Jump to content
arczii

Problem z ilością cząsteczek przy renderowaniu

Recommended Posts

Używam partcle flow żeby rozprowadzić geometrię po modelu drzewa, w podglądzie w viewporcie wszystko wygląda dobrze, ale przy renderze

jest ich bardzo mało, kiedy zmienię operator z shape instance na shape i rozprowadzę np sześciany to wszystko jest dobrze też w renderze, sprawdzałem wszystkie limity w particle flow i za bardzo nie mam pomysłu od czego to może zależeć, wrzucam w załącznikach porównanie podglądu z renderm i ustawienia particle flow. Używam mental ray i maxa 2015 ,w 2014 jest to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to byc wina tego, ze przyczepiony model nie ma materialu two sided (jesli liscie to plane), lub tego, ze w parametrach PF na belce bocznej w Emmision/Quantity Multipier/Render masz wartosc mniejsza niz 100%.

Edited by Traitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dałem force 2 sided ale to nic nie zmieniło, scena - > http://speedy.sh/pDUDe/drzewo01.rar

Dzięki za pomoc.

 

EDIT: Sprawa rozwiązana, zamieniłem geometrie na mrproxy i rozprowadziłem po drzewie i wszystko już działa.

Edited by arczii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy