Jump to content

Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym przedstawić moją pierwszą animację jaką kiedykolwiek zrobiłem.

 

Założeniem było stworzenie prostej animacji przedstawiającej proste płaskorzeźby (płaskorzeźba miała wyglądać na zniszczoną oddziaływaniem erozji... wygładzone krawędzie, starte detale, wgłębienia w kamieniu itp...)

 

Animacja renderowana przy użyciu VrayRT (Geforce GTX 760 OC) maksymalny czas to 1min na jedną klatkę.

- Każde ujęcie zawiera 96 klatek które były następnie interpolowane i tak z 3 sekund (przy 30fps) udało się zrobić 10 sekund :) zaoszczędziło to ogrom czasu na renderowanie.

 

To tylko 1min na klatkę także może troszkę szumieć i jakość może być hmm słaba, ale to musicie mi wybaczyć gdyż nie miałem zbyt wiele czasu na renderowanie.

Szału nie ma, ale mam nadzieje że tragicznie też nie jest... Chciałbym zrobić coś lepszego, ale czasy renderingu są... sami wiecie.

 

Soft: 123D Catch, Meshmixer, 3ds Max, VrayRT, Looks

Music: Ancient Roman Music - Musica Romana - Pugnate II 50% Slow

www.behance.net/Sroka8888

------------------------------------------------------------------------

 

Animacja: (Vimeo i Youtube, ale Vimeo chyba troszkę lepsze)

 

Vimeo:

Youtube:

[video=youtube_share;LpOa-Ns7dUM]

 

--------------------------------------

 

Klatki z animacji:

CWQrfdg.jpg

iowaCNN.jpg

0avCcT6.jpg

VoTBf00.jpg

WvIPlx1.jpg

 

ptspMSa.jpg

PkXifQW.jpg

fpD4sno.jpg

 

W2JorBM.jpg

XbjNdzT.jpg

Edited by Sroka8888
Link to post
Share on other sites

Fajowo wyszło :D Ja bym tam jeszcze widział w zakamarkach troche kurzu/piachu/brudu, szkoda że tego zabrakło. W czym kompo robione? AE, Nuke?

 

Inspirowałeś się może trailerami Ryse: Son of Rome? (http://www.youtube.com/watch?v=BJUxT5VbiJg)

Jakbyś pojechał bardziej z oświetleniem i postpro w tę strone to by był miszcz :D

 

Tak czy inaczej świetna robota.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

dobra robota:) imho mi trzecia płaskorzeźba najbardziej przypadła do gustu - i chyba nawet najlepiej oświetlona.

xmass dobrze zasugerował.

Myślę że wyglądało by lepiej jakbyś użył większego kontrastu światła i cienia, światła rzucają ostre cienie czego nie widać po intensywności światła w stosunku do zbyt jasnych cieni. Także mocniejszy ambient occlusion mógłby pomóc.

O taka moja uwaga.

Link to post
Share on other sites

xmass: AE,

* Klatki renderowane do 32bit exr

Bardzo chciałem dodać zabrudzenia, ale niestety VrayRT nie wspiera VrayDirt...

Tak widziałem ten filmik - inna klasa :) na pocieszenie to że nad nim pracowało trochę ludzi a ja byłem sam.

 

Mulholland: Tak, z 50-80 zdjęć płaskorzeźb (niestety sporo detalu zostało w teksturze a ona się nie nadawała bo zawierała cienie... mało detalu zostało w samym modelu wiec postanowiłem zrobić tak jak pisałem u góry) czyszczenie skanów, naprawianie modelu (łatanie dziur itp...) retropologia (przenoszenie detalu z A do B) wypalanie normali...

 

zio_mal: Dzięki za rady, przydadzą się w przyszłości :)

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy