Jump to content

Recommended Posts

Nie znam się na koniach na tyle żeby to jechać bez jakiejś referencji tak naprawdę.

k,NDk5NDY1MDgsNDU1NzUwOTU=,f,galop.jpg

Ale faktycznie teraz widzę, że tą prawą przednią powinienem bardziej wyprostować. Dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

przednie kopyto jest bardziej do przodu. On jakby je wyciąga jakby chcial dotknąć nim ziemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lezaca grzywa nieco zabija dynamike w Ciebie. Pza tym spoko, bardzo mily prezent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szybka podmalówka ... tXP9hD1.jpg prezent bardzo fajny. Przyznam ze nie chciało mi się tej flagi poprawiać a ona tez potrzebuje dynamizmu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wszystkie uwagi! Na pewno wrzucę poprawioną wersję bo widać jak praca zyska dynamizm i autentyczność.

 

Olaf: Z tą grzywą jak napisałeś to wydaje się tak oczywiste:D A jednak sam tego nie wyłapałem:/

Kalber: Dzięks za podmalówę- flagą też się zajmę.

Rozpu: Niezła ściąga z tym krokiem- na pewno zatrzymam na później!

 

Pozdrawiam

 

BTW: Macie jakieś dobre patenty jak drukować na płótnie. Sam robiłem to już kilka razy i wiem, że trzeba podkręcić jasność i kolory trochę przesadnie bo w druku wychodzi ciemniejsze. Zawsze to jednak robiłem na czuja- może ktoś coś wie z doświadczenia. Dzięki!

Edited by rymin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorzucę trochę od siebie. Pokazałbym bardziej różnicę między światłem i cieniem (szczególnie pod względem temperatury - ciepłe światło słoneczne + zimny fill z nieba). Dodatkowo zwróć uwagę na linie w kompozycji. Punkt A wg mnie dość mocno odciąga uwagę pod jeźdźca.

 

rymin_over.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucam skończonego Husara:

 

husar1.jpg

 

Praca po zrobieniu analizy obrazu Jaimie Jonesa:

 

no%2Bmans%2Bland%2Bboss.jpg

 

Dwie pracki w tym samym środowisku:

 

no%2Bmans%2Bland.jpg

no%2Bmans%2Bland1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe prace, może w tym środkowym z ostatnich 3 to drzewo na 1 planie mogłoby być większe zeby pokazać lepiej skale i wtedy też bardziej przestrzenny sie zrobi, jest ok ale próbuje się doszukać czegoś żeby jeszcze bardziej był lepszy ( jesli się tak da ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi sieee wydaje, ze kilka drobnych zmian mozna poczynic. Drzewo na ktorych wisza ci biedacy, powinno byc chyba mocniej dotkniete atmosfera, ma bardzo podobny walor do drzew ktore sa blizej nas. Te czyste krawedzie drzew, kamieni mozna jakos zroznicowac, sprobowalem dodac cos co przypominaloby mech na kamieniach, przeszkadzaja mi takze krawedzie drzew, wszystkie jednakowe, chyba zbyt duzo kontrastu to powoduje. Mozna je "zmiekczyc" w miejscach mniej waznych, i tych bardziej oddalonych od nas. Kamienie po prawej nie sprawiaja, dla mnie, wrazenia, ze sa przed ta trawka nad nimi, troche odcialem je walorem. Za jezdzcem i jego koniem chyba za duzo sie dzieje, wiec uproscilem! Szczegolnie jezeli chodzi o moment przy glowie konia, ten cien od kamieni zaraz obok jego glowy jakos mnie denerwowal! I nie zapominaj o swietle! Drzewa wygladaja bardzo plasko jak na moje oko, brak tam uwydatnienia formy. Powinno chyba sie pojawic jakis ambient od nieba, na gornych plaszczyznach, i moze jakis bounce delikatny na tych skierowanych ku dolowi. Cos tam probowalem zaznaczyc, ale chyba tez zbyt delikatnie. I jeszcze dorzucilem lekka zmiane koloru w dali, na zimniejsza, jakas to tez sugestia dla dalszego planu... Nie wiem czy trafna! Jezeli o moja podpowiedz, to tylko odnosnie tych detali, ktore udalo mi sie dostrzec. :)

 

Poza tym ladne te ostatnie wrzuty! :)

 

@PS Jeszcze mi sie przypomnialo, widze pewna niekonsekwencje jezeli chodzi o miejsca do ktorych nie dochodzi swiatlo, np kamien na ktorym sa te dwa ptaki, ma chyba nawet ciemniejsze momenty niz te najblizej nas. Rowniez popatrz na kamienie nad jezdzcem, dwa bezposrednio nad nim maja mniejsze kontrasty, niz ten po lewo! To chyba tez podchodzi pod uwage odnosnie atmosfery.

 

OUmE4wD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz coś innego - ćwiczenia z hardsurface.

 

robert-ryminiecki-mechs1.jpg?1450301602

 

i szkice wstępne do tego

 

robert-ryminiecki-mechs.jpg?1450301551

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojazdy całkiem fajne, ale podszełbym troche bardziej stereotypowo, tzn. tank - ciężki, mała mobilność, duża moc, scout - lekki, zwrotny (na ten moment bez napisów trochę ciężko ogarnąć, wszystkie wydaję mi się, że mają troche zbyt podobny typ budowy).

 

Domek też technicznie raczej ok, ale design troche nudny,prosty. Pokombinuj troche z kształtami i formami, wiecej daszków, wiecej załamań, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym domkiem pewnie masz rację- niestety z racji tego, że z wykształcenia jestem inżynierem budowy często takie "wymyślne" konstrukcje które nie mają prawa bytu w rzeczywistości strasznie mnie rażą. Może właśnie dlatego tworzę jeszcze proste i łatwe w budowie rysunki zapominając, że "papier przyjmie wszystko":D. Co do pojazdów to bardziej jak ćwiczenie traktowałem - nie patrzyłem na refki itd. Czasem tak lubię jeszcze po prostu usiąść, obejrzeć coś żeby się zainspirować i po prostu porysować dla samego rysowania. Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiscie uwazam, ze to jest super, kiedy wychodzisz poza stereotyp :) pojazdy bardzo mi sie podobaja i sa super zrobione. Mozna cie tylko zachecic do wiekszej odwagi i wymyslnosci :)

zarowno przy pojazdach, jak i przy budynkach ! twoja dobra znajomosc zasad perspektywy sprawi, ze jak najbardziej nieprawdopodobne budynki, beda wydawac sie mozliwe. Jak to powiedziales: papier przyjmie wszystko :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajebiste są te rzeczy Panie =D. Niespecjalnie wiem nawet do czego się przyczepić. Dobrze jest i tak trzymaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy