zont 10 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Próbuję zrobić model do animacji atomy połączone liniami. jak na ilustracji, jak najprościej to zrobić? Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Soft w jakim pracujesz? Glowa ma byc animowana czy tylko statyczny model? Link to post Share on other sites
zont 10 Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 3d max 2012, ewentualnie AE Będzie animowana: pojawia się jedna kulka następnie od niej tworzą się połączenia - w trakcie tworzenia sie połaczeń a zarazem kształtu głowy cały obiekt obraca się tak, że widzimy że powstaje głowa Link to post Share on other sites
legomir 476 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Hmm... możesz spróbować tym: http://aescripts.com/plexus/ w AE. To niestety trudniejsze niż się wydaje najlepiej byłoby to zrobić w Houdinim albo TP. Link to post Share on other sites
zont 10 Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Dzięki za info, próbuję z plexusem. Link to post Share on other sites
Orangegraphics 463 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Można również zbudować zwykły mesh głowy, tak ułożona topologia jak chcemy mieć później linie. zaznaczamy odpowiednio edge >convert to edit spline Następnie animujemy po tych spline'ach odpowednio zwykłe wysokie cylindry z nałożonym path-deformem. Znaczy animujemy wysokość tych cylindrów, będzie wrażenie jakby linia rysowała się. A sphery to już prosto, rozłożyć je scatterem by vertex po meshu głowy, następnie maską w opacity animowaną ukazywać. Link to post Share on other sites
Traitor 1,413 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ja bym to robil Lattice+Slice Link to post Share on other sites
Adder 93 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Zmapować to wszystko, gradient w opacity i zmieniać ten gradient w czasie, tak żeby się pojawiały elementy. Link to post Share on other sites
Recommended Posts