Jump to content

[MaxScript] Przerwanie wykonywania skryptu (nie petli)


Recommended Posts

Witam wszystkich klepaczy kodu :)

 

Jako ze maxscript znam raczej powierzchownie, natkanlem sie na problem z ktorym sam sobie nie potrafie poradzic, a zapewne jest prosty do rozwiazania. A wiec czy jest (i jesli jest to jak) mozliwosc przerwania wykonywania skryptu tak jak robie to "break()" ale bez wyswietlania okna debbugera ? Mecze sie z tym od dwoch godzin... :/ Probowalem roznych kombinacji try/catch, throw() ale bez rezultatu.

 

 

Tutaj jeszcze taki fragemnt zeby zilustrowac dokladniej o co mi chodzi:

 

.
.
.
fst == #rightClick or fst == #escape
.
.
.

 

I teraz chce aby skrypt konczyl swoje dzialanie (caly pozostaly kod ponizej w/w linii), jezeli jest to true. Przekopalem juz helpa i internet ale jedyne co znajduje to jak przerwac petle ale nic o "bezwgledym" przerwaniu wykonywaniu skryptu. Z gory dziekuje za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Naprawde nikt nie wie ? Czy nie ma takiej mozliwosci/polecenia ? A moze niejasno napisalem, jesli tak to prosze powiedziec, sprobuje wtedy jakos jasniej :) Trudno mi uwierzyc zeby nie bylo takiej mozliwosci, wiec jesli ktos wie cos na ten temat niech sie nie krepuje :)

Link to post
Share on other sites

Heh... nie o to chodzi. W tym przykladzie co podales, wszystko co jest po "}" zostanie i tak wykonane a mi chodzi o to zeby tam zatrzymac bezwzgeldnie wykonywanie kodu (zakonczyc jego dzialanie) i to co jest po } nie zostalo wykonane... Dlatego napisalem ze nie chodzi mi o wyjscie z petli :).

Link to post
Share on other sites
Jak dla mnie "return" powinno zadziałać.

 

Dzieki, wczesniej myslalem, ze return tylko sluzy do zwracania "wynikow" i przerywania petli, ale po twoim poscie jeszcze raz doczytalem i rzeczywiscie dziala, tylko musialem zajrzec do helpa jak tego poprawnie uzyc do tego celu. Dziex deshu, szkoda ze nie zajrzales tu wczesniej zanim zrobilem to na partyzanta na case'ach :]

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy