Jump to content
breakbit

bug w obrazku V-ray

Recommended Posts

Nie znam vraya ale w MR powiedział bym, ze tak. Zrób extrude i sprawdź :)

W MR jeśli ścianą pomieszczenia była plain i coś było bardzo blisko niego albo go przecinało zdarzały się poświaty albo takie "przecieki" jak u Ciebie.

 

- - - Połączono posty - - -

 

Jak by nie pomogło znalazłem jeszcze taki temat:

http://www.cgpinoy.org/t8638-light-leak-problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki pewnie to jest to, plane jest sufitem a wypuklenie boxem skonwertowanym do mesha obiekty nakładają sie na siebie a nie przylegają pytanie czy jeśli mamy do czynienia z 2 boxami nakładającymi się na siebie to czy dla vraya to jest problem Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety wczoraj chciałem przetestować wasze porady ale mam wersje vraya 1.50 i wygląda że nie ma tam opcji retrace threshold. Więc extrudowałem plana i dalej jest bug. Chyba pozostaje wytłoczyć ten sufit w jednym bloku. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli problem leży we współpłaszczyznowych poligonach, to zwiększ wartość secondary rays bias w global switches, vraya (na 0,02 lub więcej).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy