Jump to content

SSS material - diffuse texture


Recommended Posts

https://plus.google.com/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521

 

6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057

https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057

 

6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057

https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057

 

Robie takiego oto stwora. Jak przypisalem mu shader Skin to fioletowa tekstua diffuse ktora mu namalowalem nie jest widoczna na futerku. Jak sie ustawia odpowiednia mape jako diff w Skin shader? Sorry jak to jest super banalne ale jestem nowy w MODO.

 

Pozdrawiam,

Michal

Link to post
Share on other sites

W skrócie.

W obrębie grypy tego materiału zrób grupę. Na grupie ustaw scope - fur.

Do niej wrzuć ten fur który masz, teksturę do zakolorowania fura oraz na sam spód tej grupy materiał.

Haira bym odpuscil tutaj raczej. Jest dosyc wolny i dlugo sie liczy.

fur.JPG

 

Pozdrawiam,

Mat

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy