Skocz do zawartości

Prośba o określenie stawki.


Gość Domator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Otrzymałem propozycję współpracy z pewną firmą. Do moich obowiązków będzie należeć tworzenie małych reklam innych firm które będą umieszczone broszurach przeznaczonych dla klientów. W tym momencie jestem na etapie uzgodnienia stawki za wykonanie jednej takiej reklamy. Problem w tym że nie mam pojęcia jaki jest rząd wielkości takiej stawki. Naturalnie nie chciałbym strzelić kwotą z kosmosu ani nie robić za pół darmo ;)

Warto zaznaczyć że jestem typowym samoukiem.

Czy ktoś z obecnie tu zgromadzonych byłby w stanie mi pomóc i dać mi jakiekolwiek pojęcie w tym temacie? :)

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja na różnym etapie kariery brałem 60-600pln za takie małe ogłoszenie modułowe. Jeżeli moduły są takie same to nie masz problemu z wymiarowaniem i cenę możesz ustalić jedną, jeżeli mogą się zmieniać, to musisz do stawki jaką sobie ustalisz doliczać różnice formatów i ew. zmiany formatów w trakcie. Same ogłoszenia zwykle się robi max godzinę. Zresztą mało kto jest w stanie zapłacić tyle byś pracował więcej niż godzinę przy tym. 60pln to było jakieś 10lat temu więc naiwnie wierzę, że teraz minimum to 2x tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Momento, chciałbym coś uściślić. Tutaj chodzi o posklejanie do kupy loga, adresów, numerów telefonu, ewentualnych hasełek do kupy i zaaplikowanie tego do gazetki, nie specjalnie wymagające zadanie. Może się źle zrozumieliśmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach