Jump to content

Recommended Posts

Witam

Do teczki będę wrzucał wipy z modelowania high-poly i low-poly oraz ich texturowania. Jestem w trakcie modelowania high-poly pistoletu maszynowego mac-11 i o to efekty:

 

image.png

 

 

image.png

 

 

image.png

Edited by Redforest
Link to post
Share on other sites

image.png

 

image.png

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Test spawów. Możliwe, że je zmienię, albo całkiem usunę.

image.jpg

 

Model prawie gotowy, trzeba dodać modyfikatory i ustalić poziom subsurface dla poszczególnych elementów. Magazynek może wyglądać trochę inaczej, nie znalazłem dobrej refki.

Link to post
Share on other sites
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Facet pokazuje efekty kilkugodzinnej pracy, a Ty masz tylko tyle do powiedzenia? Szacun...

Edited by DuzeZ
Link to post
Share on other sites
Co to za spaw który jest totalnie nie sklejony z modelem...

 

Model będziesz oglądał z większej odległości, także będzie to wyglądać znacznie lepiej, dodatkowo wystarczy odpowiednia tekstura i nie masz szans by zorientować się ,że jest to z osobnego modelu.

 

Dodatkowo chciałem podkreślić ,że kolega napisał TEST.

Link to post
Share on other sites

Podstawowe materiały dodane. Wydaje mi się, że powinien trochę bardziej się błyszczeć, bo teraz przypomina plastik. Chcę też zmienić teksturę na pasku i dodać szwy z polygonów. Model ma łącznie 33.5k vertexów. Spawy zostaną takie jak na renderach, z wyjątkiem najmniejszego, którego trochę spłaszczyłem.

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Zacząłem inny projekt, sztylet z własnego conceptu. 2.1k triss. Screeny z unreal engine 4. Nadal świecą wnęki, więc to do poprawy. Jedna smooth grupa. Textury 2048x1024. Generalnie sztylet ma brązowy odcień, to cubemapa zmienia mu kolor.

J

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Parę renderów ode mnie.

 

Gerber Mark II. Ten nóż był w scenie z filmu Aliens. Na początku filmu sztuczniak pokazuje sztuczkę dla jednego z marines.

 

gerber1.jpg

gerber2.jpg

 

Benchmade bushcrafter 162

 

benchmade2.jpg

benchmade3.jpg

 

BMW, które robiłem poprzednio.

 

bmw1.jpg

 

I pare wireframe.

 

wire1_1.jpg

 

wire1_2.jpg

 

wire1_3.jpg

 

wire1_4.jpg

 

wire1_5.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy