Jump to content
Wirnik

Jak zrobic skin luźnej skóry 3d max.

Recommended Posts

Poszukuję tutoriali sposobów i podpowiedzi jak zrobic skórę taką jak na zwierzetach futerkowych czyli luźna gdzie kości i mięśnie przemieszczają się w skórze nie zawsze ciągnąc ją za sobą. Poszukuję raczej w miarę prostych sposobów które nie wymagaja budowania calego ukladu miesniowego . Rozwiązania dla 3d max.

Dzięki za podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki ale nie chodzi mi o dynamikę mięśni tylko skórę ,

dla przykładu kocia tylna łapa przy stopie skóra jest przypięta do mięśnia ale już na kolanie skóra jest luźna, staw kolanowy pływa w tej skórze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może, żeby nie szukać za daleko, wbudowany w maxie system CAT. Ma implementację czegoś, co produkcyjnie potrafi dać taki efekt o jakim pisałeś. Potrzeba do tego podpięcia CAT Muscles. Choćby jednej płaszczyzny w miejscu, gdzie ma następować skin sliding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Kris_R,

No właśnie walczę z tematem CAT Muscles i mam nadzieję że dam radę chociaż na razie nie natrafiłem na dobry tutorial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy