Jump to content
Domi

Teczka 3D Domi

Recommended Posts

Ja bym troche bardziej symetrie złamał zwłaszcza te dwie identyczne głowy ale ogólnie jest git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie to samo mi się rzuciło w oczy od razu. głowy - są takie same i sznur przechodzi przez brew

 

może po jednej stronie zamiast głowy dłonie związane razem?

 

poza tym pięknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za komenty.

 

Tak z symetrią macie rację, dopiero będą ją łamał : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałeś może o zmodyfikowaniu tych głów? Może obwiązać ten pal na końcach łańcuchem i z obu stron zawiesić na nim po kilka czaszek. Takie "świeże głowy" przyciągałyby stada much... taka refleksja ;-).

 

8_528_poster.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kończę na tym. Możliwe, że będę w wolnej chwili robił low poly

 

Concept by Piotr Krezelewski

 

trib2b.JPG

trib3.JPG

 

 

I odrazu WIP głowy do kolejnego modelu

 

wiph.JPG

Edited by Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam czy położenie rąk w Twoim modelu nie przeszkadza w rigowaniu czy też modelowaniu części stroju itd. a Może To już jest upozowana postać po rigowaniu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, przechodzę teraz stopniowo do kolejnego etapu rozwoju czyli pełnego kończenia prac ^ ^

 

Na rozgrzewkę taki bust. Popełniłem masę błędów przy tym głównie przez to , że nie robiłem retopo tylko użyłem bazowej topologii elementów i nie jestem do końca z tego zadowolony, ale przy następnej pracy już będę wiedział co i jak :) Troche zmarnowej topologii, na niektórych elementach. Głowa ma chyba 15-17k

 

Te oczy też muszę jakoś poprawić bo nie wyglądają przekonywująco

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

wire.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bardzo ładnie Ci idze ;).

 

 

thx, mam nadzieję że będzie coraz lepiej z kolejnymi modelami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni model ekstra zreszta kazdy w tej teczce - jedynie tak jak wspomniales popraw oczy - teraz sa zdecydowanie za male moim zdaniem i niezbyt naturalna dolna powieka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jakbym miał się czepiac to do górnej wargi na sórdku wygląda trochę na spuchniętą. Takiego dziobka brakuje a na boki raczej plasciej.

African_Lips_(Cropped).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy model. Nie będę raczej texturował, ponieważ nie jestem zadowolony wystarczająćo z mojego poziomu :P

Bazowane na koncepcie Piotra Krezelewskiego

 

 

mer1.jpg

mer2.jpg

mer3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.

 

Baza koszuli, spodni zrobiona w Marvelousie : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak postanowiłem dokończyć ten model do low poly i oto efekt. Textury robione w photoshopie. Muszę popracować nad ich jakością i ogólnym feelingiem przy kolejnych modelach. Poszło sprawniej niż się spodziewałem. Zaskakującą przyjemność sprawiło mi retopo i wypalanie NM :D

 

barna.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sculpt na bardzo wysokim poziomie.

Na tym szerokim pasie przez pierś trochę brakuje faktury skóry na sculpcie, drobnych fałdek i uszkodzeń. Kapelusz też jakby nie tak dopracowany jak reszta modelu.

 

Tekstury gorzej, zbyt czyste, każdy element ma jednolity kolor, brakuje brudu, przebarwień, przetarć na skórzanych elementach (coś tam jest, ale zbyt nieśmiało, widać dopiero na zbliżeniu, z daleka nie ma nic).

Nie musi być kompletny brudas, ale takie drobne ślady czasu i zużycia dodadzą mu uroku. Np. łokcie jaśniejsze przetarte, ciemne ślady na kołnierzu od szyi, ślady przetarcia na kurtce przy guzikach, kieszeniach i tam gdzie szoruje pas, fałdy i szwy powinny być bardziej przetarte, itd.

To samo z jego twarzą i rękami, jednolity kolor skóry, brakuje trochę czerwieni na nosie, policzkach i palcach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za obszerny koment. Zdecydowanie muszę popracować nad jakością tekstur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?

 

Cały strój ma 10k, głowa ma dużo za dużo bo 15k, ale tutja używałem mojego starego basemesha i już się nie bawiłem w redukcję

 

Mapy 1x2k na głowę i 2x4k na resztę.

 

Tutaj siatka

siata.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucam nowy model , high poly, zabieram się na dniach za low poly

Miałem zamiar użyć marvelousa do ubrań, ale ostatecznie zrobiłem z łapy żeby poćwiczyć . Dodam jeszcze pewnie kilka detali przed wypaleniem map

 

Koncept by Piotr Krezelewski

 

alki.JPG

 

Zbrush screen

zbr.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy