Jump to content
Sign in to follow this  
50Groszy

Tyrion Lanister

Recommended Posts

Cześć ! Pracowałem ostatnio nad taką rzeźbą. To mój pierwszy projekt w ZBrushu na który poświęciłem więcej... sporo więcej niż 15min. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;). W planach retopologia, rig i animacja ruchu.

Jak by kogoś ciekawiło, to całość ma 85mln poly XD

 

link do galerii https://imgur.com/a/45OAm

 

Zbrush + Blender (GoB)

Edited by 50Groszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :)

Możesz mieć rację, aczkolwiek ta postać to fenomen. W każdej scenie wygląda inaczej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

paznokcie wydają się mi troszku za płaskie ale poza tym ładna pracka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam ,że gotowe sculpty także można wrzucać do finished. Nawet kiedyś fronty były. Dla mnie stopień odwzorowania i poziom cierpliwości reprezentowany przez autora jest godny fronta.

Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuję ! :)

 

Powiedz ile czasu poświeciłeś na karzełka.

Trudno mi określić ile dokładnie poświęciłem na to czasu, bo pracowałem z przerwami przez ostatnie 3 tygodnie. Studiuję Projektowanie Gier, a to tylko jeden z moich projektów, dlatego czasu niewiele. Na pewno dwa weekendy po ok 6h na dzień rzeźbienia + średnio 1h na dzień przez 3 tygodnie. Myślę, że z 50h by się uzbierało.

 

Mogę, za to powiedzieć, że najwięcej czasu poświęciłem twarzy pomimo średnio udanego efektu. W tym obrębie modelu dokonywałem zmian do samego końca rzeźbienia ponieważ ciągle zauważałem odstępstwa, szczegóły i miejsca w których oko mi się omsknęło ;)

 

Najprzyjemniej z kolei rzeźbiło mi się fałdy na kurtce i rękawach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Tyrion przeszedł przez retopo. Z racji braku czasu wykorzystałem ZRemesher + poprawki w Blenderze. Powiedzmy, że wyszło next genowe HP, bo ok 30k tris.

Teraz czas na rigging i animacje a jak zostanie trochę wolnego to przyprawię jegomościa o kolorki.

2 uv-ki (ciało i głowa + dłonie) i tekstury 4k na ten moment.

 

wL28sgR.jpgZ5eYmeR.jpgPV2dA7h.jpg522IZns.jpgZUTej5F.jpg

 

Ps. Nie byłem pewny czy edytować posta czy zrobić dwa pod sobą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć !

 

Chciałem się podzielić postępami. Postać jest już origowana (ale potrzebuje jeszcze sporo poprawek) a obecnie pracuję nad teksturami.

 

Marmoset Tooblag 2 realtime z AO

kJPb1xI.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok teksturowanie skończone. Teraz czas na poprawki w rigu. Można by jeszcze trochę posiedzieć ale muszę dokończyć inne prace na przegląd.

 

n5e1qzP.jpg

jOZwK88.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tekstury - clay wygladał bardzo fajnie ale po teksturze pobawiłbym się na Twoim miejscu overpaintem i zobaczyl czego brakuje w teksturze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy