Jump to content

Recommended Posts

Witam oto moj najswieższy efekt 2,5 godzinnej zabawy z dynamicznym sculpceniem w blenderze:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Zdaje sobie sprawe iż sama forma jeszcze pozostawia wiele do życzenia nie mowiąc juz o ledwo rozpoczętym detalu, jednakże jesli macie jakies uwagi to bede wdzięczny, moze ktos zauwazy błedy których ja akurat nie dostrzegam.

 

Pozdrawiam

Edited by Shomps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Untitled_1.jpg

 

Wie ktoś może jak poprawic wydajnośc w sculpceniu przy 3 milionach polygonów?

Edited by Shomps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te przednie łapki zawsze mnie dobijają :p

 

Ogólnie fajnie to wygląda, ale wydaję mi się że łeb powinien być trochę mniejszy, a ogon dłuższy i nie aż tak bardzo szpiczasty, wstaw jeszcze zdjęcie boku bo nie widze dokładnie czy coś poprawiałeś w proporcjach od poprzedniego update'u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Untitled_1.jpg

 

Nie zmianiałem nic praktycznie z proporcjami od poprzedniego updatu jedynie dodałem detal, planuje zrobic wersje low poly i z tego modelu zdjąć normalmapki więc najwyzej zmiejsze nieco głowe bo chyba faktycznie jest zaduża.

 

W kazdym razie dzieki za feedback :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikro update po 100 latach... zrobilem retopologie i wstępnie zriggowałem a to efekt:

10620237_1588160564740415_7711310846173920981_o.jpg

 

Pozdrawiam.

Edited by Shomps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy