kliment woroszyłow 1,000 Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 WIKTOR - Zdjęcia są podstawą zawsze, printy traktuje pomocniczo i ostrożnie bo często jest wiele przekłamań. W tym przypadku kłopot polega na tym że nie ma dokładnych fotek , lub jest ich mało. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 (edited) ogona ciąg dalszy: Edited March 20, 2014 by kliment woroszyłow Link to post Share on other sites
Kir4 147 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Miazga, Kliment nie chciałbyś zostać moim ojcem ? hah :D Temat cały czas śledzę, powodzenia ;) Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Kir4- źle byś na tym wyszedł, cały czas komp zajęty.... :D Link to post Share on other sites
hcpiter 438 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 wow ! Elegancko Kliment :) Fajnie ze nadał militaria męczysz ! Modele jak zawsze świetne, ale rendery z metalem (post #7) wymiata. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 (edited) jeszcze lotki statecznika poziomego i ogon goto. Edited March 21, 2014 by kliment woroszyłow Link to post Share on other sites
DrRambo 177 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 a nadajesz blachom grubość ? Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 DrRambo - tam gdzie to widać tak. Link to post Share on other sites
ikkiz 967 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 (edited) Strasznie brzydki samolot. To znaczy model doskonały, ale sam pierwowzór... Kadłub jak wyprostowany banan z kaczym dziobem na przedzie. i jeszcze ten celownik jak: Niemieccy konstruktorzy nie byli estetami Edited March 21, 2014 by ikkiz Link to post Share on other sites
FF 299 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Niemieccy konstruktorzy nie byli estetami Fw-190 D, heloooł, chyba najładniejszy samolot 2wś Link to post Share on other sites
ikkiz 967 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 ta wersja późniejsza z długim silnikiem chłodzonym cieczą? Toż była paskudna. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 ikkiz- Nie jest najładniejszy, fakt...ale są brzydsze...interesujący z uwagi na zadania do których go stworzono, pradziadek dzisiejszego A-10 ;) P.S. - poza tym spitfire'ów i mustangów wymodelowano już dość... mam pociąg do dziwactw widocznie :) Link to post Share on other sites
ikkiz 967 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 (edited) Nie no, rozumiem. Brzydal, ale bardzo interesujący samolot. Tak mi się zdaje, że pilot siedząc w tej ciasnej pancernej wanience z nosem przy szybie musiał widzieć koniec lufy i jednocześnie czołg, który z niej obrywał. Kabina na samym przedzie, dużo przed środkiem ciężkości, jak wchodził do lotu nurkowego z ujemnym przeciązeniem, to pewnie miał uczucie jak by leciał na ryj. Zastanawiam się też czy mocno "kopała" ta armata, ale to musiało być niesamowite i przerażające doświadczenie dla pilota. Edited March 21, 2014 by ikkiz Link to post Share on other sites
polka dot 608 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 ładność samolotów? panowie, czysta funkcja... Link to post Share on other sites
FF 299 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 ta wersja późniejsza z długim silnikiem chłodzonym cieczą? Toż była paskudna. wlasnie ta;) Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 (edited) ikkiz- Do tego co napisałeś dodaj jeszcze huk salwy dwóch działek 30 mm które pilot miał po bokach( w tej wersji, bo w B-2 miał cztery działka 30 mm po bokach kabiny plus to co woził pod brzuchem), słowem piloci tych samolotów musieli być twardzielami.....tyle że głuchymi :D Ogon finito. Teraz pora na kadłub. Edited March 22, 2014 by kliment woroszyłow Link to post Share on other sites
2013 747 Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Gniesz te blachy z chirurgiczną precyzją! :) Link to post Share on other sites
Bacry 109 Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Gięcie jak gięcie mnie to fascynują te okręgi które po wycięciu i wygładzeniu dalej są pięknymi okręgami. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 Kadłub pocięty, po prawej stronie pozostały trzy prostokątne klapki/ punkty dostępu i owiewka kabiny. Natępne będą skrzydła i gondole silnikowe. Silniki , golenie główne podwozia i gondolę działa pod brzuchem zostawiam na koniec. Link to post Share on other sites
kliment woroszyłow 1,000 Posted March 25, 2014 Author Share Posted March 25, 2014 (edited) Podziały na kadłubie skończone, dodana owiewka kabiny i... w ramach odpoczynku od ciecia blach poszycia zacząłem silnik. ikkiza nie przeskoczę zapewne ale też u mnie po wsadzeniu w gondole, silników będzie widać tyle co kot napłakał. Inna rzecz że lubię takie dłubaninkii i w sumie w nosie mam co będzie widać a co nie..cieszy mnie świadomość że " to tam jest". Samolot niemiecki, silnik za to francuski...Gnome & Rhone 14N. Francuski wkład w ostateczne zwycięstwo ;). Blok silnika prawie skończony, prawie bo brakuje ostatniej części za wieńcem powietrznym. Możliwe że go jednak odpuszczę bo i tak za grosz nic z tego nie będzie widać. Pozdro! Edited March 25, 2014 by kliment woroszyłow Link to post Share on other sites
DrRambo 177 Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 łarafaaaaaak Link to post Share on other sites
Pixel-Factory 243 Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Wojtku , czemu osłona wału Ci się tak dziwnie pofalowała ? Link to post Share on other sites
mrkrzysiek 315 Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 jak zawsze detali pełno u Ciebie :) Link to post Share on other sites
rentrax 45 Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Powiem jedno WOW!!! Link to post Share on other sites
..:: WIKTOR ::.. 136 Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Podziwiam Cię za pracę na na "walcu" z "walcami". Łączenia na krzywiznach w polygonach to mordownia i ja zawsze uciekam do Nurbs wtedy (oczywiście jak to tylko możliwe). Nie chciałeś tego zrobić np. w Rhino? :) Czy po prostu lubisz walczyć z polygonami? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now