Jump to content
Badyl

scena3d: łódka, plaża i woda :)

Recommended Posts

chyba za stromy ten brzeg :/

i przy takim ujęciu nie wiem czy trawa jest potrzebna .... tak przy samej wodzie nie rośnie cyba .... chyba :]

i ten cień słońca bym lekko zmniejszył bo się prawie czarna plama robi :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak bym namalował sobie rzeg w psie jako displace (chyba, że już tak robisz, ale coś małą rozdzielczość w takim razie masz :/)

Mimo niesamowicie brzydkiego otoczenia, łódka wyszło nadspodziewanie realistycznie ;] Pomyśl jak ładnie będzie, kiedy woda będzie rzucała caustic na deski :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym dal na wode, displace,meshsmooth i noise, ale nie wiem w jakich proporcjach i kolejnosciach, pokombinuj, ale woda musi miec duzo poly wtedy, powinno byc zadowalajace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps. woda według mnie to noise+wave, mozęsz zrobić jako materiał blend i dwie mapy displacement, z czego wave byłby bliżej brzegu, a noise dalej. Ms na końcu ;] pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

wody nie ruszam. poki co. ;]

Salvator -> brzeg jest modelowany... a na pomysl z displejsem wlasnie tez wpadlem. ;D oswietlenie lezy na calej linii na tamtym renderze bo... musze jeszcze pomyslec jak uzywac lightów, żeby było słonecznie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oświetlenie w przypadku scanline - skylight z HDRI nieba bez słońca + direct lekko żółte , dopasuj moce.

co do innych to znam się tylko troszkę na mentalu i dość dobrze na yafrayu, więć ci nie pomogę zbytnio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Displace zrób troche albo noise chociaż... Za płaski ten piasek :/

A w tle będzie widać jakieś palmy i inne tropikalne roślinki, oczywiście?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom, to jest efekt zapoznawania sie z narzedziem. to jest tylko ogolny ksztalt i zarys. a woda wogle nie jest jeszcze ruszana. co do roslin i innych :) to jeszcze, jeszcze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie, zobacz ile masz nieba i plazy na dole, a w panoramicznym by lepiej wygladalo wg mnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadal nie wiem jak to światło zamotać, żeby takiej czarnej plamy nie było...

:D

o34.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś mi się cień z tyłu łodzi nie zgadza :D

problem polega na tym, że w słoneczny dzień naprawdę są takie czarne plamy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

skozystaj z Vrayowego swiatla ktore jest miekkie, (jesli uzywasz Vraya: ] )

Share this post


Link to post
Share on other sites

imho, to jest dobre. Teraz tylko dopasuj oswietlenie i zrob w ps tak zeby jakos renderu samej lodki byla taka sama jak tla i bedzie fajna scenka:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ja bym tą łudkę dał troche mniejszą żeby horyzont było widać, no i przydało by się kaustyke dorobić na deski

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaustyka... nie mam pojecia jak to zrobic jesli tlo jest tylko mapką.... prawde rzeklszy, a z tym horyzontem to tez mam takie odczucie. jeszcze bede testowal z innymi proporcjami obrazka i wogle... ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zdjęcia kaustyki nie wyciągniesz ale możesz wymodelować kawałek wody przy samej łódce (nie koniecznie ładny) ustawić mu żeby generował kaustyke i w properties odznaczyć "renderable" - wody nie będzie a kaustyka tak :] głupi sposób ale powinien zadziałać :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

u kuzynka widziałem jak tobił podobną scene i wode zrobił reacrorem ładnie wyszło i nie jakoś strasznie procko grzejnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy to jest normalne, że z włączoną kaustyką liczy mapy jakieś tam przez 3 lata?

chce powiedziec, iz straszliwie dlugo renderowanie trwa i ani razu jeszcze nie doszlo do konca, bo zawsze sie cos wywala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy