Jump to content

Recommended Posts

Witam. Mam pytanko, wypaliłem właśnie uv mapki pewnego budynku i wyszło tak, że podzielilem uv na 4 okienka uv (jak kolwiek się one nazywają) dla pewności, że późniejsze mapy będą dobrej jakości. Pytanie brzmi jak działac na takich 4 okienkach z uv ?? jak wypalac color mapy do tego skoro np z brush interpretuje jak by wszystkie byly w jednym kwadracie na zasadzie warstw ;/

 

 

pozdrawiam serdecznie

Link to post
Share on other sites

PO prostu zrób poligrupy zgodnie z uv, jest taki przycisk w panelu poligrup " grup uv" czy jakoś tak. Potem pokaż tylko jedną poligrupę i wypalaj z niej jedną mapkę i dalej po kolei chowaj inne poligrupy i wypalaj z kolejnej. Trochę mozolne ale innego sposobu nie znam.

 

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Odczytalem to tak, ze nie skalowal elementow przy pack uv, i zostawil je na sobie, po to by byla lepsza jakosc(jako ze elementy zajmuja caly kwadrat). Tyle, ze przeciez wystarczy zapodac wieksza rozdzielczosc textury, i mamy odpowiednia jakosc.

 

Ale kto go wie co autor mial na mysli:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy