Jump to content
Sign in to follow this  
adek

Project Pinocchio od Autodesk

Recommended Posts

Projekt Pinocchio to testowy, ale w pełni działający produkt Autodesku, który pozwoli za pomocą przeglądarki na tworzenie (generowanie) w pełni zrigowanej postaci. Obsługa jest banalna i macie do dyspozycji całkiem spory katalog typów za pomocą, których możecie stworzyć postać.

 

Pełna treść: Project Pinocchio od Autodesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepszy? W nim po prostu wybierasz gotowe elementy modeli a w MakeHuman możesz ustawiać dziesiątkami suwaków wszystko dokładnie jak chcesz. Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw.

Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne do robienia zrigowanego basemesha :) a ktoś się tym bawił już? jakieś wrażenia opinie z użytkowania? może jutro będzie troche czasu to coś potestuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Make Human, to jest jeszcze dodatek do edycji mocapu:

Link

Sam Make Human pozwala nam na tworzenie postaci z gotowymi morphami do animacji twarzy oraz mamy możliwość wybierania pomiędzy prostym rigiem do gier z ograniczoną liczbą kości, jak również bardziej zaawansowany szkielet.

 

Wszystko rozbija się o marketing i reklamę.

MotionBuilder przez lata był niszowym softem, mimo iż był od początku bardzo funkcjonalny, to w większości był wykorzystywany jedynie przez studia motion capture. Trochę marketingu zrobiło swoje i program stał się standardem w studiach korzystających z mocapu i animacji.

Tak jak Blur Studio reklamowało FaceRobota, tak później UBI Soft wspierał MotionBuildera wychwalając jego zalety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw.

Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.

W daz3d też jest spora kontrola tworzonej postaci "suwaczkami" do tego jest zrigowana. A jeszcze do rigu on line mi się przypomniał maxiamo ale z tego nie korzystałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Daz3d również ma ogromne możliwości. Jest pewna różnica w założeniach programów bo w MH masz jedną baze uniwersalną z dziesiątkami ustawień a w daz3d wiele postaci za to o mniejszej różnorodności ustawień. Do tworzenia realistycznych ludzi lepszy będzie MH ale za to w Daz zrobisz sobie postać kreskówkową, aliena albo zombiaka, jeśli oczywiście kupisz odpowiedni preeset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy