Jump to content

Krupp L2H43 PROTZE


Recommended Posts

Zapowiada się rewelacyjnie!

Powiedz, że się pomyliłeś i robiłeś go dwa tygodnie! :D

Świetnie, że pokazujesz siatki, miło jest popatrzec na model i siatkę jednocześnie, dzięki!

Od samego patrzenia na Twoje siatki rośnie mi skill!

Mógłbyś podczas budowy tego modelu pokazywac także czyste siatki tzn. bez Turbo Smooth z isoline display, i jakieś zoomy na fajne detale takich siatek?

Bardzo bym prosił, wiele się z tego dowiaduję! :)

Link to comment
Share on other sites

2013 - nigdy tego nie kontrolowałem ale myślę że będzie to ok 1/4 czasu który poświęcam na modelowanie.

Szwadron - Refki biorę głównie z netu, z książek, monografii...zewsząd! .... trzeba tylko cierpliwie i umiejętnie szukać :D

 

Gaźnik zamontowany, ale przedział silnikowy ma pierdylion szpejów więc zanim to skończę to trochę upłynie czasu...:/

 

n5be.jpg

a7o2.jpg

lp00.jpg

Edited by kliment woroszyłow
Link to comment
Share on other sites

Gruba robota, pogratulować ;) Refki to z kosmosu chyba wyciągasz, mam pytanie czy używasz jakichś skryptów w maxie ? Przykładowo otwory w silniku przykładowo zaznaczasz 12 pointów i robi się z tego okrąg po czym możesz wyciąć i na koniec extrudować ? I jeżeli mogę się zapytać jeszcze ile ta maszynka ma poly ? Może się zmotywuję by ruszyć dalej z czołgiem ;) Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Kir4 - Do wycinania otworów nie używam skryptów ani boolen'a. Cutuje ręcznie po podłożonym szablonie z engona z odpowiednią ilością wierzchołków. Mniej później pracy z poprawianiem siatki. Kiedy do takich operacji na siatce pozostawisz maxowi wolną rękę używając " przyspieszaczy" to max zwykle zrobi to źle. Tracisz potem dużo więcej czasu na poprawianie niż to warte.

Model ( całość) na tą chwilę z włączonym meshsmothem ma 2,6 mln poly.

 

gwqx.jpg

Edited by kliment woroszyłow
Link to comment
Share on other sites

Świetna robota! Mam tylko jedno zastrzeżenie natury merytorycznej. Obułeś swojego Kruppa w felgi rodem z Kubelwagena :) Nie wiem, czy bazowałaś na materiałach archiwalnych, czy też na fotografiach muzealnych, ale ja osobiście z takim typem felg nie miałem nigdy do czynienia. Jest to, niestety, często spotykana praktyka podczas restauracji pojazdów zabytkowych. Jeżelio chcesz, chętnie służę pomocą

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy