Jump to content

Recommended Posts

projekcik zaczęty dość dawno mam mało czasu żeby przy nim grzebać ale rzucam aktualny stan

ogólna koncepcje jak to ma wyglądać mam w głowie choć nie mówię ze to co jest to jest wersja finalna juz wiem że niektóre rzeczy będzie trzeba lekko przemodelować

Edited by dexter47

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciężko cokolwiek napisać na razie

 

widać, że będzie sporo detalu więc fajnie

 

lubie takie projekty więc będę zaglądał

Share this post


Link to post
Share on other sites

strasznie wolno mi to idzie ale idzie aktualnie pracuje nad głowa potem przejdę do szyi i połączenia jej z kręgosłupem

Share this post


Link to post
Share on other sites

dawno nic nie dawałem mało czasu na prace nad modelem mam aktualnie dłubie przy połączeniu czaszki robota z reszta modelu no i pracuje nad elementami które maja poruszać jego głowa

uwagi mile widziane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no właśnie mam problem jak pokazać to w sposób "czytelny" jak macie jakieś propozycje to chętnie jestem na nie otwarty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyłącz te cienie, daj jakiś materiał z lekkim połyskiem

 

zdjęcie z trochę większej odległości + bez ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

do końca tygodnia będę chciał zamknąć gore robota aktualnie modeluje barki łopatki i tkankę mięśniowa tego robota.

trzeba się przyjrzeć żeby coś zobaczyć. na robocie pojawia się coraz więcej szczegółów staram się odwzorować zasady anatomii niektóre elementy pozostawię hydrauliczne na Renderach te żółte elementy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, za szczerość, ale widzę tylko bałagan i wrak smoleński. Nie masz rozrysowanego konceptu, nie robiłeś blockoutu, jedziesz od razu z "superowymi" dizajnerskimi i lewitującymi detalami bez żadnego zastosowania konstrukcyjnego, czy funkcjonalnego.

Ale zobaczymy, może jak dodasz jakąś część, która ma objętość, żeby te fantazyjne blaszki przyczepić do czegoś, ale to chyba najgorszy z możliwych sposobów modelowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry, za szczerość, ale widzę tylko bałagan i wrak smoleński. Nie masz rozrysowanego konceptu, nie robiłeś blockoutu, jedziesz od razu z "superowymi" dizajnerskimi i lewitującymi detalami bez żadnego zastosowania konstrukcyjnego, czy funkcjonalnego.

Ale zobaczymy, może jak dodasz jakąś część, która ma objętość, żeby te fantazyjne blaszki przyczepić do czegoś, ale to chyba najgorszy z możliwych sposobów modelowania.

 

mylisz się. Znaczy nie mam rozrysowanego konceptu jako takiego ale wiem co chce osiągnąć finalnie a koncept powstaje po kolei czyli najpierw zaprojektowałem coś na wzór kości robota teraz pracuje nad jego tkanka mięśniowa i wypełnieniem wszystko jest robione logicznie i każda cześć ma działać w określony sposób. cały czas wzoruje się na anatomii (modelując go mam otwarty atlas) choć nie jest to identyczna kopia niektóre rzeczy są zmienione np kości klatki piersiowej będą jednocześnie płytami pancerza a mięśnie będą pod kośćmi. całość robota będzie składała się z 3 części

1kości

2 mieście i elementy hydrauliczne

3 pola siłowe gdzie nie gdzie otaczające robota

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym rozrysował najpierw, ale pewnie już tak modelowałeś nie raz, to wiesz co robisz.

Ale ja by co, to

mypaint

Share this post


Link to post
Share on other sites

normalnie tez zawsze najpierw rozrysowuje koncepta ale uznałem ze w tym wypadku bardzo by mnie ograniczał. ten robot to coś na wzór prototypu. następny faceta jak już będę miał ściśle określone określone ramy będzie robiony z rozrysowanego koncepta tu taj raczej rozrysowuje sobie poszczególne elementy niż całość

(odwrotnie niż Bóg zacząłem od kobiety ;p )

Edited by dexter47

Share this post


Link to post
Share on other sites

to musisz zrobić wieeelkie cycki, bo na razie nie ma w tym nic kobiecego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u kobiety nie tylko cycki są ważne. Pośladki też się liczą ;]. ale proszę oto cycuszki :P

wnętrze robota będzie czarne z jakaś fajna teksturą które będzie miejscami przypominała kryształ a miejscami jakieś tam pole elektryczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

popracowałem trochę nad pośladkami. zwiększyłem liczbę żeber. dokończyłem modelowanie miednicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciągle jeszcze modeluje ale powoli rzucam materiały i sprawdzam kolorystykę takie tam testowe rendery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooohoho, dla mnie bomba. Czekam na więcej i mam nadzieję, że się fajnie skończy bo zapowiada się bardzo ciekawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki klops. Pomału kończę modelowanie w 3d max model jeszcze będzie w mudboxie podmalowany jakimiś ozdobami.

bym był wdzięczny za pomoc przy zrigowaniu go ;]

rendery dłońi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze wrzucaj kle rendery z cieniami bo tu jest pelno odbic i jak dla mnie bryla sie gubi. Nie wiem na co zwrocic uwage bo jest przesyt detalu w lekkim braku bryly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Render testowy z cieniami i na ciemnym tle. myślę żeby wprowadzić jeszcze 2 kolory do robota co o tym myślicie??

popracowałem trochę nad nogami robota te zielone to jego mięśnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
z taką budową ciała, robot by się rozleciał na stojąco

 

załamałeś mnie w tym momencie a ja chciałem go sprzedać i wprowadzić do produkcji i co ja teraz mam zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydawało mi się że także przy modelowaniu bierze się pod uwagę powstawanie od "szkieletu" , nie bierz tego zbytnio do siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedni dobrze modelują inni robią świetne koncepty. Na dobry model wymyślonej nieistniejącej rzeczy powinny się złożyć te dwie kreacje. Ty wymodelowałeś bez konceptu. Domyślam się, że było fajnie modelować, ale efekt mi się nie podoba. Już bym sobie na twoim miejscu odpuścił robienie dla niej partnera, a zamiast tego wyszukal ładny digital painting na deviantarcie i wymodelował. Przeważnie każdy painter się zgadza na takie coś. Mi się nawet zgodził Joe Benitez wystarczyło spytać. I nie musisz się martwić, że robota będzie mało kreatywna. Na prawdę trzeba przysiąść, żeby w 3D oddać harakter i styl postaci i jeszcze wymyslić dokładnie szczegóły i części, które malarz tylko zaznaczył paroma maźnięciami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedni dobrze modelują inni robią świetne koncepty. Na dobry model wymyślonej nieistniejącej rzeczy powinny się złożyć te dwie kreacje. Ty wymodelowałeś bez konceptu. Domyślam się, że było fajnie modelować, ale efekt mi się nie podoba. Już bym sobie na twoim miejscu odpuścił robienie dla niej partnera, a zamiast tego wyszukal ładny digital painting na deviantarcie i wymodelował. Przeważnie każdy painter się zgadza na takie coś. Mi się nawet zgodził Joe Benitez wystarczyło spytać. I nie musisz się martwić, że robota będzie mało kreatywna. Na prawdę trzeba przysiąść, żeby w 3D oddać harakter i styl postaci i jeszcze wymyslić dokładnie szczegóły i części, które malarz tylko zaznaczył paroma maźnięciami.

 

jest w tym sporo racji, to co piszesz jak ważne jest aby oddać bryłę-charakter sylwetki, zazwyczaj poszczególne części ciała wynikają swoim kształtem i budową z pozostałych elementów ciała, inaczej ma się wrażenie jakby obiekt był posklejany z niepasujących kawałków.

 

...tylko główny zainteresowany gdzieś się podział

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy