Jump to content
HYDRA

This War of Mine Animated Trailer (HYDRA)

Recommended Posts

Cześć,

 

Właśnie wyszedł premierowy trailer gry This War of Mine, który zrobiliśmy dla studia 11 Bit Studios. Realizacja: HYDRA Warszawa.

 

Mam nadzieję, że Wam się sposoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie no szał...

 

jest trochę robali, ale to błachostki

 

tak jak wyże, szkoda, że takie krótkie

 

super podkład

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jest trochę skrótów i bugów, czas był szalony. Dzieki za miłe słowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pięknie! Dodałem newsa i tego nie zauważyłem. Poprawiłem się, tutaj linkują komentarze z newsów i dodałem creditsy. Klimat niesamowity, ale to pewnie już wyczytaliście w internecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo dobre.

gdyby nie nazwa firmy na początku, można by pomyśleć, że to jakiś zwiastun humanitarnej kampanii społecznej.

podoba mi się hiperrealistyczne oświetlenie. grats!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super kilmatyczny teaser. Swietnie animacje, pewnie mocap ? Az szkoda ze takie krotkie ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trailer super. Tylko ten wybuch wygląda trochę słabo. Ciekaw jestem jaką technikę macie do tekstur spękanych ścian. Ładnie wyszły i podobnie wyglądają jak na trailerze Anomaly2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

świetne. super przykład jak małym kosztem można zrobić coś naprawdę fajnego. Wystarczy klimat.

W sumie nie musieliscie robić mocapu, przy slomo i tak nie widać niedociągnięć w timingu.

 

Klimaty ghost in the shell w 11bit studio widać coraz mocniej. Duzy plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jose - dzieki, nie używam tekstur, wszystko jest narysowane i wstawione na plainach z alfą, ewentualnie zmapowane

@olaf - brzmi dobrze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mozna sie dowiedziec o szczegoly?

ile zajelo, malowanie teł, robienie postaci, kompo?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a mozna sie dowiedziec o szczegoly?

ile zajelo, malowanie teł, robienie postaci, kompo?:)

 

Jasne. Cały projekt od 10.02 do 12.03. Całość robiły 3 osoby (ja, animator i kompozytor AE/FX), więc pomimo sztywnego planu siedziałem po nocach przez 2 tygodnie. Główne tło zajęło 2 dni szkic + 3 dni kolor, drugie tło 2 dni. Kompo zrobiliśmy w 1 dzień, bo musieliśmy. Z braku czasu modele żołnierzy byly kupione, animator poprawił skin tu i ówdzie. Głównym problemem bylo to, że wszystkie rzeczy mogliśmy zrobić - z braku czasu - tylko raz. A drugim ciasne gardło sprzętowe. Mimo to przesiadka na Full HD przy malowanych tłach to był dobry pomysł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ladnie, 3 osoby miesiac czasu, minuta ponad filmu, a co do modeli zolnierzy, skoro modele zakupione to ruszaliscie na nich wogole textury? bo calkiem fajnie siedza z rysowanym tlem, czy moze calosc uzyskana szaderem / compo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę wiedzieć jakiego/jakich programów użyliście do stworzenie filmiku ? Pomysł zajebisty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super klimat. Szkoda, że wybuch też nie jest podrysowany, ale przy tak krótkim czasie to drobiazg. Duży plus za muzykę i montaż. Chcę więcej :)

 

Użyliście MB do Kinecta czy jakiś inny soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie wyszło! Gratulacje za świetną robote w tak krótkim czasie i małym zespole.

Fajny cover (dla zainteresowanych: OMEGA - Gyöngyhajú lány (Dziewczyna o perłowych włosach)) w podkładzie. Pasuje idealnie :)

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mysle ze wydluzajac jazde kamery na cala dlugosc utworu muzycznego mozna wygrac niejeden festiwal :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy