Jump to content
Quentin

[FD] Nano detective

Recommended Posts

Ikoniczna praca. Po prostu archetyp. Brawo. Nie rozumiem do końca, jakim cudem taką się stała, ale tutaj chyba zagrało powiedzenie: pokaż mniej by powiedzieć więcej. Naprawdę robi wrażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetny klimat. Takie ujęcie postaci buduje atmosferę tajemniczości, jakieś dziwne napięcie, super!

I do tego ładnie wymyślone formy. Gratuluję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No. Kopara opada. Klimat, kadr, temat, modele, materiały, tekstury, design, historia - wszystko miszczowsko. U mnie egzekwo pierwsze miejsce z taaddeekk`iem, patrze, patrze i nie mam pojęcia, która praca lepsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klimat Hansa Gigera ;] ciekawy jestem jak robiłeś UVW na takich highpolowych rzeczach, mógłbyś to trochę opisać, używałeś pluginów? albo mógłbyś pokazać uvw z teksturą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komentarze ;)

 

A więc tak.. Wszystkie części oprócz głowy i dłoni modelowałem w c4d, rozkładałem uv, a następnie dodawałem w zbrushu drobny detal, tam rekalkulowałem uv i wypalałem. Natomiast głowa i dłoń rzeźbiona była od zera w zbrushu, potem retopo (chwała Zremesherowi dzięki któremu była to kwestia minut), następnie rozkładałem uv w c4d i zbrushowym uv masterze. W cinemie łatwiej ciąć na wysepki, a uvmaster lepiej relaxuje uv, dlatego w ten sposób. :) Potem wypalałem głównie displacement, normal tylko na niektórych elementach.

 

Subtooli było chyba ponad 25, dopiero do wypalania mapek łączyłem je w grupy, których ostatecznie było 7. Następnie tekstury malowałem w photoshopie, przy niektórych elementach pomogłem sobie body paintem.

 

Poniżej 3 mapki z kolorem. Naramiennik, głowa, dłoń.

vP4eJ6j.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy