźć złoty środek żeby nie przegiąć a i było ok. (Jednym się podoba taki glow inni znowu na to marudzą że ma być żyleta a taki glow rozmiękcza obraz... :D ciężko...) Mogę jeszcze takie coś pokazać, reszta jak ukończę wszystko to może coś się do ukończonych wrzuci taką scenkę z drzewkami. A B Link to post Share on other sites
xmass 332 Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 z tym glowem teraz jak fota! Z tymi drugimi obrazkami - może pokusiłbyś się dać do tej sceny z zieleninką na pierwszy plan jakieś super hi poly drzewko co by dodawało maximum realizmu. Teraz, nie ujmując niczego obrazkowi, wygląda dobrze, ale widać że to CG ;) A moim zdaniem na pierwszy plan niema co żałować poligonów :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Popróbuje się ;) ... Link to post Share on other sites
Mulholland 149 Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 A te muszle i szkło w czym renderzone? Ten glow na drzewach sprawia że lepiej to wygląda. Właśnie czytałem artykuł Guthriego na jego blogu o tym, tylko że on "odkrył" że taki efekt można osiągnąć renderując w Vray, bez clampingu. Powstają ładne przepalenia, czyli taki glow i bardziej realistycznie to wygląda. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Mulholland: Indigo Renderer Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 ... Link to post Share on other sites
ciacho191 140 Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 spójrz jeszcze raz na to miejsce gdzie się rękę wsadza (nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ), z jednej strony ten spadek jest pod innym kątem, a z drugiej pod innym Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 29, 2014 Author Share Posted April 29, 2014 A to nie wiem... model jest ok, sprawdzałem... akurat wolałbym komentarze na temat materiałów, oświetlenia, kadrów itp... bo model nie jest mój i nie będę w nim dokonywał zmian ;) Takie tam testy refleksów na lakierze... Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 ... Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now