Jump to content

Recommended Posts

Witam

 

Drodzy forumowicze, natyrałem się jak koń na westernie i proszę o opinie, czy według Was jest to kawał dobrej (?) nikomu niepotrzebnej roboty? :)

 

tumblr_n97e2hYx3p1thu4wio1_1280.jpg

 

modelowanie 3dsmax, renderowanie mentalray

przygotowanie grafik (napisy, mapy do bump'ów itp) coreldraw

 

 

EDIT 25,12,14

Wstałem od stołu i postanowiłem ponownie popracować nad kompozycją, bo "szkoda modelu" :)

 

Jakie jest Wasze zdanie?

 

Pozdr

Z3

 

 

Festina2.jpg

 

EDIT 29,12,14

 

Czy według Was, wyczrpałem temat dla tej kompzycji, czy powinienem coś zmienić?

Proszę o uwagi.

 

1. finalny render

2. surowy render

3. ambient occlusion

 

 

Festina-after-pp.jpg

 

Festina-raw-render.jpg

 

Festina-AO.jpg

Edited by Z3Piotr
nowa kompozycja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tarcza płasko wygląda - jak nałożona tekstura

Niby tam są bumpy, ale ich nie widać...

miało byćpięknie, a wyszło jak zawsze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyrzeźb tarczę nie materiałem ,a normalnie wymodeluj i puść jeszcze raz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czy te cyferki i napis na tachometrze (chodzi o tą zewnęczną obręcz) są zrobione za pomocą bump mapy czy displacement map ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam pytanie czy te cyferki i napis na tachometrze (chodzi o tą zewnęczną obręcz) są zrobione za pomocą bump mapy czy displacement map ?

 

Zobacz załącznik

nawet Jacek Gmoch nie powstydziłby się takiego objaśnienia :)

 

Napisy są zrobione za pomocą bump mapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za mało kolorów jak na gmocha;d

 

a mnie się render podoba. detale mogłby być wymodelowane, ale nie zmienia to faktu, że bardzo przyjemnie się odbiera obrazek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Materiał i oświetlenie mi nie siedzi. Wszystko robi się takie płaskie. Zmień oświetlenie, popraw materiały i najlepiej zrób nową kompozycje bo z tej już nie za bardzo co wyciśniesz a szkoda modelu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Render na niebieskim tle daje rade tylko aa trochę miejscami niedomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy