Jump to content
norden

[FD] Thea's Reconnaissance

Recommended Posts

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obiecalem sobie samemu, ze na dzien przed koncem konkursu spojrze jeszcze raz na ten obrazek po 4 tygodniach nie patrzenia na niego by ewentualnie cos poprawic. Mialem jedna sam do siebie uwage na temat tego sciemnienia po prawej + jeszcze pare innych issue z kierunkiem oswietlenia na paru elementach... ale stwierdzilem: To po prostu warto zapamietac na przyszly czas i nie bede juz nic poprawial. Ponizej zamieszczam ponownie link do pracy w 4k ktory jest praca finalowa na jutrzejsze zamkniecie bitwy 2d.

PRACA DO FINALU 4K:

gp9l.jpg

 

W tak zwanym miedzyczasie prowadzilem rowniez moje male eksperymenty. Interesowalo mnie bardzo jak uzyskac efekt starego obrazu olejnego na jednej z wczesniejszych wersji pracy. Wrzucam jako ciekawostke:

156.jpg

Edited by norden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna drobna uwaga: popraw jej usta. Albo spłaszcz, by wyglądały jak namalowane na masce, albo domaluj detali/weź z innego zdjęcia. Dla mnie, póki co psują pracę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutznel:/>

Potrzebujesz trzech rzeczy:

-Obrazka ktory chcesz zamienic na olej.

-Tekstury spekan farby

-Tekstury dobrej deski

 

Lakier i farba przez lata lapia najrozniejszy syf z powietrza wiec obraz ciemnieje, biele ida w zolcie itd. Dokladnie nei wiem jak wyglada ten proces i od czego zalezy. Bierzesz dwie tekstury i wrzucasz je na multiply nad obrazek. Sam obrazek warto albo namalowac w taki sposob by wygladal jak pociagniecia pedzla, albo modyfikujesz istniejacy by cos takiego uzyskac. Ciemne spekania wyciagasz color range przesuwasz o jeden pixel w dol (relief...) i podbijasz do bialego. Potem jeszcze mozna bawic sie nad szczegolami uzywajac innych tekstur, ale to jest jedna z metod by cos mniej wiecej takiego uzyskac.

72.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, chodziło mi właśnie o ten efekt reliefu z przesunięcia, bo to widać że nie jest tylko sama faktura pomnożona. Ale to podobnie można chyba samym filtrem zrobić? czy to już nie to samo będzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutznel:/> Ja jeszcze cudowalem z tym by sprobowac naprawde odwzorowac "ksztalt" powierzchni lakieru i rozmywalem np w 16bitach te wyciagniete na layer pekniecia + jakies filtry dodatkowe z tego co tam photoshopa posiada. Anyway by naprawde zrobic cos takiego trzebaby sobie napisac wlasny algorytm by z samej tekstury pekniec zrobic takiego speculara jaka bylaby na starym popekanym lakierze, ale to juz troche za duzo zachodu jak na osobe prywatna ; ] W sensie sa ciekawsze rzeczy dookola do robienia niz symulacja spekan lakieru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie to naprawdę masa pracy przy szczegółach, wygląda bardzo skrupulatnie - dla mnie Twoja praca obrazuje dokładnie to co opisujesz słowami :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy