arczii 10 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Używam partcle flow żeby rozprowadzić geometrię po modelu drzewa, w podglądzie w viewporcie wszystko wygląda dobrze, ale przy renderze jest ich bardzo mało, kiedy zmienię operator z shape instance na shape i rozprowadzę np sześciany to wszystko jest dobrze też w renderze, sprawdzałem wszystkie limity w particle flow i za bardzo nie mam pomysłu od czego to może zależeć, wrzucam w załącznikach porównanie podglądu z renderm i ustawienia particle flow. Używam mental ray i maxa 2015 ,w 2014 jest to samo. Link to post Share on other sites
Traitor 1,422 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 (edited) Moze to byc wina tego, ze przyczepiony model nie ma materialu two sided (jesli liscie to plane), lub tego, ze w parametrach PF na belce bocznej w Emmision/Quantity Multipier/Render masz wartosc mniejsza niz 100%. Edited October 15, 2014 by Traitor Link to post Share on other sites
arczii 10 Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Rozprowadzam taką geometrię, w scenie nie ma materiałów, w rendering jest 100% Link to post Share on other sites
Traitor 1,422 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Wlacz moze przy renderingu Force 2 Sided, albo podrzuc scenke to lookne Link to post Share on other sites
arczii 10 Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 (edited) Dałem force 2 sided ale to nic nie zmieniło, scena - > http://speedy.sh/pDUDe/drzewo01.rar Dzięki za pomoc. EDIT: Sprawa rozwiązana, zamieniłem geometrie na mrproxy i rozprowadziłem po drzewie i wszystko już działa. Edited October 15, 2014 by arczii Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now