Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wpisując się w nastrój - serwus. Podobają mi się kadry pokazujące stopy detektywa i to co pod nimi (lewy-góra i prawy-środek). Zastosowanie "obiektywu reporterskiego" mogłoby dać fajny efekt wysokości. W każdym razie gratuluję świetnej pracy i umiejętności.

Link to post
Share on other sites

Mały apdejt.

Z większą ilością materiału polecę przy nominacjach.

 

Mój detectivo nie stroni od uzbrojenia. Duże miasto, dużo chwastów. Ze swoją profesją też nie musi się zbytnio kryć, bo to detektyw policyjny, a detektywi policyjni to nie tajni agenci działający w przebraniu.

 

To co widać to ściemniony* polimodeling. Ehh, jakoś jeszcze pewniej się czuję w 3DS Maksie aniżeli w Zbrushu jeśli chodzi o takie rzeczy. Ale to już tylko kwestia czasu ;)

 

* "ściemniony" bo koszula jest wynikiem retopologii dokonanej na obiekcie wyrzeźbionym w Zbrushu

c524f6a7e07e7e36c696d1ccc9b71c40.png

 

Ach, ci graficy... :). Światy już stworzone czekają na ilustracje, a oni wciąż szukają i stwarzają coś nowego. No ale cóż, duch twórczości :). I give up ;).

 

Dlatego właśnie zostałem "grafikiem" ;P

Edited by STRZYG
Link to post
Share on other sites

Dobrze to wygląda. Jedyne co to bym pokombinował z ustawieniem samochodu w kadrze, żeby nie wyrastał z barku detektywa, póki co moim zdaniem ten element pracy zakłóca odbiór całości, ale nie wiem jak to rozwiążesz dalej, pewnie jak dojdą tekstury i postpro to nie będzie miało wielkiego znaczenia. Życzę powodzenia, bo roboty w to sporo włożyłeś.

Link to post
Share on other sites

Strzyg, to była aluzja, ale chyba mało czytelna ;). To ujmę to tak: Twoja wizja tak bardzo przypomina Gamedeca, że dwa ruchy i byłaby kaaaaaapitalna ilustracja :). Po prostu wzorcowa :). Zresztą nadal jest praktycznie prawie idealna :). Jest w Warsaw City mojego autorstwa miejsce bardzo głębokie, sięgające gruntu. Co prawda na Starówce, nie przy pałacu, ale... :).

Link to post
Share on other sites

:P spoko, spoko. Może i na starówkę przyjdzie czas (neonowa Kolumna Zygmunta) :D

U mnie akurat, w tym pierwszym kadrze (tym o którym wspomniałeś) Warszawa nie moze być aż tak wysoka, przynajmniej w okolicach Pałacu Kultury. Akcja umiejscowiona jest ok 350 metrów nad ziemią i aby usprawiedliwć taką wysokość (zwykłe knajpki na takiej wsyokości) musiałbym postawić jakieś struktury budowlane (drogi, mosty, tory, szlaki powietrzne), które niestety przysłoniłyby PKiN. A zrobić tego nie mogę bo właśnie od tego budynku zaczęła się u mnie cała zabawa i jest on jednym z "graczy" w kadrze :)

 

Plac wokół PKiN widze w przyszłości właśnie jako takie niezabudowane, zwariowane miejsce. Takie centrum, wszystko tam lata, knajpki, wystawy podniebne, bazary. Unosi się tam duch "Jarmarku Europa". Z perspektywy "samolotu" trudno by to było sprzedać i dlatego obnizyłem całość, bliżej gruntu.

Link to post
Share on other sites

Nominacyjny update.

 

UWAGA!!

Obrazki łacznie ważą 3,6 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują ;)

 

 

Tak wygląda main obrazek na chwile obecną (kompo + rozmieszczenie elementów)

b7ad7efc491d32cfeba96a062b713357.jpg

dodałem trochę życia w tle + zacząłem bawić się miastem

 

 

 

Tak wygląda plan zagospodarowania (top view)

09748daa73afe47385913f4d6e3340a8.jpg

Jak już wspominałem wcześniej za bazę służy mi aktualny plan miasta

 

 

 

MS Piłsudski

Nie mogłem się powstrzymać :)

fc46e347c079c7d670666782b18a4353.jpg

9cbef5b16c90b6fc1f15855b030224e9.jpg

 

 

 

 

 

Rosyjscy Turyści

7ba31ef2a92c1c719edc3618256ec6fb.jpg

Myśleli, że zrobią nam psikusa stawiając po wojnie tego dziwoląga, a kiladziesiąt lat później bedą nam go zazdrościc i bulić sporo siana za zwiedzanie i możliwość zrobienia zdjęcia :)

c6597c86683576bb71d61dfe5304561f.jpg

widok z "parteru"

 

 

 

 

Pałac Kultury

Modelowanie na tem moment zakończone. W 85% rozbite na UVW, część już oteksturowana

18bdd9e3c6bd002f3bf729c924a89aee.jpg

 

 

 

Poniżej mały test (najlepiej oglądać w full rozmiarze)

072c337390622ac229f6006628a79fa1.jpg

 

 

A tak wyglądają bebechy z małego testu

347a2d34e11934d321d06c19a44e4a74.jpg

 

 

 

 

 

Detektyw

Chciałem aby miał poczciwą gębę.....hmmm, no jeszcze może się go globanie doklepie.

c04b689dbcaf9c86653cbe49d13b7489.jpg

 

Ciuchy i body nietknięte

4d5909fb2b51c7ff32e191de83e9532d.jpg

Edited by STRZYG
Link to post
Share on other sites

Wrzucam mały updejt z pola bitwy jaka się toczy pomiędzy mną a Pałacem Kultury I Nauki (ciężki przeciwnik).

 

UWAGA!!

Obrazki łacznie ważą 3,8 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują .

Zaleca się oglądanie w full rozdzielczości :)

 

Poniżej test (45% oteksturowany), który wykonał się kilka dni temu.

41855a7069416648c73f937a546dc546.jpg

 

 

 

Test całości (90% oteksturowany), bez sprecyzowanego światła + 1 podbicie pod jakieś hologramy (importy prosto z przeglądarki). Rzecz pokazała dwie rzeczy.

Po pierwsze podbicie kontrastu źle wpływa na fasadę PKiN, gydz robi się ciapkowata szachownica.

Po drugie - hologramy wrzucane na płasko, na gołą zabudowę PKiN wyglądają słabo. Trzeba będzie dorobić w paru miejscach prawdziwą geometrię, która uwierzytelni projekcje

6e8fd1db9c4b905212f135141236d8ed.jpg

Serwis ma ograniczenia i nie umieszcza obrazków z szerokością powyżej 2000 px. Oryginalny render ma 4520 x 2354. Tekstury zezwalają w przypadku takiego ujęcia na jakieś 13000 px na wysokość z żyleta jakością.

Jak już mówiłem wcześniej - mam pewne plany związane z tą sceną i tym budynkiem ;)

 

 

 

 

Poniżej mapkki UVW. W sumie to rozbicie budynku na UVW nie było aż takie straszne. bd151882a170994106fd1c6b71570373.png

Edited by STRZYG
Link to post
Share on other sites
jest przesunięcie czerwieni w jedną, niebieskiego w drugą (to jest to "chromatic aberration"?) Często stosowany efekt, w sumie nie wiem, po co. W moim odczuciu brzydki, zwłaszcza na krawędziach białych elementów...

 

Dokładnie.

Tak, zgadza się - w tym pierwszym obrazku działa brzydotą, ale to jest test więc może. Natomiast w drugim obrazku (według mnie) nie jest już tak widoczny, a nadaje fajnej miękkości, taki filmowy look sie robi. Z tym efektem jest jak z makijażem - najelpszy to taki którego nie widać*

 

* znawczynie tak mówią

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy