Marcin Przybyłek 84 Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Ach, ci graficy... :). Światy już stworzone czekają na ilustracje, a oni wciąż szukają i stwarzają coś nowego. No ale cóż, duch twórczości :). I give up ;). Najbardziej podoba mi się kadr pierwszy od góry po lewej - czuć największą wysokość. Lubię przestrzeń. Link to post Share on other sites
creomania 33 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Wpisując się w nastrój - serwus. Podobają mi się kadry pokazujące stopy detektywa i to co pod nimi (lewy-góra i prawy-środek). Zastosowanie "obiektywu reporterskiego" mogłoby dać fajny efekt wysokości. W każdym razie gratuluję świetnej pracy i umiejętności. Link to post Share on other sites
jaras 624 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 a co tu taki zastój ? ;) domagamy się apdejtu ! Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 (edited) Mały apdejt. Z większą ilością materiału polecę przy nominacjach. Mój detectivo nie stroni od uzbrojenia. Duże miasto, dużo chwastów. Ze swoją profesją też nie musi się zbytnio kryć, bo to detektyw policyjny, a detektywi policyjni to nie tajni agenci działający w przebraniu. To co widać to ściemniony* polimodeling. Ehh, jakoś jeszcze pewniej się czuję w 3DS Maksie aniżeli w Zbrushu jeśli chodzi o takie rzeczy. Ale to już tylko kwestia czasu ;) * "ściemniony" bo koszula jest wynikiem retopologii dokonanej na obiekcie wyrzeźbionym w Zbrushu Ach, ci graficy... :). Światy już stworzone czekają na ilustracje, a oni wciąż szukają i stwarzają coś nowego. No ale cóż, duch twórczości :). I give up ;). Dlatego właśnie zostałem "grafikiem" ;P Edited November 12, 2015 by STRZYG Link to post Share on other sites
mookie 591 Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Same model budują już świetny klimat, kompozycyjnie też kapitalna sprawa, bardzo filmowe ujęcie. Oby tak dalej! Link to post Share on other sites
serratus 301 Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Dobrze to wygląda. Jedyne co to bym pokombinował z ustawieniem samochodu w kadrze, żeby nie wyrastał z barku detektywa, póki co moim zdaniem ten element pracy zakłóca odbiór całości, ale nie wiem jak to rozwiążesz dalej, pewnie jak dojdą tekstury i postpro to nie będzie miało wielkiego znaczenia. Życzę powodzenia, bo roboty w to sporo włożyłeś. Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 @ serratus -> no no, tam jeszcze pojawią się rozsunięcia, bo trochę główny wątek w obrazku mi "zjeżdża". Ale to dopiero jak pojawi się finalne zagospodarowanie kadru :) Link to post Share on other sites
Marcin Przybyłek 84 Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Strzyg, to była aluzja, ale chyba mało czytelna ;). To ujmę to tak: Twoja wizja tak bardzo przypomina Gamedeca, że dwa ruchy i byłaby kaaaaaapitalna ilustracja :). Po prostu wzorcowa :). Zresztą nadal jest praktycznie prawie idealna :). Jest w Warsaw City mojego autorstwa miejsce bardzo głębokie, sięgające gruntu. Co prawda na Starówce, nie przy pałacu, ale... :). Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 :P spoko, spoko. Może i na starówkę przyjdzie czas (neonowa Kolumna Zygmunta) :D U mnie akurat, w tym pierwszym kadrze (tym o którym wspomniałeś) Warszawa nie moze być aż tak wysoka, przynajmniej w okolicach Pałacu Kultury. Akcja umiejscowiona jest ok 350 metrów nad ziemią i aby usprawiedliwć taką wysokość (zwykłe knajpki na takiej wsyokości) musiałbym postawić jakieś struktury budowlane (drogi, mosty, tory, szlaki powietrzne), które niestety przysłoniłyby PKiN. A zrobić tego nie mogę bo właśnie od tego budynku zaczęła się u mnie cała zabawa i jest on jednym z "graczy" w kadrze :) Plac wokół PKiN widze w przyszłości właśnie jako takie niezabudowane, zwariowane miejsce. Takie centrum, wszystko tam lata, knajpki, wystawy podniebne, bazary. Unosi się tam duch "Jarmarku Europa". Z perspektywy "samolotu" trudno by to było sprzedać i dlatego obnizyłem całość, bliżej gruntu. Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 9, 2014 Author Share Posted February 9, 2014 (edited) Nominacyjny update. UWAGA!! Obrazki łacznie ważą 3,6 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują ;) Tak wygląda main obrazek na chwile obecną (kompo + rozmieszczenie elementów) dodałem trochę życia w tle + zacząłem bawić się miastem Tak wygląda plan zagospodarowania (top view) Jak już wspominałem wcześniej za bazę służy mi aktualny plan miasta MS Piłsudski Nie mogłem się powstrzymać :) Rosyjscy Turyści Myśleli, że zrobią nam psikusa stawiając po wojnie tego dziwoląga, a kiladziesiąt lat później bedą nam go zazdrościc i bulić sporo siana za zwiedzanie i możliwość zrobienia zdjęcia :) widok z "parteru" Pałac Kultury Modelowanie na tem moment zakończone. W 85% rozbite na UVW, część już oteksturowana Poniżej mały test (najlepiej oglądać w full rozmiarze) A tak wyglądają bebechy z małego testu Detektyw Chciałem aby miał poczciwą gębę.....hmmm, no jeszcze może się go globanie doklepie. Ciuchy i body nietknięte Edited November 12, 2015 by STRZYG Link to post Share on other sites
plasti 575 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 ta dolna warga totalnie nienaturalna, wyglada jakby koles chcial mega glupia mine ulozyc, tak jakby ztrzelal gupie miny np do psa, bawiac sie z nim :) Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 9, 2014 Author Share Posted February 9, 2014 ..to od pierogów :D Usta czekają na dopasowanie do sceny (będzie spożywał jedzenie ) Link to post Share on other sites
Fixed 54 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 trzymam kciuki, rozmach tego projektu robi wrażenie :) Link to post Share on other sites
ezils 145 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 No... Ciekawe jak Ci to wyjdzie :) Trzymam kciuki, dużo tu elementów i obyś się wyrobił! Link to post Share on other sites
adek 263 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią. Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 (edited) Wrzucam mały updejt z pola bitwy jaka się toczy pomiędzy mną a Pałacem Kultury I Nauki (ciężki przeciwnik). UWAGA!! Obrazki łacznie ważą 3,8 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują . Zaleca się oglądanie w full rozdzielczości :) Poniżej test (45% oteksturowany), który wykonał się kilka dni temu. Test całości (90% oteksturowany), bez sprecyzowanego światła + 1 podbicie pod jakieś hologramy (importy prosto z przeglądarki). Rzecz pokazała dwie rzeczy. Po pierwsze podbicie kontrastu źle wpływa na fasadę PKiN, gydz robi się ciapkowata szachownica. Po drugie - hologramy wrzucane na płasko, na gołą zabudowę PKiN wyglądają słabo. Trzeba będzie dorobić w paru miejscach prawdziwą geometrię, która uwierzytelni projekcje Serwis ma ograniczenia i nie umieszcza obrazków z szerokością powyżej 2000 px. Oryginalny render ma 4520 x 2354. Tekstury zezwalają w przypadku takiego ujęcia na jakieś 13000 px na wysokość z żyleta jakością. Jak już mówiłem wcześniej - mam pewne plany związane z tą sceną i tym budynkiem ;) Poniżej mapkki UVW. W sumie to rozbicie budynku na UVW nie było aż takie straszne. Edited November 12, 2015 by STRZYG Link to post Share on other sites
mateusz_s 327 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Pałacyk bardzo fajny i nieźle się prezentuje na tym renderze. Mam pytanie odnośnie efektu Chromatic Abberation, czy on zrobił się automatycznie przy renderowaniu (a jeśli tak to w jakim pracujesz) czy dodałeś w postpro? Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 postpro. Lens Correction w PS. Dobrym patentem jest nałożenie najpierw abberacji a dopiero potem dodawanie blurów (lens blur/ motion blur / radial blur ) Link to post Share on other sites
Marcin Przybyłek 84 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Robi wrażenie. Ale jest przesunięcie czerwieni w jedną, niebieskiego w drugą (to jest to "chromatic aberration"?). Często stosowany efekt, w sumie nie wiem, po co. W moim odczuciu brzydki, zwłaszcza na krawędziach białych elementów... Link to post Share on other sites
STRZYG 597 Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 jest przesunięcie czerwieni w jedną, niebieskiego w drugą (to jest to "chromatic aberration"?) Często stosowany efekt, w sumie nie wiem, po co. W moim odczuciu brzydki, zwłaszcza na krawędziach białych elementów... Dokładnie. Tak, zgadza się - w tym pierwszym obrazku działa brzydotą, ale to jest test więc może. Natomiast w drugim obrazku (według mnie) nie jest już tak widoczny, a nadaje fajnej miękkości, taki filmowy look sie robi. Z tym efektem jest jak z makijażem - najelpszy to taki którego nie widać* * znawczynie tak mówią Link to post Share on other sites
Nomark 8 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 według mnie jest go zadużo.. mowa o aberacji Link to post Share on other sites
Marcin Przybyłek 84 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Na drugim jest lepiej, racja. Link to post Share on other sites
Bacry 109 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Dla mnie bomba. A jeżeli chodzi o aberracje chromatyczną to akurat lubię :D Link to post Share on other sites
Igi 204 Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Szalony :D Dobre rzeczy w oknach się dzieją Link to post Share on other sites
aconaut 27 Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Pałac kultury piękny:), jestem bardzo ciekawy kwintesencji pracy, czyli samego bistro, no i detektywa ... widząc Twoje poprzednie prace zapowiada się naprawdę grubo:D. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now