Jump to content

Teczka3D: Sroka8888


Recommended Posts

Testy - może kto skorzysta z tego co zobaczy...

 

Arnold Renderer

 

Post: PS + Nik Collection

 

Diffuse:

 

Ai Standard

Lambert

 

Color ( H,S,V ) V - 0.8

Weight: 0.7

Roughness: 0

 

xZoceEk.jpg

 

 

Color ( H,S,V ) V - 0.8

Weight: 0.7

Roughness: 0.5

 

FM5BgGD.jpg

 

Color ( H,S,V ) V - 0.8

Weight: 0.7

Roughness: 1

 

Oren-Nayar

 

AhrlnmM.jpg

 

 

Color ( H,S,V ) V - 0.8

Weight: 0.7

Roughness: RemapValue (curve) - SamplerInfo ( FacingRatio )

aub28kA.jpg

UVseiXt.jpg

 

 

q4ZQ7OX.jpg

46UCHDv.jpg

 

 

6P2e9TE.jpg

NkVpELc.jpg

 

 

 

Color ( H,S,V ) V - 0.8

Weight: 0.7

Roughness: RemapValue (curve) - SamplerInfo ( FacingRatio )

 

RemapValue - Output Max - RemapValue

 

#1

AKy9QES.jpg

#2

2UTJSs7.jpg

#3

yIdjrzt.jpg

#4

a5zB5pc.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takie mega,mega wstępne:

 

Fejk ABC - BRDF + GGX BRDF (peak + tail) - peak(zmienny rozmiar, i moc - od mniejszego niż blinn do phonga) + 2 taile jeden wzorowany na GGX (możliwość zmiany rozmiaru i gradientu) + długi zmienny ( możliwa zmiana rozmiaru + stopni gradientu na skokowy albo gładki)

 

Fejk bo to nie wgrany model BRDF do Arnolda tylko coś opartego na shader...

Jeszcze wrzucę potem/kiedyś nową rozkminę z diffuse - coś innego niż standardowy lambert i oren-nayar - który wyciąga dużo detalu z struktury (dodaje mocniejsze rozświetlenia na krawędziach + efekt przejściowego lamberta do oren-nayar od krawędzi do środka...

 

Point Light

D5tN4az.jpg

VOvfCBx.jpg

 

HDR

xMCL62w.jpg

 

uI1A8K3.jpg

 

BW

 

FN5Gvdd.jpg

 

3R34yTv.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Model:

http://quixel.se/usermanual/quixelsuite/doku.php?id=ddo_samples

 

 

Zupełnie nowe tekstury zrobione w DDO

Indigo 4

 

5min cpu - bidirectional path tracing

40sek gpu - bez normalki(gpu dopiero się rozwija w Indigo) , ale nie podskoczyło by za dużo - path tracing

 

10000 depth +1K unbiased renderer

 

Liczone bezpośrednio w app Indigo ( exportuje sie plik .igs (taki ass z Arnolda) + ( meshe w .igmesh) + można to spakować wszystko + tekstury do jednej spakowanej sceny i można bez problemu gdzie indziej renderować.

Fajne to że jak mamy to .igs to można to potem zmieniać w app Indigo (materiały, ustawienia itp...)

 

efekty dyfrakcyjne (aberacja, glowy,glare...) prosto z silnika ( nie postproces)

Oświetlenie HDR

DOF prosto z silnika

4k tex Diff,spec,roughnnes,normalka

Materiał to dla koloru phong po całości z rougnessem + po blendzie 0,6 dodany materiał z mapą specular z rougnessem do wyciągnięcia wszystkich metali ( przerysowania , czysty metal itp...) taki metalness (czarny diff , jasny spec a lakiery czarne - wiadomo o co biega )

 

 

Post: LUT i z 5% lekkie color correction - tu fajnie bo od razu plułem .exr 16bit bez luta (czyste ) i z lutem ...

Passy: Tylko beauty nic wiecej :D założenie było by beauty po LUT było serio beauty :D

 

Zh2u27k.jpg

Edited by Sroka8888
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy