Jump to content
Kedzior

[model 3d] Tory wyścigowe

Recommended Posts

Silnik graficzny jest juz dosc stary, mocno nas ogranicza i to jest fakt. Ilosc poly z jakich skladaja sie nasze auta, jest pewnie sporo mniejsza niz na niektorych mobilnych grach ;/

 

Kazdy w studiu chetnie by sie przesiadl na cos nowego i na miare obecnych czasow, stad testy na UE4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i postarzało pod niektórymi względami, ale jeśli chodzi o tekstury, ślady opon, zabrudzenia i ogólne wykonanie to jest miazga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile czasu zajmuje Ci przeciętnie wykonanie toru? Skąd bierzesz referencje? Z pewnością nie jest łatwo tak dokładnie odwzorować istniejących obiektów, szczególnie różnic wysokości i tych wszystkich niuansów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Loozack - dziekuje :)

 

@wujek_kane - zalezy od wielkosci toru, ale przy pracy samemu od 2 do 5 miesiecy.

Referencje to zdjecia, dane CAD lub skan laserowy, najczesciej LIDAR. Zawsze ktos jedzie na tor robic zdjecia, czasami jade sam, dane CAD sa czescia licencji, a jesli mam skany to robia to przewaznie zewnetrzne firmy, ktore pozniej dostarczaja gotowy skan w postaci chmury punktow, latwo sie tego nie obrabia prawde mowiac, bo skanowany obszar jest ogromny i wydajnosc tego to najwieksza bolaczka dla mnie i ten proces wcale przez to nie jest szybszy od tego na podstawie CAD.

 

Wiec jest sporo danych w oparciu o ktore robie tor, jesli wiec chodzi dokladnosc geometrii to sa bardzo dokladne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj widać, że dokładnie, tylko zastanawiałem się dlaczego :) Świetna robota, ale faktycznie taka chmura punktów musi miażdżyć kompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to mowia, pierwsze koty za ploty.

 

 

Dluga droga przed nami, no ale od czegos trzeba zaczac :)

 

SpaUE4_01.jpg

Edited by Kedzior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prace nabieraja tempa, choc czasami mam wrazenie ze im wiecej wiem tym mniej wiem!

ue4test1.jpg

Edited by Kedzior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy projekt powstaje w studiu (oczywiscie nie moglo byc inaczej, z samochodami w roli glownej ;) ), a raczej jego prototyp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, powiem Ci szczerze, że o ile próby z posta #32 wyglądały bardzo przekonująco i realistycznie, tak te wydają mi się bardzo plastyczne, trochę jak bym patrzył na malowane farbami pejzaże. Myślę, że głównie chodzi tu o roślinność, a szczególnie drzewa, które wyglądają dosyć płasko, jak dodane grubym pędzlem. Ogólnie cała kolorystyka przypomina mi grę King's Bounty, co wygląda przyjemnie, ale coś mi mówi, że nie taki był cel ;) Pokazałeś jednak już swoje możliwości więc wierzę, że to tylko kwestia poznania nowego silnika, a potem jak zwykle opadną nam szczęki :)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdanie o pejzazach to dla mnie komplement, dziekuje ;)

 

Ale powaznie, to kazdy dzien przynosi nowe doswiadczenia, mysle ze caly obraz i oswietlenie zmieni jeszcze bardzo mocno i nie raz.

Z drzewami sie zgadzam w pewnym stopniu.

 

Dzieki za feedback.

 

ps. jeszcze dwa obrazki z ostatnich testow.

 

HighresScreenshot00031%20copy.jpg

 

HighresScreenshot00030%20copy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Między jednym a drugim projektem i pracą przy UE4 miałem okazję wrócić do Raceroom Racing Experience gdzie robię teraz szwedzkie tory, fajne, małe klubowe ściganie. Tory krótkie więc mogę lekki nadmiar czasu spożytkować na tekstury.

 

Mantorp Park oraz Kuntstorp Ring.

 

Cz1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota, można się pomylić, że to fotki :) Będę musiał jeszcze kiedyś wrócić do R3E, choćby po to, żeby pojeździć po Twoich torach.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Coś wcięło Twoje poprzednie screeny :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy