Jump to content
adek

Risen 3: Titan Lords - kolejny zwiastun od Platige Image

Recommended Posts

bede bardzo złośliwy jeżeli powiem, że wyglada jakby to robił C-Team? Chyba klient pojawił się z terminem absurdalnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ciekaw jestem, ciekaw:)

 

edit: to pewnie egocentryzm, ale ten krysztal na poczatku, zanim sie rozpadnie przypomina ksztaltem medalion wilka ;>

Edited by Reanimator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne co wiem na razie od Bagginsa, że to był "sprint".

Share this post


Link to post
Share on other sites

czuje że zaraz ktoś związane z tym projektem napisze jak to było mało czasu, jak klient marudził i był na to niski budżet bla bla bla... i to nawet może być prawdą ale jak na "PI" to chyba trochę odstaje od jakości jaką nie raz pokazali.

 

To na pewno finalny obrazek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba paradoksalnie robiąc dobrej jakości rzeczy mało jest recyklingu w codziennej pracy i odbija się to na jakości w szalonej robocie, bo zwyczajnie brakuje szuflady z assetami. Tak sobie filozuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybaczcie PI, wewnętrznie też wiemy, że nie wyszło super, może następne projekty będą lepsze :) a można wiedzieć co się nie podoba bo jestem ciekaw jak inni odbierają projekt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie szkieletor wygrał i materiały - głownie zbroja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na ten tytuł spodziewałbym się czegoś więcej, rzeczywiście, szkieletor niszczy system.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wybaczcie PI, wewnętrznie też wiemy, że nie wyszło super, może następne projekty będą lepsze :) a można wiedzieć co się nie podoba bo jestem ciekaw jak inni odbierają projekt :)

 

krytykować jest najprościej ale to bardziej moje odczucia jakie pojawiły się dosłownie po chwili... pierwsze myśli

 

-render bardzo ciemny wygląda jak z silnika gry

-całość jak by nie było postu, nie czuć/ nie ma glowu od kryształu czy czarów- generalnie bardzo surowo to wygląda

-rozumiem że jest ciemno ale łuna od księżyca, nieba, gwiazd czy tego magicznego miejsca gdzie stoi te koleś z czaszką, spoko jest referencją Hobbit 1 jak drużyna jest schwytana przez te wielkie potwory i są związani przy ognisku (tak wiem wiem inna kasa, czas itp ;) )

-animacja jak by robiona ręcznie i to na szybko postacie poruszają się sztywno i sztucznie nie czuć ciężaru a gość ma na sobie zbroję...

-a jak ten gość z czaszką znika to jaki kolwiek dymek/promienie powinien się pojawić bo dopiero za 3 razem skumałem że uniknął ciosu w ten sposób :D

 

Generalnie ten render mnie uderza, dziś nie jeden silnik gier daje lepszą grafę. Jeżeli to był arnold to szkoda tej render farmy ;)

 

 

 

co do intra (jeżeli to wasze)

-kryształ na początku spoko ale brakuje tu takich przejść kolorystycznych - jednolita kupa

-kropla i rozbryzg... jak rtęć z niską jakością poligonów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wybaczcie PI, wewnętrznie też wiemy, że nie wyszło super, może następne projekty będą lepsze :) a można wiedzieć co się nie podoba bo jestem ciekaw jak inni odbierają projekt :)

 

Sporo tego jest, przede wszystkich chyba compositing jest nienajlepszy, brakuje atmosfery. To niby środek mrocznego wilgotnego lasu, ale tej wilgoci nie ma w powietrzu. Czasem kamera jest taka sobie, na przykład w czasie walki z tym stworem, do tego w tych ujęciach jest też przesadzony dof, przez co scena sprawia wrażenie zabawkowej, w mikro-skali. Jak ten rycerz idzie, na samym początku, to idzie jakby zbolały i przygarbiony. Ta czacha, która wychodzi na koniec spod ziemi ma low-resową teksturę.

 

Edit: Jeszcze model oczu głównego bohatera nie robi. Po photoscanowanych poprzednich widać, że to szybka robota na zasadzie "to tylko oczy, nikt nie zauważy".

No i ten koleś mruga jakoś powoli.

 

 

Generalnie czuć, że to nie to. Może miłości zabrakło. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arsi dzisiaj dobrą kose wypuścili.

 

Co do powyższej animacji to zajebiście mi się podoba sekwencja od 21 do 25 sek. Kurde nie wiem czemu, juz kilka razy ją sobie puściłem. Zakochałem się :P Co do reszty się nie wypowiadam bo coś czuje, że z komentów w tym wątku będzie można książkę spisać ;)

Edited by STRZYG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprawdę słabe, pomijając fakt, że fabularnie to totalna sztampa i nie ma w tym projekcie chyba nic oryginalnego, to brakuje mi tutaj atmosfery, jakiegoś kontekstu, choreografia walki jest (szukam odpowiedniego słowa) denna, najgorzej wypadają sceny z założenia najbardziej dynamiczne (pewnie jest to po trosze i wina kamery). Generalnie odnoszę wrażenie, że wszystko, co wypuszcza ostatnio PI, jest do siebie bardzo podobne, stoi za tym ten sam zamysł, ten sam chwyt stylistyczny, ta sama dramaturgia, czy to o nowotworze, czy o olimpiadzie zimowej, czy o grze komputerowej, to cały czas powielanie sprawdzonych schematów, raz lepiej, raz gorzej. Niestety jest to reżysersko i artystycznie tak banalne, że dla mnie po pierwszych tego typu klipach - już niestety niestrawialne. Wszystko zlewa się w jedną wielką CG-papę.

 

PS Kto wie, może dotyczy to ogólnych trendów w grafice 3D, gdzie co i filmik to musi być jakiś bohater uosabiający stworzony przez gracza archetyp faceta XXI wieku (jakiś pozbawiony emocji napakowany outsider), a potwór robić efektowne "roaaar" do kamery (dotyczy to pewnie 90% klipów z jakimś monstrum). Ble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj dajcie spokój panowie. Wygląda jak wygląda. Przecież to nie wina braku chęci i umiejętności.

Nie z każdego trailera do gry musi być arcydzieło. Gadacie tak, jakbyście nigdy nie robili w pracy rzeczy "gorszych".

 

Z jednym zarzutem się zgodzę, że trochę to wszystko zaczyna być zbyt podobne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w porównaniu ze zwiastunem Witchera 3 to jak ziemia i niebo, wybaczcie szczerosc ale juz pomijając kwestie materiałów i jakosci renderingu to jest naprawde słabe, co mnie najbardziej zabolało:

 

- design postaci , ja rozumiem ze troche narzucony ale to jest poziom Power Rangers i He-Mana (na potęgę posępnego czerepu ....)

- fabuła a raczej jej brak, duzo sie dzieje a wszystko bez sensu i chaotycznie

 

No ale rozumiem sytuacje, czasami trafiają sie takie fuchy które wstyd wrzucic do portfolio a z czegos trzeba życ, bez pracy nie ma kołaczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naprawdę słabe, pomijając fakt, że fabularnie to totalna sztampa i nie ma w tym projekcie chyba nic oryginalnego, to brakuje mi tutaj atmosfery, jakiegoś kontekstu, choreografia walki jest (szukam odpowiedniego słowa) denna, najgorzej wypadają sceny z założenia najbardziej dynamiczne (pewnie jest to po trosze i wina kamery). Generalnie odnoszę wrażenie, że wszystko, co wypuszcza ostatnio PI, jest do siebie bardzo podobne, stoi za tym ten sam zamysł, ten sam chwyt stylistyczny, ta sama dramaturgia, czy to o nowotworze, czy o olimpiadzie zimowej, czy o grze komputerowej, to cały czas powielanie sprawdzonych schematów, raz lepiej, raz gorzej. Niestety jest to reżysersko i artystycznie tak banalne, że dla mnie po pierwszych tego typu klipach - już niestety niestrawialne. Wszystko zlewa się w jedną wielką CG-papę.

 

PS Kto wie, może dotyczy to ogólnych trendów w grafice 3D, gdzie co i filmik to musi być jakiś bohater uosabiający stworzony przez gracza archetyp faceta XXI wieku (jakiś pozbawiony emocji napakowany outsider), a potwór robić efektowne "roaaar" do kamery (dotyczy to pewnie 90% klipów z jakimś monstrum). Ble

 

 

mnie osobiście irytują już walone na chama cząsteczki... jak tylko postać się ruszy i cały shit który się za nimi ciągnie.. aka dym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e tam, przeczytałem wcześniej komenty i spodziewałem się nie wiadomo czego, tymczasem trailer jak trailer, spełnia zadanie, przecież to gra o dużych czachach, rycerzu z kolczugą na twarzy w stylu ninja itp. po co robić z tego arcydzieło wizualne, którego docelowy odbiorca i tak nie doceni, a nawet jak to potem kupi gre i złapie się za głowę :)

Myśle, że dzieciaki chcące powalczyć z czaszką i tak będą zajarane i pewnie nawet nie zauważą, że nie ma atmosfery wilgoci w lesie :) Lepiej żeby Pi inwestowało czas i pracę w ciekawsze rzeczy, a taki trailer jest wystarczający. Taka jest moja opinia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucę swoje trzy grosze do dyskusji. Przede wszystkim uważam , że ekipa odwaliła kawał dobrej roboty i zrobienie takiego filmiku, w dwa miesiące, to jednak jest wyczyn. Może bardziej sprawnościowy niż artystyczny, ale wyczyn. Nikt tego tej ekipie nie odbierze, wiemy jakie są realia. Zawsze wychodziliśmy z założenia, że nawet kiedy z góry wiadomo, że walka będzie trudna a sukces wątpliwy to nie znaczy to, że nie należy walczyć. Nie jesteśmy jakimiś Francuzami, żeby podkulać ogony :-)

 

Cieszy mnie skala troski u naszych krytków. Znaczy to, że logo platige nosi w sercu wielu ludzi, i chcielibyście, żebyśmy wypuszczali same epickie arcydzieła ;-) My też. :-) Zauważcie jednak pewną rzecz. W ciągu ostatnich paru lat, udało się nam, nie bez wylania hektolitrów potu przeobrazić ze studia, które robi cinematiki raz na jakiś czas, od święta, na boku swojej codziennej pracy - w studio, które ma dział poświęcony cinematikom . To był duży wysiłek i duża zmiana. Pokazała też, co mogę też ocenić patrząc na rzeczy, które pojawią się jeszcze w tym roku - że ta nisza rynkowa nie różni się znowu tak bardzo od innych. Klienci mają różne priorytety. Czasem jest to jakość, czasem jest to deadline, a czasem są to tylko słupki w excelu. Naszym zadaniem, i to zadaniem jako profesjonalistów - jest zmierzyć się z tymi priorytetami i dostarczyć to co zadowoli klienta. Są projekty przy których praca nad samym scenariuszem trwa miesiącami i sięga się wtedy do cytatów z Sołżenicyna a są takie gdzie chodzi o wypełnienie tylko standardowego schematu jak najsprawniej, w jak najkrótszym czasie.

 

Oba rodzaje pracy to dla nas ogromna nauka i efekty tej nauki już widać i będzie widać jeszcze bardziej. Każdy projekt to nowy kawałek przerobionego poletka. Skill rośnie. Równolegle w studio powstaje jeszcze kilka innych produkcji i zapewniam, że obawy o jakość są mocno przesadzone.

 

salut

t.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jechać nie będę bo bez sensu. Juz wystarczajaco kazdy swoje dorzucił:)

 

Wydaje mi sie ze jak na dwa miesiace to nieźle. Chociaz nie znam waszego pipeline'u i nie wiem ile osob nad tym pracowalo.

 

mnie osobiście irytują już walone na chama cząsteczki... jak tylko postać się ruszy i cały shit który się za nimi ciągnie.. aka dym.

 

C'mon man :) To jakby powiedzieć "ale już mam dosyć tych wszystkich produkcji filmowych i cinematiców, tyle w nich CG". Z ust grafika brzmi to raczej..... dziwnie :)

 

Poza tym co do efektow particlowych uwazam ze bardzo zbalansowana "ilosc", nie rzuca sie w oczy i nie gra tutaj pierszej roli (w porównaiu z takim Mists Of Pansaria od Blizza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

PI tak wysoko sobie zawiesiło porzeczkę, że prace przyzwoite wywołują niedosyt i rozczarowanie. Jak na 2 miesiące to rzeczywiście niezły wyczyn. Niech się dział cinematików rozwija a my czekamy na kolejne efekty ich pracy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja powiem szczerze, że mimo pojedynczych rzeczy do podtweakowania mi się ten cinematik podobał i strasznie żałuję, że nic w nim nie robiłem :((

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak wam sie to nie podoba to moze przypomnijcie sobie polskie produkcje za publiczne pieniadze realizowane przez rozne urzedy miast czy ministerstwa sportu .. (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojego punktu widzenia ten cinematik byłby spoko, gdybym nie widział wcześniej tego z Letho na statku, CP2077 i Wiedźmina 3. Ale że widziałem, to niestety ten już wrażenia nie robi. O tamtych trzech będę pamiętał pewnie jeszcze długo, o tym zapomnę bardzo szybko, bo jest po prostu średni.

 

Jak go zobaczyłem, to trudno mi było uwierzyć, że to Platige zrobił. Niech każdy sam sobie odpowie na pytanie, czy to komplement czy krytyka. :)

 

Edit: Ale uczciwie trzeba przyznać, że dwumiesięczny termin sporo tłumaczy.

Edited by Luki Luki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luki luki: Bo też i nie było planu specjalnie się porównywać z naszymi największymi produkcjami. Tak jak nie chwalimy się tymi dziesiątkami reklam, które wychodzą ze studia co roku, choć zdarzają się wśród nich całkiem wymagające i udane produkcje ( jak choćby cała seria reklam dla Kelloggsa z małpą Coco, czy wypuszczony wczoraj nowy Żubr - przy okazji pozdrawiam team ).

Adek wykopał Risen z Fejsa stąd ten szum :-) Wina Adka :-)

 

Plan mamy ambitny, wiemy z jakimi terminami mierzą się inne studia tego typu, jak to wszystko jest rozwiązywane na świecie ( to wszystko jest w końcu mały świat, naprawdę wszyscy się znają ) , gra się na różnych warunkach i trzeba się adaptować. Ja też wolę projekty, przy których dwa miesiące i więcej to jest czas na samą pre-produkcję, ale nie można mierzyć się tylko z wygodnymi sytuacjami. Najemnicy się nie cofają przed byle szarżą :-) Będzie więcej standardowych produkcji w portfolio, ale będzie też więcej niestandardowych - nasi drodzy fani - nie martwcie się na zapas. :-)

 

salut

t.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy