2013 747 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Za dobrze to wygląda aby cokolwiek krytykować! Fajna pupa tej Hondy CR-Z, gdzie się drzewka odbijają. Może deczko szersze kadry mógłbyś zrobić, bo tak trochę ciasno się wydaje, chce się zobaczyć więcej a tu obrazek się kończy... Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted May 5, 2014 Author Share Posted May 5, 2014 Takie tam zabawy :) ... Link to post Share on other sites
Pawlito 538 Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Kadrowanie miejscami zbyt przypadkowe, drugi set z czerwonym samochodem niepotrzebnie obciety z przodu i z tyłu. Fajne backplate'y z hdrkami. Link to post Share on other sites
klops 13 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Rendery wyglądają bardzo dobrze. Poprawiłbym materiał tarczy hamulcowej McLaren'a bo coś plastikowo wylgąda, jakiejś faktury bym mu nadał. Wydaje mi się też, że na pierwszym zdjęciu z jego udziałem, coś nie gra z perspektywą, ale to może być tylko moje odczucie. To co mi jednak przeszkadza, to styl kadrowania. Wszystkie auta są pokazane od dołu, może i jest to glamour, ale po dwóch, trzech takich renderach czuję się przytłoczony i nie mam ochoty dalej oglądać. Jest to jednak moje prywatne zdanie. Pozdro. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Pierwszy raz z Arnoldem :D Maya + Arnold - AiSkin - IBL (free HDR) Base: http://www.ir-ltd.net Lekko za mocno -wiem :D Ale chciałem zobaczyć Deep Scatter w akcji... H/S #2 H/S Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 ... Arnold Renderer - AiSkin - IBL Free Models: ten24.info, ir-ltd.net -001 1 2 3 -002 1 2 -003 1 2 -004 1 2 -005 1 2 -006 1 2 -007 1 2 -008 1 Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 ... Link to post Share on other sites
kozioo 190 Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Wydaje mi się że masz nieco zbyt mocny i jednolity spec/refl - przez to efekt jest dość woskowy. W miejscach gdzie jest zarost na pewno skóra nie będzie się świecić tak samo jak na czubku nosa. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 9, 2014 Author Share Posted June 9, 2014 kozioo: Racja :) uciekły mi mapki od slotów reflect i spec... wzorowałem się na podobnym "systemie" odbić no ,ale... ciosam dalej... Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Inne oświetlenie... 001 002 Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 (edited) ... Wszystko to darmowe HDR z HDRlabs po 8000x szerokości * +/- 5 min render - 1280p (zmniejszony do 800x) Reszta na poprzedniej... Edited June 10, 2014 by Sroka8888 Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 a nie uważasz, ze lepiej nałożyć dwa liniowe filtry na grafikę bazujące na modelu i hdrce niż bawić się z całym shaderem na modelu? http://spruce-mobile.com/samples/face.png Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 (edited) hmmm może :) ale widzę że w paru miejscach u ciebie spłaszczyło kolory... a ja chciałem aby były trochę zaznaczone (bardziej żywe na modelu.. jakieś przebarwienia itp... Ale twoje też jest super :) . Zresztą mnie najbardziej interesuje to aby bezpośrednio po wypuszczeniu z redneru w passach obrazek wyglądał jak najbardziej ok... dlatego materiał musi być ok na wyjściu, a to co dalej będzie się z nim działo kompo/post to już dowolna droga ( komu wygodniej , komu szybciej :) ) byle efekt był ok. A to co komu się podoba czy nie to już kwestia gustu :) A zresztą ja tam lubię się pobawić trochę okrężną drogą w postprodukcji... to najprzyjemniejsza część wszystkiego to czemu to skrócać :D Ale wygląda to jakoś ? bo nikt nic nie piszę to już sam nie wiem ( mnie się tam może podobać, ale autorowi to zwykle się zawsze podoba i tu jest problem :D ) Edited June 10, 2014 by Sroka8888 Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 wyglada bardzo dobrze. mysle, ze z dobrym oswietleniowcem i animatorem mozna spokojnie oszukiwać oko. Co nie zmienia faktu, ze tone, color tone (ktory dał tu przebarwienie, bo nalozyl się na Twój kolor z hdr - z rózową nie oswietlaną hdr skórą dałby naturalny efekt) oraz SSS mozna wyciągnąć w postprodukcji uzywając samego depth-passa. Pisze tylko, bys miał swiadomosc ze taki shader w produkcji za kilka lat nie będzie nikomu potrzebny. Zobacz podbródek i kark. Będziesz walczył o taki render, a to wykona postprocess w ułamku sekundy. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Oczywiście że zawsze może być lepiej :) i to napędza do rozwoju... Zobaczymy jak to będzie w przyszłości... już wiele raz się mówiło co to nie będzie a... sam wiesz "Niewtajemniczonych" udało się oszukać :D a to do nich głównie jest do wszystko kierowane, ale oszukać wtajemniczonego to jest wyczyn... No i dla tego lubię max3d :D Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 pewnie masz racje, ale sss to bardzo prosta operacja na z-pass wiec moze wreszcie powstaną fejki dobre, omijajace rendering. Nie wiem jak masz matriały zrobione ale jest wiele punktów na ciele - w tym twarzy gdzie mocniej przebije się zawsze kolor skóry, bo jest unaczyniony te miejsca słabiej blendują się z hdrką, bo mają emisje barwy mocniejszą - nie wiem jak sie to nazywa w Twoim rendererze, ale tu jest bardzo amatorska (nie potrafiłem szybko wygooglować mapy naczyn krwionosych twarzy) nakładka na fejsa pokazująca co mam na myśli. To powinno znacznie urealnić szczegonie te jasne rendery. http://spruce-mobile.com/samples/faceB.png Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Trochę krwi brakuje za tą skórą, bo facet ma 60/70 lat wiec powinno to być chyba jakoś zaznaczone Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Tak, tak zgadza się olaf i legormir trochę brakuje tej krwi tylko zwykle robi się to za pomocą mapki z rozrysowanymi żyłami itp... i umieszcza się ją w slocie odpowiedzialnym za "głębokie" sprawy... z tym że nie mam nic takiego i muszę to jakoś fejkować prostą mapą albo ust materiału - nie zawsze daje to dobry efekt... spróbuje się coś ;) Dzięki za rady :) Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=1019262&page=1&pp=15 szukaj odpowiedzi tu :) Link to post Share on other sites
W Art 100 Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Cześć-ja tylko z pytaniem jak już tak testujesz. Ja co prawda na V-rayu lecę , ale myślę żeby się przesiąść na coś nowego i dlatego pytanie: Który wg. Ciebie z tych nowych pluginów spisuje się najlepiej ? Ja ogólnie trzaskam rendery w firmie z grzejnikami gdzie mamy wiele materiałów itd. ale już mnie nudzi Vray i tak myślę nad czymś nowym. Dzięki z góry/. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 12, 2014 Author Share Posted June 12, 2014 W Art: hmmm każdy jest w czymś lepszy od innych... ciężko mi powiedzieć, jak masz dużo materiałów to pewnie byś chciał po 2 sek widzieć mniej więcej czy ok... i nie mówię to to LC z Vray tylko bardziej dokładne podglądy... możesz spróbować do prostszych scen silników opartych na GPU - bardzo szybkie tylko mało ramu... mało mam na myśli przedziały 2-8GB (a normalnie 20-40 GB) zobacz sobie Octane na GPU, Indigo na GPU też jest ale wnętrza strasznie dł. się liczą... kochane PT. Corona bardzo szybko się rozwija i darmowa... na CPU jak coś... Masa tego jest... Ja nie musisz robić na konkretnym to wybierz taki na którym najprzyjemniej ci się pracuje. ... Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 wyszło super. mysle, ze wiecej hdrkami nie osiagniesz, bo one bardzo (na tym poziomie realizmu) przekłamują prawdziwą scenerię. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 mhm, gdybym tylko miał lepsze testury Disp/Bump/Normal + Ogromne tekstury min 8K i to jeszcze kilka dla różnych warstw skóry ( a nie tylko Diff i coś co udaję krew... + HDR z zdjęciami jakiś obiektów referencyjnych podczas tworzenia takiej HDR do których mógłbym potem się odnosić ( np zdjęcie jakieś osoby podczas tworzenia takiej HDR do której potem można porównywać naszą twarz aby efekt był taki sam... niestety nie mam takich rzeczy... i ciężko się na czymkolwiek organicznym wzorować...) Tu przykład: Oni specjalnie ustawiali ekspozycje tej HDR aby idealnie pasowała z zdjęciem referencyjnym... no, ale to wiadomo. Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 nie wiem czy jest sens męczyć konia - solidna robota. Z refkami wiedziałbyś więcej ale bez nich to chyba praca zakońcona. Teraz animator i oświetleniowiec musza się spisać. Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 ... Multi Layer Blend Material with custom reflect color, glossiness/roughness fresnel curve ( R,G,B channel with diffrent curve depend of Wavelength µm R,G,B channel for color scattering in deep layers ) based on fallof map - this curve control how big is reflectance compare to Angel of incidence + custom anisotropic fresnel curve depend to Angel of incidence + 4 custom curve to control blending 4 material ( base + coat_1 + coat_2 + coat_3) All materials have diffrent curve to control color and glossiness/roughness. In color and glossiness/roughness ,bumps have composite material for blend diffrent textures/procedurals. Materials with Energy Conservation (for example diff = 0.3 spec= 0.7 good, diff=0.3 spec=1.0 bad - because surface should not return more energy than is being contributed by the incoming light) HDR Light Post - Ps + Nik Collection Corona - 5 min 1920x crop to 1000x Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now