Jump to content

teczka3d: klicek art dump


KLICEK
 Share

Recommended Posts

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej wi臋cej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rze藕bienie hard surface'贸w?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kapitalna, mistrzowska聽robota. Model, ciuchy, tekstury, wszystko perfekcja 10/10, gratulacje.聽Napi臋cie kombinezonu na ciele i zmarchy, super. Materia艂y wypasione, ci臋偶ko odr贸偶ni膰 czy to prezentacja聽z silnika czy rendery. Jedyna pierdo艂a, kt贸ra聽prze艂amuje t臋 perfekcj臋聽to kolizja kciuka z kamizelk膮 w jednej z p贸z聽馃檭

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, dm_ napisa艂:

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej wi臋cej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rze藕bienie hard surface'贸w?

dzieki ziom 馃檪聽generalnie ciuchy to wszystko co tu widzisz to jest MD, jedyne co tam jest dolozone w zbrushu to drobne poprawki na shapach + memory foldsy (jak sa wymagane)聽

Hard surfecy robie w zbrushu (poki jeszcze to przechodzi w grach), sa odrobinke gorszej jakosci ale finalnie na normalce i tak sie nie rzuca w oczy 馃檪聽Ciezko powiedziec ile to ma poly ale strzelam ze gdzies w granicach 100k poly

No i dzieki Panowie za mile slowa 馃檪 鉂わ笍

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 28.01.2021 o 19:42, Soulinka12 napisa艂:

te buty !!聽馃槃聽cudowne te wzorki聽鉂わ笍 鉂わ笍鉂わ笍聽ilo艣膰 detalu jest osza艂amiaj膮ca 馃槷艣wietna posta膰聽

hej dzieki 鉂わ笍

21 godzin temu, Nezumi napisa艂:

Ilosc detalu mnie zabija 馃檪 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.

Wszystko na tej postaci (oprocz wlosow pod czapka i czapka聽i reka) to moja robota, od blokoutu, przez marva, low poly, textury, shading, export i fixy w silniku 馃檪聽tak jest z wiekszoscia modeli, po prostu dostajesz ownershipa na model i musisz go dowiezc do gry-konca produkcji.聽

W ogole z tym modelem smieszna historia 馃檪聽bo to pierwszy model postaci do CP jaki zrobilem (i chyba jaki robil moj team) i nigdy nie mial wejsc do gry.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, michalo napisa艂:

艢wietny projekt. Wszystko trzyma si臋 kupy. Te assety w jego zasobniku to te偶 robi艂e艣?

tez 馃槈聽no nie sa najlepszej jakosci, ale na swoja obrone mam ze model ma jakies 4-5 lat 馃槈

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Czad. Fajnie ze tak masz - zawsze slyszalem jakies historie o tym jak to jeden koles dostaje noge, drugi robi but, trzeci sznurowki i potem masz g...o w portfolio bo kazda postac robi sie w 15 osob zeby caly team czul sie polaczony z tym projektem czy jakies tam inne psychologiczne bzdety 馃槃

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nie no to raczej w filmach, animacjach takie jaja sie zdarzaja 馃檪聽Chociaz trzeba przyznac ze czasem jak dostajesz set do zrobienia dla crowdowych postaci to tez nie robisz kompletnych postaci 馃槈

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No jest s艂odki, trzeba mu odda膰 馃槃
Do艂膮czam si臋 do pytania o shadery 馃槷
Swoj膮 drog膮, jak wygl膮da transport takich modeli do substance paintera? Ostatnio pokusi艂em si臋 o zakup (eh, te niecno-skuteczne ataki reklam :/), jeszcze nie mia艂em okazji przetestowa膰 nawet na prostych modelach a ciekawi mnie czy uber skomplikowane rzeczy te偶 przyjmuje 馃槃

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Heja

@tobiq4 wszystko jest na shaderze + textury.聽Zero聽overpaintu, delikatny shift na kolorach 馃檪

@RaVirr聽No tutaj to dosc prosto wszystko robilem, bo to sa caly czas testy. Wiec zeby zaoszczedzic czas to Uvalka jest robiona automatem. Model to decym hipolasa (wiec 90% detali ma na sobie, nie na normalmapie). Wiec export ze zbrush jest prosty. Pozniej sobie wrzucam taki model do Paintera robie podstawowy shader (glownie automaty dodajace detal/color automatycznie) i zapisuje go sobie jako smart shader zebym po zmienie modelu po prostu przeciagnal shader i mial gotowa texture 馃檪

Jak przelacze pozniej kompa to podrzuce moze wyglad flata, ale mowie nic fancy. Staram sie robic te rzeczy najprostszymi sposobami, zebym nie marnowal czasu na cos co nie sprawia mi przyjemnosci.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Kurde.. nie powiedzia艂e艣 nawet s艂owa, a ju偶 wyzwoli艂e艣 wewn臋trzny sza艂 zakup贸w 馃槃
To jest chyba najgorsze- ilekro膰 patrz臋 na Twoje modele to jaram si臋 potwornie聽i聽mam mylne wra偶enie, 偶e zakup Zbrusha rozwi膮偶e wszystkie problemy zwi膮zane z brakiem skilla w sculptingu xD

Edited by RaVirr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, RaVirr napisa艂:

Kurde.. nie powiedzia艂e艣 nawet s艂owa, a ju偶 wyzwoli艂e艣 wewn臋trzny sza艂 zakup贸w 馃槃
To jest chyba najgorsze- ilekro膰 patrz臋 na Twoje modele to jaram si臋 potwornie聽i聽mam mylne wra偶enie, 偶e zakup Zbrusha rozwi膮偶e wszystkie problemy zwi膮zane z brakiem skilla w sculptingu xD

Mo偶e ci臋 zmotywuje do nauki chocia偶 馃槈

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, michalo napisa艂:

Mo偶e ci臋 zmotywuje do nauki chocia偶 馃槈

Jestem potwornie zmotywowany, ale m贸j biedny Blender (ale zaznaczam, 偶e najlepszy!)聽nie wyrabia przy 3 milionach wielok膮t贸w ;(聽St膮d te偶 pomys艂 na zakupy i p艂yn膮ce z tego wnioski \o/ Niestety m贸j wewn臋trzny g艂os nie mo偶e zgodzi膰 si臋 na miesi臋czn膮聽subskrypcj臋 (nawet w ramach test贸w), a kieruje mnie w stron臋 zakupu pe艂nej wersji 馃槃

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kurcze, a s艂ysza艂em, 偶e Blender jest聽 wydajny w ilo艣ciach poly w sculpt mode.

@KLICEK pr贸bowa艂e艣 mo偶e teksturowania w toobagu? Nie wytrzyma艂em i wzi膮艂em licencj臋 4 i chcia艂bym sobie co艣 podmalowa膰 kiedy艣, ale najpierw chc臋 nazbiera膰 informacji 馃槈

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, RaVirr napisa艂:

Jestem potwornie zmotywowany, ale m贸j biedny Blender (ale zaznaczam, 偶e najlepszy!)聽nie wyrabia przy 3 milionach wielok膮t贸w ;(聽St膮d te偶 pomys艂 na zakupy i p艂yn膮ce z tego wnioski \o/ Niestety m贸j wewn臋trzny g艂os nie mo偶e zgodzi膰 si臋 na miesi臋czn膮聽subskrypcj臋 (nawet w ramach test贸w), a kieruje mnie w stron臋 zakupu pe艂nej wersji 馃槃

Dzieki ziom za mile slowo 馃檪

No Painter jest naprawde spoko odkad trafil pod skrzydla Adobe, widac ze tam sie staraja jednak pchnac ten soft w dobra strone.聽

Co do zbrusha, zawsze mozna sprobowac CORE albo darmowa wersje zeby zobaczyc jaka jest roznica pomiedzy zb a blenderem 馃檪 Nigdy nie probowalem skulpcic w blenderze wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec.聽

Zbrush jest ok, ale chcialbym zeby mial konkurencje 馃檪

16 godzin temu, michalo napisa艂:

@KLICEK pr贸bowa艂e艣 mo偶e teksturowania w toobagu? Nie wytrzyma艂em i wzi膮艂em licencj臋 4 i chcia艂bym sobie co艣 podmalowa膰 kiedy艣, ale najpierw chc臋 nazbiera膰 informacji 馃槈

No wlasnie widzialem ze cos dodali, ale nie kupilem jeszcze marmo4 馃槃聽wiec ciezko cokolwiek powiedziec o texturowanku 馃檪 zakladam ze jest takie se 馃槈

Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.02.2021 o 18:01, RaVirr napisa艂:

Jestem potwornie zmotywowany, ale m贸j biedny Blender (ale zaznaczam, 偶e najlepszy!)聽nie wyrabia przy 3 milionach wielok膮t贸w ;(聽St膮d te偶 pomys艂 na zakupy i p艂yn膮ce z tego wnioski \o/ Niestety m贸j wewn臋trzny g艂os nie mo偶e zgodzi膰 si臋 na miesi臋czn膮聽subskrypcj臋 (nawet w ramach test贸w), a kieruje mnie w stron臋 zakupu pe艂nej wersji 馃槃

Wybacz @KLICEK, mo偶e to niew艂a艣ciwy w膮tek (daj zna膰 jakby co to usun臋) ale @RaVirr聽pr贸bowa艂e艣 mo偶e pobawi膰 si臋 z modyfikatorem multires? Chyba poprawiono聽wydajno艣膰 i mo偶na troch臋 pod艂uba膰 teraz detali. Dodatkowo naprawili te偶 prze艂膮czanie聽z wysokiego do ni偶szych poziom贸w podzia艂u. Mo偶e troch臋 pomo偶e?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@EthicallyChallenged聽Blender mi si臋 niestety wysypywa艂 i聽bardzo s艂abo to dzia艂a艂o 馃槥 Co nie zmienia faktu, 偶e ostatnio tego nie sprawdza艂em wi臋c dzi臋k贸wa za przypomnienie 馃槷聽Rzuc臋 okiem bo wydaje mi si臋, 偶e ostatnio sprawdza艂em ten modyfikator聽w kt贸rej艣 wersji alpha/beta.

Link to comment
Share on other sites

Sie kurna naszukalem jak sciagnac sobie ten filmik z VDMA z instagramu a ty tu tak po prostu na vimeo wrzucasz... 馃檪
Zwyczajowo swietne. Kolorki tez mi podchodza bardzo - Painter czy ZB czy cos jeszcze innego do kolorkow?

Link to comment
Share on other sites

Painter, painter 馃檪聽ostatnio fajny workflow znalazlem gdzie po prostu robie bazowa texture na wipowskim modelu. Zapisuje ta texture jako smart mat i pozniej uzywam na updatach. Co prawda zawsze delikatnie inaczej wyglada bo inne uv jest, ale mi to nie przeszkadza 馃檪

Co do filmow, bede teraz staral sie wiecej tego robic i wiecej wrzucac 馃檪

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy