Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ostatnie rysunki z serii Sudan.

Projekt pułapki. Co o niej sądzicie? robiłem ją jakiś rok temu i teraz widzę, że mechanika działania raczej słabo by się sprawdziła gdyby umieścić ją w grze.

1.

6_zpsa98f7171.jpg

 

Znajdujemy komnatę wykonaną z żelaza w której widzimy otwór w ścianie, otwory w podłodze, sarkofagi i dziwny znak na suficie.

 

2.

7_zps3252d1a7.jpg

 

Wkładamy zdobyty wcześniej artefakt do otworu w ścianie. Z dziur w podłodze buchają płomienie

 

3.

8_zps1144830c.jpg

 

Po rozbiciu znaku na suficie powstaje "cug" zwiększa się temperatura ognia

 

4.

9_zps26665a02.jpg

 

Ogień na chwilę znika, robi się ciemno. Po chwili zauważamy że ściana zaczyna się nagrzewać topić. Chowamy się w jednym z sarkofagów.

 

5.

10_zps32b71d1f.jpg

 

Skaczemy po sarkofagach do wyjścia. Koniec :)

Link to post
Share on other sites

ilustracja lwiej królowej nawet fajnie wygląda :)

a design pułapki trochę mnie rozwalił xD jeśli ta pułapka miała by powstrzymywać ludzi przed wejściem do środka, to na chwilę obecną jest jednorazowa xD nie mniej jednak ucieszyłaby mnie topniejąca ściana w grze :3 dodatkowo wydaje się to ciekawsze i mniej frustrujące niż klikanie guzików w określonej kolejności , żeby jakieś kamienie ułożyły się w określonej kolejności (najgorszy typ puzzli ever.. :P za każdym razem jak spotykam tego typu puzzle w jakiejś grze to robię facepalm)

Link to post
Share on other sites

Dzięki Jan, trochę nad nimi siedziałem. Miło słyszeć, że się podoba :)

 

Chciałem was prosić o radę co dalej zrobić z poniższym rysunkiem. Chciałem, żeby praca byłą czysta a kolory tylko lekko zaznaczone. Jednak czegoś mi tutaj brakuje. Znajdujecie, jakieś błędy? Macie jakieś uwagi co można by poprawić, żeby wyglądało to lepiej?

 

 

swiniak_zpsd6a49113.jpg

Link to post
Share on other sites

co do twojej ostatniej aktualizacji to pomysł spoko ale kilka rzeczy rzuca mi się w oczy.

1. Za mały kontrast całej pracy

2. Jak na tak niezwykły projekt zbroi tarcza i rękojeść broni wydają się zbyt pospolite i odstają od reszty.

3. Poza rycerza jest dla mnie zbyt symetryczna, zbyt stabilna (no chyba, że taki był zamysł). Mi to osobiście nie leży.

4. Nadal nie czuje bryły uda (już o tym rozmawialiśmy) Dodaje obrazek poglądowy abyś zobaczył o co konkretnie mi chodzi.

 

dada.jpg

 

Wyrocznią nie jestem również mogę się mylić więc jak coś to proszę o poprawę :) Poza tym bardzo niezwykły koncept, pozdro :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bardzo fajne rysunki! Jeśli miałbym się trochę przyczepić to ta dziewczyna z pierwszego obrazka ma lekkiego zeza rozbieżnego. Jakiś cel miało to ćwiczenie z mnożeniem? Coś dalej robiłeś z tymi kształtami które powstały?

Link to post
Share on other sites

Dzięki Mruk :) heh rzeczywiście wdał się zez na pierwszej twarzy. Uznajmy, że to pierwsza oznaka mutacji :)

Praca z pomnożonymi maskami powstała tak naprawdę przez przypadek. Rysując połówkę maski a następnie multiplikując i obracając ją lustrzanie zauważyłem, że przenikające się linie tworzą ciekawe kombinacje. Chciałem zobaczyć, jak wiele razy będzie można multiplikować jeden element zanim nie przestanie to wyglądać dobrze. Fajne było w tym ćwiczeniu to, że powstawały ciekawe kształty, na które nigdy bym nie wpadł przy standardowym rysowaniu.

I odpowiadając na ostatnie pytanie. Już nic dalej z tym nie robiłem :)

Link to post
Share on other sites

Chciałbym was prosić o zdanie. Zacząłem rysować coś co można by nazwać jelenio-ludzio-robotem.

Zanim zacznę rysować jakieś dynamiczne pozy tego stwora chciałem zrobić sobie rzut z przodu, żeby nie zastanawiać się w dalszej pracy jak powinny wyglądać poszczególne jego elementy.

Co sądzicie o proporcjach i ogólnie o jego wyglądzie ( narazie to tylko szkic, bez kolorów i dokładnego światłocienia)

 

jelen_zps792d500f.jpg

Edited by Pawel Grabowski
Link to post
Share on other sites

Te kopyta trochę zbyt małe. Ciężko by mu było utrzymac równowage. Tak jak na szczudłach.

Wiem, że minotaur też miał kopyta. Ale w postaci minotaura były bardziej masyne.

Nie wiem, po co mu kopyta w przedniej parze kończyn skoro ma wyprostowaną postawę ciała i porusza się na tylnich kończynach?Może warto mu troche zwiększyć stopy, a na dłoniach umieścić jakieś ostrza. Albo chwytne dłonie.

Tylko wtedy to juz będzie prawie zupełnie minotaur, tyle że jeleń. Nie wiem.

Moim zdaniem to puki co trochę nie trzyma się kupy.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy