Jump to content

Recommended Posts

DvfDvfM.jpg

 

Ja ekspertem nie jestem ale wszystko już o wiele lepiej ci wyjaśnił EC.

Zwracaj uwagę na globalne oświetlenie i kierunek światła.

 

Detal ma być tylko symboliczny , podstawowy ale najważniejsze jest oświetlenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawiązując do wczesniejszych portretów ... . zakrywaj sobie ręka pół twarzy żeby zobaczyć czy każde oko z osobna patrzy na ciebie ... troche jest rozjechany w obu portretach

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdy piątek postanowiłem robić 1 martwą naturę.

 

Uh4dNe8.jpg[/img]

Edited by Tomasz G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema,

widzę, że bardzo dużo nagniatasz ostatnio :) bardzo fajne rzeczy, tak trzymać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi ten jeżyk na łyżce wygląda na ćwirka w spodniach bez obrazy :P poza tym to bardzo fajna martwa szkoda że tak mało wrzucasz, pracujesz już w jakieś firmie że nie masz czasu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamilu, biore się ostro do roboty;).

tomzar, jak już malowałem to to zauważyłem;p. Teraz to będzie mój znak firmowy;).

PolakParafii, nie zawsze jak jest dużo to jest dobrze.Robię co mogę i ile mogę.

Martwe będę umieszczał w Teczka 2D: Z natury i tylko tam. Częściej je będę trzaskał

 

Pozdro

 

6pwbtGw.jpg[/img]

Edited by Tomasz G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybkie koncepty do gry, którą tworze razem z kuzynem i jego kolegą. Ja jestem od całej wizualizacji - ilustracji,animacji,kafelek itd. Co jakiś czas będę wrzucał jakieś rzeczy.

 

R9OOemn.jpg[/img]

 

 

QvgqHKm.jpg[/img]

 

 

OzC08m8.jpg[/img]

 

 

 

RNTcFnH.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne ^^ tylko ten wielkolud wydaje się mały chyba że te drzewa są ogromne ale chyba nie tak miało być

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te drzewa to akurat spore dęby. Jednocześnie wiem,że jakbym dał tam jakiś obiekt, czy postać,żeby pokazać skale to ilustracja by zyskała. Tylko nie traktuję tego jako ilustracji tylko jak poglądówke do dalszej animacji postaci. Postać będzie miała ok 3 metrów więc to nie będzie jakiś kilku metrowy wielkolud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no tak myślałem że coś takiego ale zawsze warto napisać :)

Powodzenia w dalszym rozwoju gry!

utopiec i zmora jak z wiedmina :) chociaż utopiec troszkę goluma przypomina

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnio znajomy mi dał rade, żebym zmieniał swoje pędzle w fotoszopie co tydzień. Dzięki temu nie przywykniesz do używania w kółko tych samych rozwiązan sytuacji, tylok cały czas będziesz kminił nad innym podejściem do problemów. no i bedziesz w razie potrzeby potrafił róznymi bruszami maloawc ;ddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo przedziwny pomysł. Przecież siła tkwi w warsztacie (skill) a jednym z ważnych elementów takowego to pędzle i sposób ich wykorzystania. każdy ma jakieś własne, one się z czasem zmieniają ale szlifujemy sposób wykorzystania ich i z każdym obrazkiem będzie lepiej. Imo wymiana pędzli co tydzień to jak zmienianie komputera czy roweru czy samochodu. Do każdego trzeba się przyzwyczaić i nigdy za pierwszym razem nie wyciągniesz całej mocy. Oczywiście można dodawać pędzle, można odwrotnie: eliminować i wracać do podstawowych ale po co co tydzień wywalać cały warsztat przez okno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo takich szkiców naprodukowałem przez ostatni czas

 

zMJlTJz.jpg[/img]

 

dseXYqY.jpg[/img]

 

JSLWwJg.jpg[/img]

 

1ezMtru.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy