Jump to content

Recommended Posts

Naoglądałem się filmików z Longboard Girls Crew i pod ich wpływem postanowiłem zrobić tę postać.

 

Soft: Maya, Mudbox, Photoshop, Arnold, Fusion.

 

longboard_girl_final.jpg

skladanka.jpg

 

 

Tekstury wzięte z:

cgtextures.com, hdrlabs.com, spectrumtextures.com, koi-blog.com

Edited by Luki Luki
Link to post
Share on other sites

Arnold jest rewelacyjny, to jest to na co czekałem od dawna. Przez chwilę myślałem, że V-ray jest czymś takim, ale jednak nie. ;)

Łatwość pracy w Arnoldzie jest niesamowita, wszystko* jest przewidywalne, proste i logiczne.

Jak tak oglądałem te filmiki z LGC i robiłem research do tego obrazka, to sam się zajarałem longboardem i w końcu sobie kupiłem, ale nie takiego cruisera jak na obrazku.

 

 

*) no prawie, pewnych kwestii nie udało mi się do końca ogarnąć, na przykład nie rozumiem jak działa podłączanie tekstury do parametru glossiness, w końcu to załatwiłem przy pomocy layered shadera, ale też nie zadziałało do końca tak jak chciałem.

Link to post
Share on other sites

glossiness określa czy dana miekkość odbicia... czyli od lustra do diffiusa

i musisz podpiąć tą mapkę w tym samym trybie co normal mapę nie RGB tylko wyleciało mi jak to się nazywa.

Link to post
Share on other sites

Kahem, tak, jak działa glossiness wiem. Problem w tym, że Arnold sobie wszystkie tekstury linearyzuje, ale tych zwykłych czarno-białych, czy właśnie normalek nie powinien i jak podłączę teksturę do noda odpowiadającego za korekcję gammy, to potem tego noda nie mogę wpiąć w parametr glossiness. Może to bug, a może za bardzo przyzwyczaiłem się, że w mayi można podpiąć wszystko do wszystkiego. ;)

Link to post
Share on other sites
Kahem, tak, jak działa glossiness wiem. Problem w tym, że Arnold sobie wszystkie tekstury linearyzuje, ale tych zwykłych czarno-białych, czy właśnie normalek nie powinien i jak podłączę teksturę do noda odpowiadającego za korekcję gammy, to potem tego noda nie mogę wpiąć w parametr glossiness. Może to bug, a może za bardzo przyzwyczaiłem się, że w mayi można podpiąć wszystko do wszystkiego. ;)

 

 

w cycku też można podpiąć wszystko do wszystkiego co daje czasem ciekawe efekty :D.

 

A w dokumentacji niema?

Link to post
Share on other sites

Render portretowy dużo lepszy, od tego z pierwszego posta (jakoś nie przekonuje mnie kadr i poza, szczególnie ręka schowana za biodrem, zupełnie, jakby postać chciała się podrapać lub poprawić spodenki). Dziewczynka ma urok i lekkość, wygląda ślicznie.

Link to post
Share on other sites

Fajnie. Tylko kurna gdzie giwera, wielki dwuręczny miecz i iskry na pierwszym planie? :)

Jesteś pewien, że z oczami wszystko gra? Mi się wydaje, że skoro jedna źrenica jest mniej więcej na środku to i druga też tak powinna być skierowana.

Link to post
Share on other sites

Z oczami to jest tak, że to jest cartoonowa postać, a one się rządzą trochę innymi prawami niż te realistyczne. Oczy, które lekko zezują do środka sprawiają, że postać wygląda sympatyczniej. A nawet w przypadku realistycznych postaci dobrze jest je delikatnie zzezować, dzięki temu wzrok wygląda bardziej na skupiony, a nie nieobecny.

Przykłady od najlepszych:

 

http://c.mwp4.me/media/wallpapers_1080x1920/cartoons/1/1/anna-frozen-cartoon-mobile-wallpaper-1080x1920-2857-427488982.jpg

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130524211936/epic-the-movie/images/thumb/1/10/Character_main_Mary_Katherine.png/500px-Character_main_Mary_Katherine.png

http://mediagirl.areavoices.com/files/2014/01/Frozen-1.jpg

http://static.tumblr.com/dewwu7d/EF1md0mgm/wreck-it_ralph__cute_vanellope_von_schweetz.jpg

Link to post
Share on other sites

Dziewczyna jest świetna:) Zgodzę się co do zezika, czasem dodaje on uroku (nawet w realu) - dawniej przerabiałem ten temat na podstawie bohaterów kreskówkowych i zwykłych ludzi.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy