Jump to content
Sign in to follow this  
legomir

Wip: R&d

Recommended Posts

 

Planuję wykorzystać to do animacji(max. 2/3 shoty). Mag uderzając w ziemie zamraża ludzi w koło(coś jak w cinematicu Wiedźmina 2), na ziemi rozchodzi się fala zimna po czym zaczynają rosnąć kryształy taki czar obszarowy ;) Trochę się tym rośnięciem kryształów zmęczyłem, więc na dziś i może jutro przejma potem będę updejtował progress. Wszystko proceduralnie. Kryształy reprezentuje zwykły cube.

 

Rzeczy do dodania:

-poprawienie wartości liczbowych w prędkości(rośnie procentowo, a obecnie źle skaluje)

-prędkość wzrostu będzie zależeć o długości życia kryształku

-opcja modyfikowania prędkości rampem w zależności od odległości

-zbudowanie UI

-kryształy będą miały pewną wysokość przy wyrastaniu tak by uniknąć sytuacji, która jest teraz przy wysuwaniu przez ziemie

-stworzenie samych modeli kryształów

-prawdopodobnie manipulatorór pomagających w animacji

 

Co do samej animacji zastanawiam czy nie dodać idącego przed samą falą rzędu kryształów wyskakujących i wskakujących w ziemie. Czy obszar powinien być rzeczywiście okrągły nodać noise na krawędziach i czy lepiej tak jak teraz żeby była pewna randomizacja w prędkościach czy powinno idealnie równo to być zaanimowane.

 

Później będę tu wrzucał kolejne rzeczy. Z storybordem będzie pewien problem bo średnio rysuję, ale czeka mnie rodzinna powiedzmy uroczystość gdzie będę odcięty od wszystkiego na parę dni to będzie okazja żeby się z tym zmierzyć choć nie będzie to artystyczny ideał ;)

 

Chętnie wysłucham wszelkich sugestii.

 

PS.

 

Jeśli ktoś pamięta pajęczynkę to nie tak do końca umarła chodzi mi po głowie jak to zrobić lepiej na razie leży w biurko na kartce mniej więcej rozrysowane może uda mi się zmobilizować i skończyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrob postac ktora idzie a krysztaly rozrastaja sie z kazdego kroku

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie jest to celem ale myślę, że dałoby radę trzeba by kilka tweeków do mechanizmu animacji dodać, więc może potem zrobię. Może dziś w nocy spróbuję rozrysować o co mi chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wczoraj przysiadłem do pajęczyny nowy sposób generowania(sporo prostszy i szybszy) i zrobiłem symulacje wraz z constrainami(trzeba jeszcze dopracować równe wartości) potem zamierzam dodać jeszcze parę rzeczy, oblać kroplami i może wrzucić w to jakąś muchę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, szkoda że to nie 3ds Max.

Będziesz robił test rendery z kropelkami wody? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu aczkolwiek z TP/PF pewnie byłoby to możliw. Woda dojdzie potem trzeba dać pajęczynie wiecej features ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zrobię z tego compound i wrzucę w H Engine to tak a co jakiś chętni na kupno? :D W takim razie to może nawet by się dało jakiś plugin zrobić na pythonie do maxa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie można kupić - całe 2$ http://jokermartini.com/cobwebs/

 

Więc bym sobie darował, chyba że dodasz jakieś niesamowite ficzery z kosmosu;)

 

Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu

 

Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu?

Edited by diabelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli można.

Linka ze strony scriptspot nie działa, musiał przebudować stronę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie na scriptspot nie działa, bym mu napisał w komentarzu ale zapomniałem login i hasło:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się teksturuje/renderuje takie pajęczyny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamierzam jak na razie skończyć symulacje i sposób tworzenia jej a potem spróbuję to wyrenderować bez używania geo na krzywych ogólnie to może być dobra okazja do nauki mantry albo może potem rendermana szczerze mówiąc nie mam pojęcia jeszcze jak dokładnie to zrobię :P

 

 

Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu?

 

Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;)

 

Quad bevel też zrobili? Muszę ściągnąć triala, może w końcu da się w miare modelować:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zrobili jako main feature Maxia, ale dość o softach bo mi się bałagan robi i jeszcze ktoś wyskoczy z blenderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy